Nomore Posted May 11, 2018 Report Share Posted May 11, 2018 LeoVegas probeert steeds meer in te zetten op sportsbetting en een van de mogelijkheden hiervoor is om sportevenementen te gaan sponsoren. Ze gaan dit nu doen met het Zweedse Open toernooi waar zo'n 40.000 bezoekers op af komen. Het betreft een relatief klein toernooi, vergelijkbaar met het ABN AMRO Open in Rotterdam, maar desalniettemin weer en nieuwe stap. Onze @coolos15 zal hier als kenner vast wel een slaatje uit kunnen slaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannyboy Posted May 11, 2018 Report Share Posted May 11, 2018 Ik zeg goed bezig LeoVegas ! ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolos15 Posted May 11, 2018 Report Share Posted May 11, 2018 [mention=1007]coolos15[/mention] zal hier als kenner vast wel een slaatje uit kunnen slaan Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik daarvoor winst uit kan halen, maar het onderwerp staat me zeker aan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted May 11, 2018 Author Report Share Posted May 11, 2018 Je bent als kenner van de sport toch goed geinformeerd over wie in vorm zijn, wie van wie kan winnen, en daar dus goede weddenschappen op kunt afsluiten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmnd78 Posted May 11, 2018 Report Share Posted May 11, 2018 Op 11-5-2018 om 15:37 zei JackPot: LeoVegas probeert steeds meer in te zetten op sportsbetting en een van de mogelijkheden hiervoor is om sportevenementen te gaan sponsoren. Ze gaan dit nu doen met het Zweedse Open toernooi waar zo'n 40.000 bezoekers op af komen. Het betreft een relatief klein toernooi, vergelijkbaar met het ABN AMRO Open in Rotterdam, maar desalniettemin weer en nieuwe stap. Onze @coolos15 zal hier als kenner vast wel een slaatje uit kunnen slaan ABN AMRO open is niet bepaald een "klein" toernooi hoor. Behoort tot de 500 categorie, 1 klasse onder de GrandSlams ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts