JackPot Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Aangezien ik het zelf 'niet altijd' goed heb in mijn wekelijkse TOTO voorspelling gaan we het anders doen hier op OneTime. Elke week zal ik een wedstrijd uitkiezen voor het komende weekend en vraag jullie naar een voorspelling. Degene die het juist heeft ontvangt een 1/5e staatslot voor de Staatsloterij. @TheGreatOne zal deze dan instralen en naar je toezenden! Ik ga me nu voorbereiden op welke sportwedstrijd het gaat worden voor komend weekend! Dit kan voetbal, hockey, tennis, paardenrennen, boksen, etc zijn. Ik zal in de loop van deze week (of vandaag nog) de weddenschap plaatsen voor het weekend van 9-10 mei 2015! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 I smell money Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts