Spring naar bijdragen

Australische banken bevriezen rekeningen, gerelateerd aan crypto


Pat

Aanbevolen berichten

Goedemorgen OneTimers !! 

 

Het is niet negatieve bedoeld , maar toch . 

Voor mensen die in Bitcoin handelen , kan geen kwaad om hiervan op de hoogte zijn. 

 

http://www.forexlive.com/news/!/bitcoin-falls-12-talk-of-australian-banks-freezing-accounts-tied-to-crypto-20171230

 

Mochten jullie meer info hebben mbt deze zaak , laat maar effe weten . 

 

MVG, 

Pat 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw dit is wel nieuws zeg, aan de andere kant van de wereld, China, Korea, en nu Australie zijn ze dus maatregelen aan het nemen tegen crypto handelaren. Gelukkig voor de handelaren is veel anoniem, maar het is wel de vraag hoe je nu de crypto;s uit kunt betalen naar bank als je dat wilt.

Ps. @Pat ik heb even de titel naar Nederlands aangepast :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen ongetwijfeld nog meer landen komen die dit gaan proberen. De banken en overheden worden ongetwijfeld meer nerveus en zullen veel gaan inzetten om deze trend een halt toe te roepen. Maar zolang ik nog met Bitcoin kan betalen bij Thuisbezorgd maar ik mij in Nederland (nog) geen zorgen. Denk dat verbieden totaal geen optie is en het juist meer gaat aanwakkeren en ondergronds gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei TheGreatOne:

Er zullen ongetwijfeld nog meer landen komen die dit gaan proberen. De banken en overheden worden ongetwijfeld meer nerveus en zullen veel gaan inzetten om deze trend een halt toe te roepen. Maar zolang ik nog met bitcoin kan betalen bij Thuisbezorgd maar ik mij in Nederland (nog) geen zorgen. Denk dat verbieden totaal geen optie is en het juist meer gaat aanwakkeren en ondergronds gaat.

Met het wegnemen verbieden van de koppeling tussen de dollar/euro stop je cryptocurrency niet per definitie. Er zou een standalone economie gebasseerd op crypto kunnen ontstaan.

In het voorbeeld dat jij geeft met thuisbezorgd zie ik als grootste bedreiging voor Bitcoin in het feit dat je over 1 mBTC aan bestelde pizza ongeveer 1,7 mBTC minersfee betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Digital Invest:

 

In het voorbeeld dat jij geeft met thuisbezorgd zie ik als grootste bedreiging voor Bitcoin in het feit dat je over 1 mBTC aan bestelde pizza ongeveer 1,7 mBTC minersfee betaald.

Op dit moment is het drama inderdaad hiermee met de kosten. Van de week wel met Bitcoin Cash een overboeking gedaan en kosten waren 0.01$ en veel sneller. Waarschijnlijk zal deze crypto munt of een andere dit gaan overnemen. De Bitcoin mag dan wel de moeder der Crypto zijn maar transfer dramatisch langzaam en duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...