Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

IMG_3622.JPG

Leuk hoor! Opzich weer goed geregeld, maar ik erger me enorm aan de dealer aan tafel 1 - die vol trots vertelt dat hij het al tijden fulltime doet, maar ondertussen echt, écht veel fouten maakt. En ze niet eens toe durft te geven. Hij durft iig niks meer tegen mij te zeggen xD

Posted

Geert was er dus met het pokertoernooi gisteren. En waren Marcel en Ans er ook? Zijn mijn groeten aan hun nog overgekomen?

Posted
14 minuten geleden zei Gokholtante:

En, wie heeft nu die prachtige prijzenpot gepakt in Amersfoort?

Vast niemand van hun die wij kennen van OT, anders stond het hier wel te lezen.

Posted
1 uur geleden zei gokdiva:

Geert was er dus met het pokertoernooi gisteren. En waren Marcel en Ans er ook? Zijn mijn groeten aan hun nog overgekomen?

Ze misten je daar Diva :-) Mooi team daar in Amersfoort.  Lucas, Marti, Zlatan en Adela waren er gisteren avond.

Binnenkort een uitgebreide review over deze zeer geslaagde avond. Was wel een tientje kwijt aan deze leuke gast .

2018-03-16 07.55.07.jpg

2018-03-15 23.05.11.jpg

• Like 2
Posted

Topic opgeschoond, het lijkt me niet nodig deze uitspraken te doen op een openbaar forum. 

On topic: Mikey..gisteren kreeg jij een bounty op jouw hoofd en een bepaalde naam toegewezen? Wat was de naam ook alweer en waarom?

Posted
7 uur geleden zei TheGreatOne:

Ze misten je daar Diva :-) Mooi team daar in Amersfoort.  Lucas, Marti, Zlatan en Adela waren er gisteren 

2018-03-16 07.55.07.jpg

Dat is snel dat ze mij miste, de VIP was vorige week nog... ;)

Maar ik kom dr vast weer n keer. Gezellig!

P.s.: de medewerker van Jack's op de foto waar Mikey n bounty op zn hoofd heeft en dan achter hem, die man was er ook toen wij de VIP hadden. 

Posted

38 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

@gokdiva Lucas is zijn naam, een van de nieuwste aanwinsten hier.

Uhm, weer is de post weggehaald. Sneu, wel topics over ‘opgelicht op internet’ etc - maar dit mag dan weer niet? Raar.

Anyways, uhm weet niet welke naam@thegallant - bountysnol ofzo? Haha

Afgezien of je gelijk heb of niet is het denk ik voor jezelf ook beter is dat @TheGallant die opmerking heeft verwijderd.
Als ik de foto's zo bekijk denk ik niet dat je hem kan hebben als die jongen toevallig meeleest en het de volgende keer ruzie word.

Posted
14 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

@gokdiva Lucas is zijn naam, een van de nieuwste aanwinsten hier.

Ja klopt, die naam heb ik toen wel horen vallen, maar moest zoveel onthouden. Maar is ook n vriendelijke aanwinst.