Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Hoeveel geld heb je vergokt afgelopen jaar?

Featured Replies

  • Author
25 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern:

Kun je dat bedrag makkelijk missen? Of heb je er dingen voor moeten laten nu je dat geld hebt vergokt?

Ik ben niet op vakantie geweest.

  • Author

Gokken is een hobby van mij en mag best wat geld kosten. Voordeel van gokken als hobby is dat het soms ook veel geld kan opleveren ipv alleen maar geld kosten. Met andere hobby's heb je dat ook. Ik kan mij geen leven voorstellen zonder gokken. Ik raak direct opgewonden als ik binnen stap bij Holland Casino. Alles is zo netjes en zo mooi daar.  Ik kan daar uren verblijven zonder te vervelen. 

16 minuten geleden zei Entalpa:

Ik ben niet op vakantie geweest.

Dat zijn dure vakanties zijn die je neemt als je wel gaat 😉

  • Author
26 minuten geleden zei Dopey:

Dat zijn dure vakanties zijn die je neemt als je wel gaat 😉

Valt wel mee... ik heb dit jaar ook weinig kleding gekocht. (besparen op kleding om te kunnen gokken ☺️ )

 

3 uur geleden zei Entalpa:

Ik heb ongeveer 10.000 euro vergokt in 2018

Het gaat eerder om hoeveel geld men zich kan veroorloven te missen .

Eidere zijn eigen portomonnee . Je kan iedereen voor de gek houden , behalve jezelf !! ( b wijze van spreken ) .
Tevens is het belangrijk dat je , je eigen niveau herkent , je eigen plaats weet  en geen hapjes neemt die je moeilijk kan slikken . Je moet weten waar je niet thuis hoort .
Ben jij iemand die trillende handen krijgt met 500 euro verlies ?
Ben jij iemand die achteraf na 1000 euro verlies , zich verrot voelt  want hij denkt die 1000 euro kan ik niet missen ?
Ben jij iemand die achteraf spijt heeft omdat ie denkt voor die 1000 euro had ik een reisje las vegas kunnen boeken ?? Met andere woorden je gokt om geld te winnen zodat je naar vakantie kan gaan omdat je anders , onder normaale omstandigheden dat geld niet hebt !!!! Dan hoor jij hier niet thuis en je ziet hier op het verkeerde plek . ( ik bedoel niet hier op het forum hoor , maar in casino wereld ) . Want in een casino 1000 euro kan zo weg zijn . Voor die jongens 1k is geen geld . Ze hebben soms uitbetalingen van 50k in één hand .
Dan kan je beter naar de kroeg gaan en een paar tientjes gokken en bespaar je jezelf hoop narigheid .
Want het gaat niet zo zeer om wat je zou kunnen winnen , het gaat eerder om wat je zou kunnen verliezen .
Een verantwoord speler gaat altijd uit van wat ie zou kunnen verliezen .
Mijn moeder is in Beverly Hills geboren - getogen en woont daar nog steeds . Zij heeft geld voor vakantie - zij heeft geld voor kleding - zij rijdt in een aston martin. zij heeft alles . Daarnaast gaat ze ook naar het casino roulette spelen . Zij doet het , omdat ze het simpelweg kan doen . ( goed voor mij trouwens , want elke keer als ik geld te kort kom dan is het effe bellen en huilen : mom i need money 😋 ) .
Uiteraard , je kan ook met 20 euro naar casino gaan ,  plezier hebben en op tijd stoppen . Maar dan ga maar vanuit dat je op den duur veel geld verliest want de grootste geld schieters aan casinos zijn low rollers . Grootste inkomen van casinos komt van spelers die elke keer een paar tientjes verliezen . Dit is ook bewezen . Plus het feit dat het in praktijk 9/10 keer niet bij die een paar tientjes blijft en men verliest altijd veel meer .
Kijk wat je in je portomonee hebt en neem de juiste beslissing . Daar ben je oud en wijs genoeg voor neem ik aan .
Idere zijn eigen geld - iedere zijn eigen leven !!

Gr , 

Pat

  • Author
16 uur geleden zei Pat:

Het gaat eerder om hoeveel geld men zich kan veroorloven te missen .

Eidere zijn eigen portomonnee . Je kan iedereen voor de gek houden , behalve jezelf !! ( b wijze van spreken ) .
Tevens is het belangrijk dat je , je eigen niveau herkent , je eigen plaats weet  en geen hapjes neemt die je moeilijk kan slikken . Je moet weten waar je niet thuis hoort .
Ben jij iemand die trillende handen krijgt met 500 euro verlies ?
Ben jij iemand die achteraf na 1000 euro verlies , zich verrot voelt  want hij denkt die 1000 euro kan ik niet missen ?
Ben jij iemand die achteraf spijt heeft omdat ie denkt voor die 1000 euro had ik een reisje las vegas kunnen boeken ?? Met andere woorden je gokt om geld te winnen zodat je naar vakantie kan gaan omdat je anders , onder normaale omstandigheden dat geld niet hebt !!!! Dan hoor jij hier niet thuis en je ziet hier op het verkeerde plek . ( ik bedoel niet hier op het forum hoor , maar in casino wereld ) . Want in een casino 1000 euro kan zo weg zijn . Voor die jongens 1k is geen geld . Ze hebben soms uitbetalingen van 50k in één hand .
Dan kan je beter naar de kroeg gaan en een paar tientjes gokken en bespaar je jezelf hoop narigheid .
Want het gaat niet zo zeer om wat je zou kunnen winnen , het gaat eerder om wat je zou kunnen verliezen .
Een verantwoord speler gaat altijd uit van wat ie zou kunnen verliezen .
Mijn moeder is in Beverly Hills geboren - getogen en woont daar nog steeds . Zij heeft geld voor vakantie - zij heeft geld voor kleding - zij rijdt in een aston martin. zij heeft alles . Daarnaast gaat ze ook naar het casino roulette spelen . Zij doet het , omdat ze het simpelweg kan doen . ( goed voor mij trouwens , want elke keer als ik geld te kort kom dan is het effe bellen en huilen : mom i need money 😋 ) .
Uiteraard , je kan ook met 20 euro naar casino gaan ,  plezier hebben en op tijd stoppen . Maar dan ga maar vanuit dat je op den duur veel geld verliest want de grootste geld schieters aan casinos zijn low rollers . Grootste inkomen van casinos komt van spelers die elke keer een paar tientjes verliezen . Dit is ook bewezen . Plus het feit dat het in praktijk 9/10 keer niet bij die een paar tientjes blijft en men verliest altijd veel meer .
Kijk wat je in je portomonee hebt en neem de juiste beslissing . Daar ben je oud en wijs genoeg voor neem ik aan .
Idere zijn eigen geld - iedere zijn eigen leven !!

Gr , 

Pat

Ik kan niet meer zonder Caino...ik ben niet verslaafd, maar ik vindt het leuk om te gokken. Ik gok niet om geld te verdienen, maar meer voor plezier... ik hou ook van bier drinken. Jammer dat je niet teveel mag drinken daar bij Holland Casino, anders wist ik het wel....ik hou van Drank, Gokken en hoeren!!!! 

4 uur geleden zei Entalpa:

....ik hou van Drank, Gokken en hoeren!!!! 

And you also have sum kinda burning desire to share yer pain , zie ik !!

You realy need to up those selfie high standard skills , bud !! 

Good luck !! 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.