Spring naar bijdragen

Chinees Nieuwjaar


Solidagio

Aanbevolen berichten

Daar zou ik gisteren heen gaan in Nijmegen, maar heb ik inderdaad niet meer gered, omdat ik moest werken tot 21.30u en ik vol zat over n nieuwe collega aldaar, die helaas in mijn ogen totaal de plank misslaat....maargoed....Ik ging pas n uur later weg daardoor. Effe buiten zitten nakletsen....pppffff....erg hè?! ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei gokdiva:

Daar zou ik gisteren heen gaan in Nijmegen, maar heb ik inderdaad niet meer gered, omdat ik moest werken tot 21.30u en ik vol zat over n nieuwe collega aldaar, die helaas in mijn ogen totaal de plank misslaat....maargoed....Ik ging pas n uur later weg daardoor. Effe buiten zitten nakletsen....pppffff....erg hè?! ;)

 

Héél erg........ hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Solidagio:

Ja, daar kwam ik laatst ook achter, dat je beperkt mag liken. Nou nog even uitzoeken hoe die duimpjes werken.......ik ben zó slecht met computers!

Hier zie je zo'n lachend gezichtje daar kan je allerlei figuren vinden o.a. het duimpje. Het klopt dat er maar een maximaal aantal likes gegeven kan worden per dag. Wees er zuinig op :-)

Schermafbeelding 2018-02-27 om 12.06.35.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Frankyboy:

Leeuwarden is helaas erg ver weg. Kan je aangeven wat er zo goed was in leeuwarden? waren het de bitterballen, of kreeg je oesters en kaviaar? :)

Wat, i.i.g. gisteren, goed was in Leeuwarden, waren de gepresenteerde hapjes. Regelmatig en lekker. Op verschillende manieren bereidde grote garnalen, biefstukjes en (volgens mij) lamskoteletjes. Bij het verlaten een sierlijk setje van eetstokjes en een lepel. (geen wegwerpmateriaal) En een mandarijntje, volgens de chinezen brengt dat geluk. Vond ik wel attent. Van de show was ik minder onder de indruk, maar dat mocht de pret niet drukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.