Spring naar bijdragen

Hoe verloopt de beursmaand Mei 2015 voor jou?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

OneTimers, welkom in de topic: Hoe verloopt de beursmaand Mei 2015 voor jou?

Hierin kun je alles zetten wat te maken heeft met je beleggingsportefeuille.

Een nieuwe maand, dus weer nieuwe kansen op succes!

Hoe was je rendement deze maand? Is de waarde van je portefeuille gezakt of juist gestegen?

Wat waren je toppers of floppers?

Welke aandelen, opties, … heb je gekocht of juist verkocht?

Waarom? Deel hier je informatie, voorkennis!

Wie weet kan ik er van leren of nog beter meeprofiteren.

Vergeet de favoriete citaten van onze Gordon Gekko niet:

The most valuable commodity I know of is information.

I look at a hundred deals a day. I pick one.

Bulls make money. Bears make money. Pigs? They get slaughtered.

Greed is Good

Ik wens een ieder en zeker mezelf, een $ucce$volle beursmaand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

De beurs had gisteren een enorme rally naar 490 vanwege de goede resultaten met de verkiezingen in het Verenigd Koninkrijk. De beurs was afgelopen maand behoorlijk in een downtrend geraakt en ging van de 510 rap onder de 480. Zelf heb ik totaal niet kunnen profiteren van deze daling en stijging en sta maar een beetje langs de zijlijn te kijken hoe de trend steeds sterker wordt omhoog. Rente is historisch laag en economie trekt aan en dat is natuurlijk een perfecte mix om de koersen verder te laten stijgen.

Met een dure dollar nog op 1.12 t.o.v. de euro en goud die blijft hangen zo rond de 1200$ per ounce is het voor mij gewoon nog de kat uit de boom kijken en te dromen van, wat als ik dit nu had gedaan..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lasvegasnic de start van 2015 is een van de beste beurs kwartalen ooit! Zo zie je maar weer dat passief beheer de enige juiste keuze is. Passieve portefeuille in aandelen had meer dan 10 procent gedaan.

Ik ga meer balans in mijn portefeuille brengen en meer passief beleggen. Waarschijnlijk nog meer ETF kopen. Ook maar eens afscheid nemen van een paar aandelen die dik in de min staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar 400 @lasvegasnic ? We staan daar nog 20 procent vanaf. Dan moet er wel een mega crisis komen en daar geloof ik niet in. Positief denken! Op naar de 600, en kwijt schelden die schuld van de Grieken in ruil voor weekje vakantie in Griekenland voor elke Europeaan

Dat hoop ik ook maar ik ben dat ge-emmer over Griekenland beu. Eruit. Hetzelfde geldt voor de Britten. Ze willen wel in de EU blijven maar hebben natuurlijk veel wensen, eisen. Ze hebben al heel veel, lang geprofiteerd dankzij de goede onderhandelingen van Margaret Thatcher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.