Onetime_Girl Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Cryptocoins, bitcoins, het zegt me allemaal niet zo veel. Maar nu heb ik een leuke gezien die wel tot mijn verbeelding spreekt: de sweatcoin! . Het idee: beweging wordt gestimuleerd door het te belonen met coins. Per 1000 stappen krijg je een aantal sweatcoins en hoe meer coins des te grotere aankopen je kunt doen. Hierbij kun je zelfs denken aan IPhones en Apple horloges. Helaas is op dit moment deze app alleen nog maar beschikbaar in de US, UK en Ierland. Via de Amerikaanse Apple store heb ik vast de app gedownload, maar op dit moment kun je nog geen aankopen doen in Nederland. Ik kan niet wachten iig tot ik hem hier kan uitproberen. Wat vinden jullie? ? 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Heb er zo eens naar zitten kijken en het concept is erg leuk. Zelf heb ik ooit ook eens een soortgelijk idee gehad. Zelf vroeg ik mij direct af, hoe de makers hier geld aan gaan verdienen, zodat de Sweatcoin in waarde kan stijgen. Ik vermoed dat ze een commissie krijgen over de verkochte artikelen. Een deel van deze commissie zal teruggaan naar de gebruikers hiervan. Voor mensen zoals ik: moeilijk te motiveren om te gaan sporten, kan dit een uitkomst zijn. Er staat een soort vergoeding tegenover. Ik zou als Sweatcoin zijnde leuke deals sluiten met supermarkten om gezonde maaltijdpakketten samen te stellen voor een leuke prijs. Ik vind hem leuk gevonden en ik hoop dat de insteek is, zoals ik denk dat hij is. Wel zou ik de naam veranderen in een andere naam, die iets meer vertrouwen schept. Goed gevonden @Onetime_Girl! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shameless Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Spreekt mij ook wel aan! Alleen vraag je je inderdaad af wat het verdien model is. Wel grappig om te zien dat crypto technologie nu wordt gebruikt in allerlei toepassingen. De sky is the limit ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetime_Girl Posted January 23, 2018 Author Report Share Posted January 23, 2018 Als ik het goed begrijp krijg je in de app steeds aanbiedingen van producten die je kunt kopen met je sweatcoins, waardoor dit eigenlijk een soort van adverteren is. Veel bedrijven staan hiervoor graag gratis producten af. Verder misschien ook wel middels investeringen omdat er een markt in wordt gezien. https://sweatcoinguide.com/faq/how-does-sweatcoin-make-money/ @TheGallant jammer dat je je idee destijds niet doorgezet hebt dan! Wie weet hoe ver je gekomen was..? en klopt je kan oa ook dieetspullen en bijvoorbeeld yoga lessen kopen! Maar twijfel je aan mijn insteek? Of die van sweatcoin? Want ik ben er geenszins op uit om alle onetimers te zeggen dat ze in beweging moeten komen hoor ? was gewoon enthousiast over het concept! @Shameless gaaf he.. hoe lang zou het nog duren voor we geen geld meer hebben zoals we het nu nog kennen! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Hi @Onetime_girl, doelde op de insteek van de Sweatcoin om deze invulling eraan te geven Leuke coin in ieder geval! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Dit is precies wat ik zoek. Ik wil al tijden meer bewegen maar kan me er erg moeilijk toe zetten.. Haha.. Ik weet zeker dat wanneer ik voor iedere 1.000 stappen coins kan krijgen ik minimaal een halve marathon per dag ga lopen. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetime_Girl Posted January 23, 2018 Author Report Share Posted January 23, 2018 @Digital Invest ja toch! Super goede motivatie om te gaan bewegen als je beloond wordt. ? Zodra de app hier beschikbaar is laat ik het je weten hoor! ? Dan kan je aan de slag met je marathon.. als je onetime maar niet vergeet dan ? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Dit is precies wat ik zoek. Ik wil al tijden meer bewegen maar kan me er erg moeilijk toe zetten.. Haha.. Ik weet zeker dat wanneer ik voor iedere 1.000 stappen coins kan krijgen ik minimaal een halve marathon per dag ga lopen. Precies dat, coins minen terwijl je loopt! Hihaaaa 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Kan iemand me eens goed en duidelijk uitleggen hoe ik apps uit andere stortes download? Ik doe al maanden moeite om myvegas enzo te downloaden maar dat lukt me dus maar niet.Sorry, deels een beeje offtopic maar ik zag het er@onetime_girl over hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 myvegas kun je het beste uit de amazon appstore halen, beter voor je loyalty points. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetime_Girl Posted January 23, 2018 Author Report Share Posted January 23, 2018 @xxTheMikeyxx Uitloggen uit je app store. Nieuw account aanmaken en als land US kiezen. Voor een nieuw account heb je alleen wel een ander emailadres nodig... Dat is hoe ik het destijds gedaan heb toen Pokemon net uit was (?) en nu heb ik altijd dit account achter de hand voor als ik weer eens een Amerikaanse app wil downloaden, best handig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 [mention=1072]xxTheMikeyxx[/mention] Uitloggen uit je app store. Nieuw account aanmaken en als land US kiezen. Voor een nieuw account heb je alleen wel een ander emailadres nodig... Dat is hoe ik het destijds gedaan heb toen Pokemon net uit was () en nu heb ik altijd dit account achter de hand voor als ik weer eens een Amerikaanse app wil downloaden, best handig! Dat heb ik nu. Maar als ik wat wil installeren werkt het dus nog niet op mn iphone..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetime_Girl Posted January 23, 2018 Author Report Share Posted January 23, 2018 @xxTheMikeyxx Vreemd! Als ik bijvoorbeeld myvegas zoek kan ik die gelijk downloaden. Is de taal in je appstore nu Engels? Want dat zou moeten iig als je nu op je Amerikaanse account zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 [mention=1072]xxTheMikeyxx[/mention] Vreemd! Als ik bijvoorbeeld myvegas zoek kan ik die gelijk downloaden. Is de taal in je appstore nu Engels? Want dat zou moeten iig als je nu op je Amerikaanse account zit.Ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetime_Girl Posted January 23, 2018 Author Report Share Posted January 23, 2018 Hmm ja lastig te zeggen zo op afstand waar het aan ligt! Je zou bij deze site alle stappen nog eens na kunnen lopen https://www.iphoned.nl/tips/amerikaanse-apps-downloaden/amp/ maar dat zal je misschien zelf ook al gedaan hebben. Hoop dat je er uit komt ? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Hmm ja lastig te zeggen zo op afstand waar het aan ligt! Je zou bij deze site alle stappen nog eens na kunnen lopen https://www.iphoned.nl/tips/amerikaanse-apps-downloaden/amp/ maar dat zal je misschien zelf ook al gedaan hebben. Hoop dat je er uit komt Gelukt!! Thanks!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts