marcoadam Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Beste mensen Ik ben nieuw hier en ontdekte deze site gister :-) Ik heb een probleempje met Slotjoint casino Op 12 Maart heb ik daar een bedrag gestort.. vervolgens 20% bonusgeld overheen gekregen en vervolgens netjes de bonus vrijgespeeld en uiteindelijk een bedrag van 700 euro gewonnen... dacht ik ... Nu kreeg ik 2 dagen geleden een mail dat mijn winst verbeurt verklaard was omdat ik teveel heb ingezet per spin... nou ik heb op een automaat gespeeld waar ik eerder in het casino ook had gewonnen en gewoon uitbetaald was maar deze keer was het anders Het moment dat ik geld wou storten werkte IDEAL niet .. ik kreeg een foutmelding.. dus heb vervolgens een Paysafe betaling gedaan. Nu blijkt dus dat je met Paysafe maar 2 euro per spin mag inzetten maar met IDEAL 4 euro per spin. En nu hebben ze alleen mijn stortingsbedrag teruggestort op me account inclusief die 20% bonus wat ik had gekregen.en kan dus fluiten naar me 640 euro winst???? Het is toch niet mijn fout dat IDEAL niet werkte?? Ik heb een mail gestuurd maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen heb ook via de online chat me bezwaar gemaakt maar deze persoon vertelde me ook dat ik het per email moest doen iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen ?? of ben ik gewoon me 640 euro kwijt?? bedankt vast voor de reactie,s groet Marco 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Beste Marco, Dank voor je aanmelding op Onetime, op een mooie tijd hier. Ik ken Slotjoint casino helemaal niet, hoe ben je hier terecht gekomen? Speel je ook wel eens op andere casino's? Online casino's hebben allemaal hun eigenaardigheden en zetten in hun algemene voorwaarden (die bijna niet leest behalve @Gier :-)) Dat met dat bonus geld is wel een dingetje, bij Leo Vegas mag je niet meer inzetten (uit mijn hoofd dan 4$ per spin, maar heb nog nooit gehoord van dat je maar de helft mag doen met een PaySafe Card. Kan jij dat ergens terug lezen in hun algemene voorwaarden bij Slotjoint? Het is ook niet je eerst bezoek in dit online casino en zien dat je geen bonus misbruiker bent. Rare tak van sport bij dit casino. Hou ons op de hoogte Marco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoadam Posted March 16, 2018 Author Report Share Posted March 16, 2018 bedankt voor de snelle reactie TheGreatOne... ik speel inderdaad ook weleens in andere cassino.s en met LeoVegas persoonlijk nooit problemen gehad... ik zal het stukje tekst plakken wat er in de e mail stond die ik kreeg over de spins.. misschien lees ik het verkeerd ;-) My name is David from the SlotJoint Casino Payment and Verification Team.I regret to inform you that your winnings were forfeited because you violated our max bet with a bonus rule. Please find this term listed below per paragraph 7 of our Bonus Terms & Conditions:"The max bet rule applies to both your cash funds and bonus funds that are both locked until the wagering requirements are met. The max bet when wagering requirements are in place from a deposit made from Ecopayz, Neteller, Paysafecard or Skrill is 2.00 €/USD/GBP/AUD/CAD. For all other deposit methods the max bet is 4.00 €/USD/GBP/AUD/CAD. Any wager over this amount will result in the forfeiture of all funds in your account and any winnings. The maximum bet per game round limit includes additional gamble features. For example, if a Player bets $4 per spin playing 300 Shields then bets another $4 on the gamble feature then this Player has violated this max bet rule and the Players funds and winnings will be forfeited." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Ja, in hun voorwaarden hebben ze dus staan dat je maximaal 2$(€) per spin mag spelen als je hun bonus accepteert en hebt gestort met een Paysafe kaart of zelfs met Skrill (gebruik ik). Waanzin natuurlijk en is de manier om spelers als ze al winnen terug te fluiten en alles af te pakken en hiermee te schermen. Zeer klant onvriendelijk en ze snappen ongetwijfeld wel dat jij hier nooit meer gaat spelen en wij ook niet ;-) . Wat een flut regel zeg, en als ze het al doen dan mogen ze als je hoger inzet dan 2$ wel even een waarschuwing geven en niet achteraf dit in je gezicht gooien. Zou bijna zeggen stuur ze dit forum bericht maar ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 In de voorwaarden staat dat het niet mag. Heel erg vervelend voor je en deze casino's moet je dan ook zien te vermijden. Altijd vooraf goed lezen wat de regels zijn m.b.t. maxbet voor de bonus en blijkbaar ook voor de stortingswijze. Het is heel zuur voor en ik zal er zelf niet gaan spelen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoadam Posted March 16, 2018 Author Report Share Posted March 16, 2018 nee dat bedoel ik dus... gewoon al je winst af pakken.. maar wat ik al zei op het moment dat ik een storting deed lag IDEAL er bij hun uit.. vandaar me keus voor Paysafe denk je dat ik nog een kans maak ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Nee je maakt geen kans. Dat Ideal het niet doeed Is niet het probleem van het casino. Je hebt gestort op een bepaalde manier en je dient te voldoen aan die regels. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoadam Posted March 16, 2018 Author Report Share Posted March 16, 2018 bedankt voor je reactie Reno .. tja ik heb er meer gespeeld en ook uitbetalingen gemaakt waar verder geen problemen mee waren maar denk dat dit ook inderdaad de laatste keer is geweest. je gaat er niet vanuit dat de inzet per spins ineens anders is dmv een andere betaalwijze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoadam Posted March 16, 2018 Author Report Share Posted March 16, 2018 erg jammer.. maar bedankt voor je antwoord ... ik wacht nog even op hun reactie misschien zijn ze nog schappelijk maar ga er maar niet meer vanuit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 4 uur geleden zei marcoadam: Beste mensen Ik ben nieuw hier en ontdekte deze site gister :-) Ik heb een probleempje met Slotjoint casino Op 12 Maart heb ik daar een bedrag gestort.. vervolgens 20% bonusgeld overheen gekregen en vervolgens netjes de bonus vrijgespeeld en uiteindelijk een bedrag van 700 euro gewonnen... dacht ik ... Nu kreeg ik 2 dagen geleden een mail dat mijn winst verbeurt verklaard was omdat ik teveel heb ingezet per spin... nou ik heb op een automaat gespeeld waar ik eerder in het casino ook had gewonnen en gewoon uitbetaald was maar deze keer was het anders Het moment dat ik geld wou storten werkte IDEAL niet .. ik kreeg een foutmelding.. dus heb vervolgens een Paysafe betaling gedaan. Nu blijkt dus dat je met Paysafe maar 2 euro per spin mag inzetten maar met IDEAL 4 euro per spin. En nu hebben ze alleen mijn stortingsbedrag teruggestort op me account inclusief die 20% bonus wat ik had gekregen.en kan dus fluiten naar me 640 euro winst???? Het is toch niet mijn fout dat IDEAL niet werkte?? Ik heb een mail gestuurd maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen heb ook via de online chat me bezwaar gemaakt maar deze persoon vertelde me ook dat ik het per email moest doen iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen ?? of ben ik gewoon me 640 euro kwijt?? bedankt vast voor de reactie,s groet Marco Jaren terug heb ik daar gespeeld en toen zelf mijn account beëindigd . Het is een casino die zich voornamelijk richt op Canadese spelers . Ze hebben geen UK / MGA licence. ( althans , toen hadden ze dat niet ) . Wat ze jou hebben verteld mbt max bet , Klopt . Staat inderdaad in hun T&C's . Probeer maar een mail sturen en met Marcus contact opnemen . Is een goeie gozer . Wie weet , misschien kan hij zorgen dat ze dit mistake, alsnog door de vingers zien . Ze zijn geen oplichters ( zever ik weet ) , maar hun T&C's zijn bepaald niet klantvriendelijk . Niet alleen Bonus terms , maar dat geldt ook voor een paar andere punten . Probeer maar in toekomst vooral bij casino's spelen die UK/MGA vergunning hebben . Leo Vegas is een goed keus !! Ik hoop dat het allemaal goed komt !! Gr, Pat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gier Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Het is inderdaad niet jouw fout dat iDEAL niet werkte, maar wel dat je teveel hebt ingezet nadat je hebt gestort via de Paysafecard. SlotJoint staat overigens wel bekend als een voor Curacao-begrippen betrouwbare partij. Overigens, al hadden ze een licentie gehad in Malta, dan had je ook geen gelijk gekregen. Je hebt de bonusvoorwaarden overtreden. MGA is daar vrij strikt in. Het staat ook duidelijk in de voorwaarden. Ken geen ADR in de UK die je hier gelijk zou geven. Je kunt AntillePhone, degene die de licentie heeft verstrekt benaderen, maar geef het weinig kans. Als je bij Leo Vegas je niet houdt aan de voorwaarden, krijg je ook je prijzengeld niet. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Belachelijke Terms maar helaas kan je daar niets aan doen. Ik zou inderdaad ook nog wel 3 keer nadenken voor ik daar ging spelen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 (edited) 4 uur geleden zei LuukFOD: Belachelijke Terms maar helaas kan je daar niets aan doen. Ik zou inderdaad ook nog wel 3 keer nadenken voor ik daar ging spelen! Zo en zo casino's met een zogenaamde Curacau vergunning zijn niet recomendable !! Curacau geeft geen gok vergunning . Ze geven een IP-licenties!! En die kan iedereen met geld simpelweg kopen . Uiteraard , niet zeggen dat elke casino met een Curacau vergunning automatisch een slechte is . Maar als speler zijnde loop je risico . want 1- Er is geen toezicht en controle op legitimiteit van software die het casino gebruikt . 2- Mocht er wat fout gaan ( vanuit gaan dat men als speler in zijn recht staat en casino's fout is ) , kan je je verhaal nergens aankaarten . Je kan bij MGA terecht . Dat kan je ook bij de autoriteiten van Curacau proberen , maar je hoort simpelweg niks meer van terug . Edited March 17, 2018 by Pat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gier Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Aanvullend: de overheid geeft die licenties niet, maar 'n viertal telecombedrijven. Die willen gewoon geld verdienen. Als ik het goed heb begrepen, zijn online kansspelen daar vooral "niet verboden" i.p.v. "toegestaan". Curacao zelf behoort overigens tot de uitgesloten landen. In feite klopt de tekst die Slotjoint er zelf op zet niet: SlotJoint.com is operated by Northern Entertainment N.V. and licensed to provide casino services by the Government of Curacao with gambling license number 8048/JAZ2013-011. Northern Entertainment N.V. has its address at Landhuis Groot Kwartier, Groot Kwartierweg 12, Willemstad, Curacao, registered with the Chamber of Commerce Curacao under number 128471. en:SLOTJOINT.COM IS OPERATED BY NORTHERN ENTERTAINMENT N.V. AND LICENSED TO PROVIDE CASINO GAMES BY THE GOVERNMENT OF CURACAO Overigens overtreedt men al de licentievoorwaarden, die luiden namelijk: Under this license, apart from its own diligence and legalities, the license holder is not authorized to offer its services in the territories of USA, Netherlands, France, Dutch West Indies and Curacao. Before reporting such non-compliance, please make sure the license holder is not operating under multiple licenses, allowing the legal operation in the above regions. Je zou daar nog melding van kunnen maken bij de eigenaar van Antillephone. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoadam Posted March 20, 2018 Author Report Share Posted March 20, 2018 even een update'je Ik ben nog steeds per e mail in discussie met de medewerkers van Slotjoint.. ik dacht dat ik een betaling had gedaan per paysafecard omdat er een storing was. maar als ik bij de transactions en vervolgens bij de Deposit overzichten kijk zie ik dat ik gewoon met IDEAL heb betaald. ik had eerder een keer een Paysafe betaling gedaan op de site en die staat vervolgens ook netjes in het overzicht vermeld als Paysafe betaling. Of het is een fout van hun... ( waar ik misschien alsnog een voordeel uit kan halen ( geld terug ) of het is gewoon fout geregistreerd Nu heb ik om 19.33 een mail ontvangen met de vraag of ik nu per Paysafecard of IDEAL heb betaald.. tja 3 keer raden wat ik daar op antwoord ;-) het staat nu eenmaal zo bij hun geregistreerd.. dus als het een IDEAL betaling is geweest moeten ze dus gewoon een uitbetaling doen... wordt vervolgd 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Oh komt wellicht toch nog goed! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.