Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Online Win LeoVegas Belasting?!

Featured Replies

Hoihoi! 
Ik heb een vraagje over kansspelbelasting. 

Ik gok regelmatig online op verschillende casino's. afgelopen maanden ging het om grotere bedragen die ik deposit + withdraw.
Nu heb ik gisteren een flink bedrag gewonnen op LeoVegas, en mijn vraag is of ik dit nu wel of niet moet aangeven? 
Ik heb verschillende berichten gezien en iedereen zegt wat anders. 

LeoVegas zit in Malta (Europa). 

Alvast bedankt! 

Warm welkom op Onetime @Pinee . 

 

 

 Dit is een mooi forum draadje met informatie (ook over Leo Vegas).

 

Bij mijn weten is kansspelbelasting vrijgesteld omdat Leo Vegas zich in Europa bevindt. Ik ken mensen uit mijn eigen omgeving die hier ook vanuit de belastingdienst (Terneuzen) hierover zowel schriftelijk als telefonisch bericht over hebben gehad (dat ze niet hoeven te betalen)

 

@Rmnd78 heeft ook diverse positieve ervaringen hiermee.

  • Author
Just now, TheGreatOne said:

Warm welkom op Onetime @Pinee . 

 

 

 Dit is een mooi forum draadje met informatie (ook over Leo Vegas).

 

Bij mijn weten is kansspelbelasting vrijgesteld omdat Leo Vegas zich in Europa bevindt. Ik ken mensen uit mijn eigen omgeving die hier ook vanuit de belastingdienst (Terneuzen) hierover zowel schriftelijk als telefonisch bericht over hebben gehad (dat ze niet hoeven te betalen)

 

@Rmnd78 heeft ook diverse positieve ervaringen hiermee.

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zal het eens doorlezen:) Klinkt positief in ieder geval haha! 30% is aardig wat als het om grote bedragen gaat.

1 minuut geleden zei Pinee:

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zal het eens doorlezen:) Klinkt positief in ieder geval haha! 30% is aardig wat als het om grote bedragen gaat.

Tegenwoordig is het zelfs 0,1% extra (30,1%) ? . Waar heb je het mee gewonnen (slot of roulette of met iets anders?)

  • Author

Jaa belachelijk hoog haha! Met Video slots. Dat speel ik eigenlijk alleen maar:) 

18 minuten geleden zei Pinee:

Jaa belachelijk hoog haha! Met Video slots. Dat speel ik eigenlijk alleen maar:) 

Op welke slot was je aan het spelen @Pinee?

 

Leo Vegas zal wel ge-whitelist staan als EU bedrijf, dus geen belasting. 

Formeel zou je wel moeten betalen als de gokkast waarop je speelde niet in de EU staat, maar ik zou geen slapende honden wakker maken. 

  • Author
44 minutes ago, LasVegasNic said:

Op welke slot was je aan het spelen @Pinee?

 

Book of Dead + Flame Busters ? 

  • Author
30 minutes ago, Gier said:

Leo Vegas zal wel ge-whitelist staan als EU bedrijf, dus geen belasting. 

Formeel zou je wel moeten betalen als de gokkast waarop je speelde niet in de EU staat, maar ik zou geen slapende honden wakker maken. 

Nice! Ja ik had hun live support ook al gevraagd, en die zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat hun een europese license hebben etc. Dus dat zal wel goed zitten!

17 uur geleden zei Pinee:

Nice! Ja ik had hun live support ook al gevraagd, en die zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat hun een europese license hebben etc. Dus dat zal wel goed zitten!

Tot aan vorig jaar April stond Leo nog niet op de lijst. Inmiddels wel dus ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.