JackPot Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Op dit moment is het tennistoernooi van Parijs weer bezig, Roland Garros! Heerlijk tennissen in het zonnetje van Frankrijk. Maar wie gaat het volgens jullie winnen? Betfair Quotes Heren: Djokovic staat op 1.92 Nadal op 5.80 Vrouwen: Serena Williams op 3.7 Sharapova op 6.0 Halep 6.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Djokovic bij de mannen en Serena Williams bij de vrouwen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Bij de vrouwen kleine kans op verrassing, bij de mannen niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Ana Ivanovic, mijn heldin :x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Ana Ivanovic, mijn heldin :x Dat snap ik wel zo'n schoonheid. Misschien mag je haar ballenjongen zijn =)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 27, 2015 Author Report Share Posted May 27, 2015 Ik zou eerder kiezen dat ze mijn ballenmeisje is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 mooie dame Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Ik ga voor die Japanner Nishikori bij de mannen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 doei Halep alvast Erg mooi tennis van Lucic-Baroni. En veel respect voor de weg die zij heeft moeten afleggen. Alles ging goed, mooie aanvallende ballen. Hopelijk weet ze het door te zetten, helaas te vaak dat iemand die 1 van de favorieten uit het toernooi gooit, de ronde erna zelf op de slachtbank ligt omdat ze ' alles' hebben moeten geven. Als ze zo mooi aanvallend blijft spelen, zie ik haar graag nog een paar rondes verder komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Ow ja, die sharapova... manman.. prachtig tennis, maar wat een ellende en verschrikking om aan te zien als ze speelt. Alles gaat zo traag tussen de ballen door, overdreven zuchten en ademen voordat ze gaat serveren en dan nog niet eens gesproken over dat irritante gekrijs als ze een bal slaat. Zo jammer, prachtig mooi tennisspel, maar door alle randzaken kost het me moeite haar wedstrijden te kijken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Lekker hoor, mijn schatje in de kwartfinale! :x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Even offtopic maar wat ik bij tennis helemaal niet snap is dat het prijzengeld voor mannen en vrouwen vaak of altijd even hoog is. Vroeger kon je als man meer winnen en dat vond ik volstrekt logisch omdat je wedstrijden langer duren, er meer mensen kijken (en dus ook langer) en er volgens mij veel meer concurrentie is. Waarom zou een vrouw dat net zo veel prijzengeld moeten krijgen bij het winnen van een toernooi als een man? Waar is de marktwerking? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Helemaal mee eens. Bovendien stelt dat hele vrouwen tennis geen fuck voor. Dat bleek een paar jaar geleden wel toen Kim Clijsters na een paar jaar gestopt te zijn haar rentree maakte en meteen weer in de finale stond van een grand slam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 ah geen idee. Was er ook niet van op de hoogte. Zal het wel eens even navragen bij een paar van mijn fanatieke tennisvrienden. Wellicht dat iemand het weet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Sharapova er af, wie had dat gedacht.... Komop Ivanovic haal die finale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Sharapova er af, wie had dat gedacht.... Komop Ivanovic haal die finale! Mijn Sharapova was een beetje ziekjes. Ik was al fan van haar in 1999, (vorige eeuw) :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 Hmmm....spannend dus dat Roland Garros voor de dames, terwijl het voor de heren volledig volgens het boekje gaat en de favorieten relatief eenvoudig rondes verder komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Mijn schatje nu op NPO1 :x :x :x :x :x :x :x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Jaaaaaaaaaaaaa door naar de halve finale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Nu hopen dan Muguruza wint, aangezien Safarova een geduchte tegenstander is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts