Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

@Hotrunner ik stuur je ff een PM.

Voor een overstap London of in USA is 2 uur echt vaak wel nodig. Heb het wel eens in 40 minuten gedaan, maar ook 3 uur +

De douane kost gewoon tijd en als er veel vluchten gelijktijdig aankomen of lage bezetting bij de douane of vluchten uit risico landen. Dan moet je wachten.......

Geplaatst

Je kan via Expedia zoeken op Premium klasse:

https://www.expedia.nl/Hotel-Search?packageType=fh&c=a3f6bad0-dca3-47ea-b09e-9960368679c1&ttla=LAS&ftla=AMS&origin=Amsterdam,+Nederland+(AMS-Alle+luchthavens)&destination=Las+Vegas+Strip,+Nevada,+Verenigde+Staten&startDate=29-06-2018&endDate=09-07-2018&isPartialStay=1&checkInDate=29-06-2018&checkOutDate=03-07-2018&adults=1&infantsInSeats=0&cabinClass=e&regionId=800045&latLong=36.109598,-115.169329&star=50,40&sort=price&rfrr=PKG.FH.HSR.Refine.PartialStay 

Zoekoptie. Vlucht + 1ste 4 dagen hotel in een combi pakket. Economy vlucht. Ik vind de beste deal

Dan krijg ik deze als beste: https://www.expedia.nl/Details?action=UnifiedDetailsWidget@showDetails&forwardOutTo=UDP&referringProduct=package&packageType=fh&c=5c2dce9b-ef06-4a58-a089-992193eada0f

1180 euro Excl. 4 *35 euro fees voor hotel incl bagage. Op de huidige regels.

Bagagekosten
Bagagekosten bij aankoop op de luchthaven (kosten zijn mogelijk lager online via British Airways)
Handbagage: Gratis
1e stuk ruimbagage: Gratis t/m 23 kg
2e stuk ruimbagage: € 75,00 t/m 23 kg
Bagageinfo: British Airways
Geplaatst

Zo er is geboekt.

29 juni vliegen van Ams naar Dallas daar 2.40 uur overstap tijd. Daarna naar LV.

Van 29 juni tot 3 juli in the Venetian( inclusief ontbijt maar dat zullen we wel niet redden) en van 3 tot 8 juli in Vdara .

Moeten we nog 1 nacht boeken .

We hebben de nacht vlucht terug van LV naar Heathrow en dan naar Amsterdam waar we op 10 juli weer aankomen.

Totale kosten 1200 euro p.p.

Lijkt mij een prima deal

Geplaatst
3 uur geleden zei Hotrunner:

Zo er is geboekt.

29 juni vliegen van Ams naar Dallas daar 2.40 uur overstap tijd. Daarna naar LV.

Van 29 juni tot 3 juli in the Venetian( inclusief ontbijt maar dat zullen we wel niet redden) en van 3 tot 8 juli in Vdara .

We hebben de nacht vlucht terug van LV naar Heathrow en dan naar Amsterdam waar we op 10 juli weer aankomen.

Lijkt mij een prima deal

Dat is een hele goede deal lijkt me. Vraagje, gebaseerd op 1 of 2 personen. Incl resort fees van 45$ pn voor venetian. Incl bagage?

Als alles incl is dan een super deal I.v.m. TI. Eerste paar dagen toch vroeg wakker kan je mooi om 6 uur ontbijt pakken. 

Geplaatst
11 uur geleden zei Hotrunner:

Zo er is geboekt.

Lijkt mij een prima deal

Dat kan best nog eens in de prijzen lopen de fee

Geplaatst
Op 15-5-2018 om 06:28 zei Hotrunner:

Gebaseerd op 2 p.p.  Volgens mij alle inclusief en de eerste 23 kilo koffer is gratis.

Maar als ik mijn mail zo lees, moet de resort fee nog betaald worden. Beetje tegenstrijdig aan elkaar.

Kaching!!!......

Geplaatst
14 uur geleden zei Hotrunner:

Nog even een vraagje.

Vorig jaar ook in LV geweest dus de Esta is toen ingevuld. Moet ik deze voor dit jaar up daten ? WBT bv hotel adres e.d. ?

Ja, je kan deze zeker veranderen en je mag dat doen naar je nieuwe hotel adres waar je heen gaat.

Geplaatst

Ik heb afgelopen september mijn ESTA aangevraagd voor een doorreis, en dus geen adres ingevuld. 

Toen ik naar Vegas ging in maart wilde ik mijn ESTA aanpassen, maar dat ging niet, omdat ik de eerste keer geen adres had ingevuld kon ik dat ook niet wijzigen. 

Ik heb toen de gok genomen om zonder wijziging naar Schiphol te gaan. Daar heeft de medewerker van de vliegmaatschappij het aangepast en kon ik gewoon inchecken. 

Geplaatst

We gaan dus eind juni naar Vegas , het was de bedoeling dat we met zijn tweeen zouden gaan maar nu is er nog een derde persoon die meegaat.

Kamer in de Venetiaan staat twee bedden en een ruime slaapbank. Moeten we gewoon brutaal zijn en nummer 3 daarop parkeren of moeten we het hotel even inlichten hierover ?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.