Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Balen
Beste mensen, ik heb een storting gedaan via Skrill naar Spin rider omdat daar een leuke welkomsbonus werd aangeboden.
Na het doorspelen van de bonusturnover kwam ik uit op een bedrag van zo'n 1300 euro,
Zij willen dit nu niet uitbetalen omdat ik via Skrill een storing heb gedaan en in hun voorwaarden staat dat stortingen via Skrill geen recht hebben op de welkomstbonus.
Ze hebben mijn geld geconfisqueerd en mijn oorspronkelijk storting van 20 euro terug in mijn account gezet.
Ik ben zwaar teleurgesteld. ik heb een klacht ingediend bij de Mallta Gaming Authority.
Wat kan ik doen om het bedrag alsnog te ontvangen? Heb ik juridisch opties? Geval van consumenten misleiding?
Alvast bedankt.
20 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.