Spring naar bijdragen

Wedkantoren in Nederland


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik ben al jaren niet meer in een wedkantoor geweest en zag dat Nederland 15 wedkantoren heeft van Runnerz die hiervoor ook een vergunning heeft. Naast deze 15 wedkantoren zijn er ook nog mini wedkantoren, wedcafés en verkooppunten die onder leiding staan van Runnerz. Sportech Racing en de Lotto hebben ook vergunningen van de Kansspelautoriteit om wedkantoren te openen en te runnen. Runnerz/Sportech mag alleen weddenschappen aanbieden op paardenraces en de Lotto mag weddenschappen op sportuitslagen aanbieden.

Wie komt er wel eens in een Runnerz wedkantoor in Nederland? Ik zie dat er bij mij een redelijk dichtbij zit (Groningen).

Wat kan je hier verwachten van zo'n wedkantoor in Nederland? Krijg je hier ook een gratis drankje en een hapje zoals veel speelautomaten hallen dat hebben? Zitten er alleen oude mannetjes ? :-) Ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie aangezien dit voor mij alweer vorige eeuw geweest is dat ik Wedkantoor Amsterdam en Bussum bezocht. Zullen er met de nieuwe vergunningen in aantocht misschien meer wedkantoren open gaan in Nederland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Ik als paarden gokker ken ze natuurlijk wel.

Vroeger was het er overal hartstikke druk en gezellig in Den Haag had j e er een stuk of 4-5 en kreeg je gratis frisdrank, koffie en koekjes en dergelijke. Ik denk dat het nu nog wel zo is, maar sinds je online alles kan spelen komen de meeste mensen zoals ikzelf niet meer op een wedkantoor, thuis zie ik het beter en kan ik dus ook alle weddenschappen plaatsen.

Maar je hebt natuurlijk mensen die er nog steeds komen, maar zullen idd veel redelijk ouderen zijn.

En die vinden een gratis bakkie kofiie en koekie altijd lekker natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.