Alice700 Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Volgens jullie (onetime) de favoriet. Waarom?? Is het omdat je geen spread heb, en maar een kleine fee betaald. Of omdat het platform zo uitgebreid is. Ik zelf vind de fee die je over cryptos betaald echt belachelijk veel, in verhouding tot wat je betaald voor forex. Maar zelf vind ik de spread bij iqoption van de cryptos ook belachelijk veel. Wat ik er jammer vind van libertex is dat ze geen trailing-stop hebben. Ook dat je niet bv de helft van je gekochte aandelen kan verkopen. Wat is jullie mening over libertex?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Hi @Alice700, persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de transparantie bij Libertex. Je ziet precies wat de kosten zijn voordat je een transactie plaatst, in plaats van de kosten in de quotering. Dat cryptocurrencies handelen nog steeds duur is klopt inderdaad. Je moet echt een sterke beweging hebben om winst te maken. Aanbod van Libertex is groot, het is onderdeel van een van de grootste partijen op forex gebied (FX Club) en daarmee ook zekerheid van uitbetalingen en toekomst etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alice700 Posted March 18, 2018 Author Report Share Posted March 18, 2018 Je krijgt wel korting als je stortingen maakt. Maar die korting geld dan weer niet op de crypto's. Das erg jammer. Verder vind ik de site gemakkelijk in gebruik. Makkelijker dan bv www.ig.com. Daar heb je alleen spread volgens mij die niet zo heel groot zijn. Maar zelf heb ik daar geen ervaring mee. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted March 18, 2018 Report Share Posted March 18, 2018 Zelf wilde ik inderdaad al de gebruikersvriendelijkheid aankaarten. Als noob is het zelfs mogelijk te handelen bij Libertex, mede door het ondersteunende videomateriaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gino023 Posted March 15, 2021 Report Share Posted March 15, 2021 Hallo kan iemand mij helpen ik wil bij Libertex uitbetalen nu vul ik mijn iban nummer in en staat er dat alleen uit Romeinse cijfers kan bestaan hoe kan ik nu uitbetalen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts