Spring naar bijdragen

Win die prijzen bij BesteWinkelKeten


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Even je favoriete winkel(s) pluggen en meteen kans maken om prachtige prijzen bij Beste Winkel Keten kan je hier doen: http://www.bestewinkelketen.nl

Ze vragen regelmatig aan mij, waarom ik zoveel win en het antwoord is heel simpel, gewoon met veel dingen meedoen die gratis zijn en niet te veel moeite kosten. Overal liggen wel kans(jes) en als je ziet wat ik afgelopen maand al gescoord hebt gratis en voor niks voel ik mij echt een OneTimer aangezien ik dat geld gedeeltelijk weer om zet in kansen die wel levens kunnen veranderen. Dat geneuzel van mensen die altijd roepen "ik win nooit iets" zijn geen echte OneTimers ;-) Gewoon even de moeite nemen (kost je paar minuten per dag)

Laat maar even horen of je die Iphone 6 of iets anders mooi gewonnen hebt :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.