Spring naar bijdragen

Wie spaart er Free Bees?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik heb ook Freebees gespaard. Ging nog redelijk snel omdat ik altijd 98 tankte (krijg je het dubbele aantal Frebees). Paar maanden alles ingeleverd op Kijkshop.nl. Ik zag ook dat je nu de mogelijkheid hebt om de punten in te wisselen op Weekendjeweg.nl, op Fonq.nl en Freebeesshop.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook Freebees gespaard. Ging nog redelijk snel omdat ik altijd 98 tankte (krijg je het dubbele aantal Frebees). Paar maanden alles ingeleverd op Kijkshop.nl. Ik zag ook dat je nu de mogelijkheid hebt om de punten in te wisselen op Weekendjeweg.nl, op Fonq.nl en Freebeesshop.nl.

Ik heb ook nog ergens een pasje liggen maar ik vermoed dat mijn punten zijn verlopen. Ik ga tegenwoordig gewoon voor de hoogste korting en gemak. Ik tank bijna altijd in Eindhoven en krijg daar vaak tussen de 10 en 16 cent korting. Helaas is de benzine hier nog steeds prijzig. Afgelopen week in Duitsland getankt voor 1,429 (S95).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
  • 4 maanden later...

Ik heb een tijdje Free Bees gespaard omdat ik een BP-tankpas had.
Aanzien ik iets van 150.000 km per jaar rijd ging dat als de brandweer.

Inmiddels tank ik met Travelcard omdat pomp gebonden tanken lastig was.
Daarnaast onbemand tanken aanzienlijk goedkoper dan de korting op de adviesprijs die BP geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.