Jump to content

Zouden 'casino's' meelezen?


Recommended Posts

Dat vraag ik me wel eens af. Hebben jullie hier enig idee van? Over 't algemeen kennen casinomedewerkers deze site niet. Tenminste........ als ik ernaar informeer. Wellicht laten ze het achterste van hun tong niet zien. Van één negatieve recensie van mij weet ik dat de betreffende organisatie dit zeer serieus genomen heeft. Maar voor de rest?

Link to comment
Share on other sites

Ja. Niet allemaal, maar vast wel een aantal. Veel bedrijven zijn wel bezig met wat er online over ze wordt geschreven. Sommige bedrijven hebben daar medewerkers voor ingehuurd en/of tools voor.

Persoonlijk zou ik het als bedrijf constructieve kritiek oppakken als gratis verbetertips. Echter niet elk bedrijf zit zo in de wedstrijd natuurlijk.  

Edited by Gier (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei Solidagio:

 Maar voor de rest?

Ik kreeg regelmatig vragen van diverse casino's (en organisaties) over de reviews in de database, forum en natuurlijk die op de homepage staan. Uit ervaring weet ik ook dat sommige er behoorlijk wat mee doen en veranderingen door voren. In de meeste casino's in Nederland worden we ook wel herkend door het personeel (Onetime auto helpt natuurlijk ook mee als je die voor de deur zet). Vooral de verkiezingen van het jaar ' beste casino' is eigenlijk wel bekend bij alle medewerkers die al een tijdje in het vak zitten. Doorloop van personeel is soms hoog en nieuw personeel weet vaak niet wie we zijn. Afgelopen week in Amsterdam ook in de kleine halletjes geweest en daar weten ze Onetime wel (was op sommige hallen niet zo positief). Er zijn zelfs mensen gepromoveerd vanwege recensies maar ook andersom en dat is ook de reden waarom we geen namen meer noemen als het negatief geweest is.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat Onetime juist zeer bekend is bij de medewerkers van casino's, zeker als het zeer betrokken medewerkers zijn en interesse hebben in het vak (geen diskwalificatie overigens voor degene die Onetime niet kennen). Ik merk alleen dat in de landbase casino branche Onetime zeker wel een begrip is geworden, terwijl dat nooit de intentie is geweest tijdens het opstarten van Onetime.nl

Persoonlijk denk ik dat de reviews wat meer anoniem zouden moeten zien, zonder een casino 'te sparen' voor zaken die niet goed zijn of gaan, en uiteraard een veer in de reet als het goed is. Nu krijg je door de bekendheid toch vaak een andere ervaring dan een bezoek van een 'random' iemand. De verschillende ervaringen hebben we o.a. gezien bij het Gran Casino Nuland topic. Dat is ook de reden waarom we de casino database in het leven hebben geroepen zodat elke speler daar een review van een bezocht casino kan achter laten. Hiermee krijg je, bij voldoende reviews, de meest optimale en eerlijke reviews 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Helemaal met je eens @JackPot, anonieme reviews zijn het beste. Met de kanttekening dat het altijd momentopnames zijn. Wat zeer betrokken medewerkers betreft, die zijn er niet in grote getale volgens mij. Heeft misschien met het soort gasten te maken, maar ook met toekomstperspectief. En het salaris niet te vergeten. 

Link to comment
Share on other sites

53 minuten geleden zei Solidagio:

Met de kanttekening dat het altijd momentopnames zijn. 

Dat sowieso, maar je hebt ook verschillende soorten bezoekers. De een zal vlotte bediening willen, lekkere hapjes en attente medewerkers, terwijl de ander iets heeft van ik pak m'n cola zelf wel en laat me verder gewoon met rust. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei Gier:

Dat sowieso, maar je hebt ook verschillende soorten bezoekers. De een zal vlotte bediening willen, lekkere hapjes en attente medewerkers, terwijl de ander iets heeft van ik pak m'n cola zelf wel en laat me verder gewoon met rust. 

Ben ik met je eens @Gier, alleen zal die laatstgenoemde denk ik niet zo snel een review schrijven of lezen. 

Link to comment
Share on other sites

Je zult inderdaad eerder negatieve reviews lezen omdat spelers dat graag van zich afschrijven. Positieve ervaringen worden nog te vaak als 'standaard of normaal' gezien. Maar dat soms best wat meer credits verdienen :) 

Wat @Gier zegt klopt denk ik zeker, ieder zoekt een andere ervaring in een casino. Maar er is vaak voor elke soort gokker wel een casino naar wens , of een plek in een casino naar wens, te vinden.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ik denk inderdaad dat casino's zeker meelezen. Zelf heb ik ook een aantal keer een stukje op het forum geplaatst over een casino. Door middel van mijn stukje en review heb ik ook uiteindelijk een reactie ontvangen zodat hier iets mee gedaan kon worden.

Zoals @JackPot ook al schreef denken mensen vaak alleen maar aan een review schrijven op het moment dat je een nare ervaring hebt gehad of een klacht. Dit is best jammer, want als je met een tevreden gevoel naar buiten loopt en goed bent behandeld dan is het des te mooier juist ook deze ervaring met andere spelers of geinteresseerde te delen. Casino's zullen hier ook hun voordelen uit kunnen halen. Een review is uiteindelijk enorm belangrijk voor het bedrijf. Als ik ergens door Nederland rijd en ik zou een casino in de omgeving willen bezoeken check ik vooraf altijd de reviews en bepaal van daaruit of ik het casino juist wel of niet ga bezoeken.

Edited by foxy (see edit history)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Vandaag nog aangesproken door 3 casino eigenaren die regelmatig de website in de gaten houden en de reviews lezen over hun eigen casino's. Over sommige waren ze het echt pertinent oneens of speelden er zaken waar ze weinig aan konden doen (ivm gemeente). Binnenkort even een kopje koffie met deze heren drinken in een van hun casino's. We waren vandaag bij de KSA (Zwolle) en kwamen meerdere casino eigenaren (hallen) tegen en kenden allemaal Onetime. Ik hoor uit de branche het erg regelmatig (ook van medewerkers) dat ze de reviews lezen van de ervaringen van de forum leden in hun casino's en in de reviews die we schrijven.

Link to comment
Share on other sites

10 minuten geleden zei DennMann:

@TheGreatOne is men over het algemeen wel positief over Onetime als website?

Ik hoor weinig dat ze de horlepiep dansen. Als we mooi schrijven over een ervaring hoor ik dat eigenlijk van de medewerkers dat ze blij zijn maar van hogerhand zelden. Maar als we negatief schrijven of iets aan de kaak stellen krijg ik het wel in veel gevallen te horen. Ik stuur ook regelmatig dingen door en soms wordt het opgepakt en soms helemaal geen reactie (en dan doe ik het ook niet meer voor die organisatie) als ze niet eens de moeite nemen om me terug te mailen. Ze lezen wel mee, dat is zeker, het is natuurlijk ook een kleine wereld en niemand schrijft erover, is allemaal over online casino's en niet over de fysieke.

De wereld buiten de casino's, zoals een paardenbaan, bingo hal of crypto's krijgen we wel positieve reacties over onze ervaringen te horen. We zijn onze casino bezoekjes weer aan het opvoeren omdat het lente is en we graag naar buiten gaan. 

The Jagger Spijkenisse.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.