Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo ik zit al een tijd lang op unibet en kwam er laatst achter dat ik de verkeerde geboortedatum had ingevoerd. Heel stom ja maar aanpassen kon niet. Ik dacht laat ik een nieuw account aanmaken maar na m'n eerste keer iets willen cashen moet ik m'n account verifiëren en is m'n oude account in onderzoek.... Is er een mogelijkheid dat als ik mijn account verifiër ze alle stortingen van het oude account terug kunnen eisen of iets dergelijks want na een paar jaar op dat account is dat bedrag aardig opgelopen...

M.v.g.

Tobias

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
18 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

Was even maar Customer Service gegaan voordat je het hier vraagt...?

Die zegt dit zal de verificatie afdeling beslissen maar ik snap t niet helemaal of ze geld terug kunnen eisen..

Geplaatst

Warm welkom Tobias op Onetime.

 

Waarom zou je een nieuw account aanmaken, als je een bankrekening hebt en er klopt iets niet ga je toch ook geen nieuwe aanvragen maar even met de klanten service het kleine probleem oplossen. Online casino's moeten zich aan veel voorwaarden voldoen en geld ook voor hun spelers. Heb je op het 2e account ook de bonus (first deposit) mee gepakt? Als er geen rare activiteiten hebben plaats gevonden verwacht ik zelf niks raars. 

Houdt ons even goed op de hoogte van de afloop als je wilt.

Geplaatst
1 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Was even maar Customer Service gegaan voordat je het hier vraagt...?

Wat is dit nou weer voor shit reactie @TheMikeyx! Wat een benadering naar een nieuw lid, wat mankéért jou toch? Je denkt dat je heel wat bent volgens mij, ondertussen altijd negatief en respectloos zijn. En Tobias ís ook nog eens een keer al bij de customer service 'geweest', kan je nagaan. Door jou zou je bijna niets meer durven vragen op het forum. Het lijkt wel of je een spin bent die verscholen zit en de hele dag in de gaten houdt of je iemand kan pakken. Bah!

  • Like 5
  • Thanks 1
Geplaatst
2 uur geleden zei Tobias:

Die zegt dit zal de verificatie afdeling beslissen maar ik snap t niet helemaal of ze geld terug kunnen eisen..

Ik kan me niet voorstellen dat ze uitbetalingen terug gaan eisen.
Doen ze dit wel zou ik zo ie zo niets betalen en ze lekker naar de rechter laten stappen.

Geplaatst
1 uur geleden zei TheGreatOne:

Warm welkom Tobias op Onetime.

 

Waarom zou je een nieuw account aanmaken, als je een bankrekening hebt en er klopt iets niet ga je toch ook geen nieuwe aanvragen maar even met de klanten service het kleine probleem oplossen. Online casino's moeten zich aan veel voorwaarden voldoen en geld ook voor hun spelers. Heb je op het 2e account ook de bonus (first deposit) mee gepakt? Als er geen rare activiteiten hebben plaats gevonden verwacht ik zelf niks raars. 

Houdt ons even goed op de hoogte van de afloop als je wilt.

Ja had er niet bij nagedacht en had de bonus meegepakt ja maar allemaal al verloren en daarna nog redelijk wat erop gezet en weer wat gecashed dat nu op pauze staat. Bedankt voor de reactie zal het doen nu eerst m'n andere account verifiëren en kijken wat het wordt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Digital Invest:

Ik kan me niet voorstellen dat ze uitbetalingen terug gaan eisen.
Doen ze dit wel zou ik zo ie zo niets betalen en ze lekker naar de rechter laten stappen.

Oké bedankt verwacht het ook niet maar je weet maar nooit...

Geplaatst

Nogmaals, delete gewoon alles. Krijg t zelf niet aangepast en dan zijn we hier klaar mee, en kan@tobias gewoon advies krijgen, waarvan het enige dat we hem kunnen meegeven is te bellen/chatten/mailen met de helpdesk. Multiaccounting is aan de orde van de dag bij dat soort sites, dus dat moet binnen een dag - en waarschijnlijk zelfs binnen 1 belletje gewoon gefikst zijn.

Geplaatst

Natuurlijk kunnej ze het bedrag niet terug eisen.

Het volgende kan gebeuren.

A. Je was een minor op je oude account toen je opende dat account gaat dicht en je behoudt je nieuwe.

B. Je was geen minor je geboortedatum word aangepast en je oude blijft open en je nieuwe gaat dicht. 

C. Afhankelijk van bonus gebruik aantal accounts etc mag je helemaal niet meer spelen.

Kortom je hoeft niet te betalen. In t ergste geval mag je niet meer spelen kies je een van de andere 1000 casinos die er zijn.

Hou er rekening mee dat dit een paar weken kan duren. Hoeft niet kan wel. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.