Buck Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Over 5 dagen vertrekken The Great One en Pexer naar Las Vegas. Ik kan nu al niet wachten op de mooie clips die we gaan zien vanuit ´Sin City´ en gooi er een 5 daagse ´Throw Back´ tegen aan van mijn trip naar Vegas in 2010 mét The Great One en JackPot. JackPot moest toen een pokertoernooi spelen en heeft mij een ´chopperride´ over the strip cadeau gedaan. Die zien we ook ergens terug. Thanks JackPot! Nog steeds één van de beste ervaringen in mijn leven :-) Dag 1: https://youtu.be/eIKmbV6OcL8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Mooie tijden toen in 2010! Toen poker nog belangrijker was dan een super vette vlucht maken met een helicopter. Nog steeds spijt van. Gelukkig dat het goed terecht was gekomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buck Posted March 18, 2015 Author Report Share Posted March 18, 2015 Je hebt deze kerel er in ieder geval een mooie ervaring rijker mee gemaakt. En dat is ook wat waard toch? Thanks again man! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Ja, wrijf het er even in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Top beelden! ik ga m'n best doen om jullie te laten ervaren wat ik daar ervaar! Ook hebben we al een aantal activiteiten gepland staan die ik al heel lang op mijn bucketlist heb staan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Wat heb je allemaal op je bucketlist staan voor Las Vegas @Pexer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Niet specifiek voor Vegas maar gewoon van die try before you die items :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts