Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Bonanza
Goedenavond allemaal,
na al enige tijd mee te lezen heb ik mij ingeschreven om jullie om raad te vragen. Ik hoop dat jullie mij hiermee willen helpen.
Enige tijd geleden heb ik mij ingeschreven bij Spinland via de advertentie van 1 of andere online gambler. De aanbieding was leuk, 200% deposit bonus. Na een storting van het magistrale bedrag van € 25,- prijkte er dan ook netjes 75 euro op mijn account. Na enige tijd spelen (inzetten tot maximaal 10 euro op Roulette en Slots) was mijn gestorte geld op en ging ik over op de welkom bonus. Dit ging wonderwel goed en na enige tijd had ik 1200 euro (!!) op mijn account staan. Na het vrijgespeeld te hebben had ik nog 1150 euro over. Dit dacht ik te kunnen cashen tot ik er achter kwam dat ik ook nog free spins bonus open had staan van 5 euro. Deze moest ik ook nog wageren en uiteindelijk bleef er 800 euro over. Tijdens het wageren van de free spins bonus en ten tijde van het spelen met mijn gestorte geld plaatste ik bets van maximaal 20 euro (bonus buy bij Extra Chilli / White Rabbit). Tijdens het spelen met de welkom bonus ben ik wonderwel tot bets van € 5,- gebleven (ik was eerlijk gezegd niet op de hoogte dat je niet meer dan dat mocht spelen). Ik heb het echter secuur nagezocht en ben er echt niet boven gegaan.
Nu weigert Spinland mijn uitbetaling omdat ik bets heb geplaatst boven de € 5,-. Maar dit was ten tijde van mijn eigen gestorte geld en ten tijde van de free spin bonus waar geen restrictie op zat.
Na enige tijd wachten ben ik vandaag de discussie op de online chat aangegaan ( Ik had 24 dagen geen reactie ontvangen op mijn mail). Men zegt mij wel gemaild te hebben maar ik heb deze never nooit gehad. Anyway, ze blijven bij hun standpunt en willen als coulance € 250,- op mijn account bijschrijven welke ik wederom moet vrijspelen. Dit keer zonder restricties van een maximum bet.
In mijn optiek is dit belachelijk. Maar misschien zit ik er helemaal naast. Wat raden jullie mij aan?
27 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.