Nomore Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Tijdens de Us Open die nu gaande is in de verenigde staten heeft tiger Woods een zeldzaam slecht resultaat neergezet. Dit in tegenstelling tot Nederlands trots Joost Luiten die rond de tiende plek staat na dag 1. Hebben alle randzaken het einde ingeluid voor Tiger Woods? Op een houtje zal hij niet hoeven te bijten met een geschat vermogen van meer dan 1 miljard dollar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 39 jaar, zijn 15 minutes of fame zijn al jaren voorbij. Mooie sportman die van zijn privé leven een enorme zooi gemaakt heeft. Kunnen we trouwens inzetten op het US Open (Golf) en hoe werkt dit? Zit helemaal in the winning flow ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Jazeker kun je hier op inzetten! Ik weet niet of het via Runnerz kan, maar misschien kun je dat eens vragen aan de klantenservice. Tiger Woods heeft idd privé een zooitje gemaakt, hoewel hij volgens mij ook wel enige pleziertjes daar aan heeft over gehouden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Tiger Woods had zo'n geweldige seks speeltje in zijn kelder (een hele speciale stoel) :-) BIj Runnerz kan je alleen op paarden wedden. Voor de US Open waarschijnlijk bij een andere online aanbieder, wie iemand dat hier waar dit zou kunnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Kan op elke sportsbetting website. Betfair, Unibet, 888, Bwin, noem maar op. Denk zelfs op TOTO.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 BIj Unibet kan er jer idd nog op wedden, je kan nu op of tegen Woods wedden op zijn 2e ronde... misschien interessant.. Ben je er al member anders kan ik je wel inviten ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 BIj Unibet kan er jer idd nog op wedden, je kan nu op of tegen Woods wedden op zijn 2e ronde... misschien interessant..Ben je er al member anders kan ik je wel inviten ;-) Voor een winnende tip op Runnerz ben ik je man ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Ik weet er 1 zondag in Zweden Ik zie nu trouwens dat er op het moment geen bonus voor beschikbaar is...vreemd/ Ik ga ze eens mailen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Heeft denk ik te maken met het feit dat je Nederlands bent. Nederlanders mogen niet op Unibet spelen officieel en daarom wordt je denk ik ook uitgesloten hiervan. Zag het net ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Ik weet er 1 zondag in Zweden Ik zie nu trouwens dat er op het moment geen bonus voor beschikbaar is...vreemd/ Ik ga ze eens mailen.. Mmm, ik zie dat ik trouwens een heel oud account heb, had even mijn email adres gecheckt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Tiger Woods is al heel lang niet meer de ster van weleer. Toch gokken nog veel Amerikanen op hem. Ze hopen op een fantastische comeback. Helaas voor deze gokkers. Die inleg zijn ze gegarandeerd weer kwijt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 20, 2015 Author Report Share Posted June 20, 2015 Vanavond gaat Joost Luiten proberen om zijn vijfde plek te verdedigen of zelfs te verbeteren op de US Open! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Vanavond gaat Joost Luiten proberen om zijn vijfde plek te verdedigen of zelfs te verbeteren op de US Open! Gave foto en wat een uitdaging om die bal weer op de green te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Ik weet er 1 zondag in Zweden Ik zie nu trouwens dat er op het moment geen bonus voor beschikbaar is...vreemd/ Ik ga ze eens mailen.. Mmm, ik zie dat ik trouwens een heel oud account heb, had even mijn email adres gecheckt. Ze hebben me gemaild dat ik omdat ik member ben van .net ipv .com dat ik niet in aanmerking kom voor refer a friend bonus Maar als compensatie krijg ik een 100% stortingsbonus :-) Hup Luiten ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Kijk compensatie bonus is natuurlijk geweldig :-) Mooie truck om bij meer aanbieders waar je speelt te doen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 20, 2015 Author Report Share Posted June 20, 2015 Ik ga ze volgende week ook eens mailen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Dat zou ik ook doen ja maar ff wachten anders valt het op ;-) Max 100 Euro bonus...dus gewoon 100 storten daarna ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 20, 2015 Author Report Share Posted June 20, 2015 Top deal. En ja ik wacht er even mee! Weekje of twee aankijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Waar kunnen we het best kijken naar de US open, hoe laat komt onze vriend in aktie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 20, 2015 Author Report Share Posted June 20, 2015 Ik weet alleen dat het op sport1 komt. Maar die kan ik op vakantie niet ontvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts