Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Hollander
Goedendag, lees al een tijdje mee maar dit is mijn eerste post. Ben zelf een aardig grote speler zowel in de hallen ( meerspelers) als online. Na een paar flinke klappers te hebben gemaakt op meerdere meerspelers besloten om online bonanza eens te gaan aanvallen om de maximale inzet. Resultaat bijna 8k gestort en 1 goede bonus gehad 225 x mijn inzet op max inzet. Uiteindelijk toch op dik 9k uitgekomen en besloten om 9k uit te betalen dit alles bij LeoVegas. Ik speel hier regelmatig en de uitbetalingen waren altijd snel geregeld binnen een uur. Maar nu laat het even op zich wachten? Is dit de normale gang van zaken? Account is geverifieerd en heb al vaker uit laten betalen bij leovegas. Dit waren bedragen van rond de 2k aangezien ik nooit problemen heb gehad bij hun durfde ik het wel aan om hier eens los te gaan. Maar begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken aangezien het om heel veel geld gaat en het nu langer duurt dan normaal.
39 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.