Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Jorden
Hoi allemaal, ik wil even mijn verhaal kwijt en als iemand tips heeft zouden die heel erg welkom zijn.
Ik heb al jaren een account op unibet, soms speel ik in een week heel vaak, en het kan ook voorkomen dat ik zomaar een paar maanden niet speel. In ongeveer 2 jaar tijd heb ik minimaal 6000 euro gestort op mijn account en nog nooit iets uitbetaald.
De manieren waarop ik stortingen naar mijn unibet account maak ziet er ongeveer zo uit.
75% paysafe kaarten
15% via mijn eigen bankrekening Ideal
10% via de bank van mijn vriendin en hooguit 1 andere bankrekening.
Ik heb 1 keer een storting via het neteller account van een kameraad gedaan van 23 euro.
10 dagen geleden heb ik 150 euro gestort via mijn eigen bank, ik heb van alles gespeeld maar vooral veel blackjack. Ik had ontzettend veel geluk met de side bets. Ik heb gespeeld van 21:00 s'avonds tot 06:00 smorgens. Resultaat 8750 euro in mijn account.
Ik ben toen gaan slapen en toen ik wakker werd had ik direct besloten het hele bedrag uit te betalen.
Zo gezegd zo gedaan, 3 dagen later had ik nog steeds niets vernomen van mijn uitbetaling. Daarom heb ik contact met de Unibet helpdesk gezocht. Er werd mij naar allerlei documenten gevraagd en ID bewijzen.
43 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.