Spring naar bijdragen

Sweatcoin


hettog

Aanbevolen berichten

@hettog Om preciezer te zijn is dit (nog) geen altcoin, slechts een app die beloond in Sweatcoins. Wel een prima concept zo op het eerste oog, echter is er geen blockchain en staat ook nergens op een cryptocurrency exchange. Het is dus echter afwachten hoe de markt hier op reageert en natuurlijk of het een zinvolle app is met leuke beloningen! 

@Onetime_Girl Correct! Ik ga dit morgen testen en vergelijken met m'n huidige (ietwat onnauwkeurige) tracker. Wat ik aan reviews lees, zal ik er niet al te veel van verwachten..

 

bewerkt door oke (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@hettog Om preciezer te zijn is dit (nog) geen altcoin, slechts een app die beloond in Sweatcoins. Wel een prima concept zo op het eerste oog, echter is er geen blockchain en staat ook nergens op een cryptocurrency exchange. Het is dus echter afwachten hoe de markt hier op reageert en natuurlijk of het een zinvolle app is met leuke beloningen! 

@Onetime_Girl Correct! Ik ga dit morgen testen en vergelijken met m'n huidige (ietwat onnauwkeurige) tracker. Wat ik aan reviews lees, zal ik er niet al te veel van verwachten..

 

Ik heb hem inmiddels ook weer gedownload en aan het uitproberen! De sweatcoin is indd geen cryptocurrency, maar je kan er wel allerlei dingen mee kopen via de app. Ik heb nu nog niet genoeg sweatcoins.. maar zodra ik dat wel heb, ga ik zo’n aankoop eens uitproberen! Want dat is wel waar je het een beetje voor doet natuurlijk! Hoewel het sowieso ook interessant is om je aantal stappen bij te houden op een dag, is het nóg leuker om daar een beloning voor te krijgen ;-)

Waar ik wel benieuwd naar ben is of hij indd een beetje klopt met het daadwerkelijk aantal stappen dat je zet. Zo kan de app ze binnen bijv al niet registeren. Veel naar buiten dus. Ben benieuwd naar je bevindingen van de test!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...