JackPot Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Op dit moment is er weer een nieuwe daling gaande van Bitcoin, en daarmee ook alle cryptocurrencies. De geruchten gaan dat dit mede te maken heeft met het feit dat de bitcoins van Mt Gox, die nog terug zijn gevonden, op dit moment worden verkocht om de klanten van Mt Gox gedeeltelijk terug te betalen. Dit zorgt uiteraard voor verkoopdruk, en uiteindelijk is de koers van Bitcoin bepaald door vraag en aanbod en is er op dit moment meer aanbod. De afgelopen periode zijn er ontelbare ICO's geweest die allemaal geld heen opgehaald in de vorm van crypto's, met name Ethereum. Om programmeurs, en andere gelieerde partijen te betalen zal deze Ethereum moeten worden omgewisseld in gewoon geld. Dit brengt ook verkoopdruk met zich mee. De vraag is wat de status hiervan is, en of er reeds iets van is gedaan. Anders zou dit een nieuwe verkoopdruk met zich mee kunnen brengen. Dit is dermate veel Ether, dat dit een enorm effect zou kunnen heen op de cryptomarkt, en niet positief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted March 9, 2018 Report Share Posted March 9, 2018 Volgens mij is er niet echt een reden nodig. Over het afgelopen jaar staat de Bitcoin zonder duidelijke reden nog steeds 625% in de plus. Dit is nog exclusief de waarde van de gratis verkregen Bitcoin Cash. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 Ik denk dat dit zeker een reden kan zijn gezien dit nieuwsbericht: https://www.zerohedge.com/news/2018-03-07/bitcoins-tokyo-whale-sells-400m-bitcoin-bitcoin-cash Echter, als alles inzichtelijk is zou je ook van de laatste tijd wat verkopen moeten kunnen zien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 En de daling gaat maar verder....... Overigens meldde ik laatst ten onrechte dat IEX Bitcoin hoge transactiekosten hanteerde. Na enig uitzoeken kwam ik erachter dat de aankoopkoers enorm hoog was. Heb ik dus geen invloed op. Met lede ogen aanzien hoe geld vervliegt, nooit meer Bitcoins voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts