Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo iedereen.

Ik lees hier al een hele tijd mee op het forum, maar nu toch even beslist om een accountje aan te maken.

Zoals waarschijnlijk zovele, gebruik ik heel regelmatig Skrill om online te gokken. Ik vind het heel gemakkelijk, aangezien stortingen en uitbetalingen vrij snel gebeuren.
Aangezien ik VIP member ben, had ik ook een mastercard aangevraagd, opnames aan een ATM kosten je dan bijna niets.
Nu had ik vorige vrijdag ineens iets vreemds aan de hand. Normaal gezien, telkens je eender welke transactie met die Mastercard doet (opname ATM, betaling online), krijg ik een melding
op mijn mobiel.

Ineens krijg ik een melding dat er een betaling werd gedaan van 2 keer 14.117,55 INR (blijkbaar indische rupee). 

Ik log onmiddelijk op mijn skrill account in, en zie dat er 362euro is verdwenen.
Omdat ik direct wist dat er iets aan de hand was, heb ik onmiddelijk die kaart online geblokkeerd, en het resterende bedrag overgeschreven naar een casino account
waar ik regelmatig speel.
Enige ogenblikken later kreeg ik de melding dat mijn 'transactie' van INR 8142,78 geweigerd was omdat er onvoldoende saldo op mijn account beschikbaar was.
Gelukkig had ik dus het resterende bedrag overgeschreven , want anders was ik dus nog eens een kleine 150eur kwijt...
De betaling zijn blijkbaar uitgevoerd aan 'RAZ*IRTCT, Statesman H New Delhi 110001'

Uiteraard heb ik dit alles bijna onmiddelijk gemeld aan Skrill, maar spijtig genoeg lees ik veel slechte reviews over hen. 
Nogthans had ik hier absoluut niet over te klagen.

Heeft hier toevallig iemand ervaring mee, en dan specifiek in het geval van Skrill?
Ik begrijp trouwens nog altijd niet hoe deze personen, aan mijn kaartgegevens zijn geraakt. Buiten maximum 3 betalingen online, heb ik deze kaart (buiten de ATM gerekend dan) nooit gebruikt.

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Welkom @getpaidto op Onetime

Ik gebruik zelf al ruim 10 jaar Skrill (vroeger was de naam Moneybookers) naar alle tevredenheid, zelf ook een Creditcard aan gehangen en werd altijd als een dolle waar ik ook ter wereld ben. Heb zelf nog niet iets raars meegemaakt. Soms wel even met support (vraagje) of als test. Het kan wel even duren maar volgens mij pakken ze dit echt wel op. De code achter op CC is wel cruciaal die moet je overal invullen en als mensen die hebben ism met je kaartnummer kunnen ze er wel wat mee. Maar ik denk dat die gewoon netjes door hun opgelost gaat worden, het is tenslotte Mastercard en dat zijn koningen in de klanten service van de fraude (en voor hun mensen die de kaart gebruiken. Als je morgen nog niks gehoord heb dan gewoon weer netjes mailen hoe het ervoor staat. Houdt ons even op de hoogte hiermee, interessante case.

Geplaatst

@dopey, nee dat stond niet geactiveerd, maar ik veronderstel dat dit enkel met betalingen is die via je account zelf gebeuren, en dat dit niet slaat op het gebruik van de Mastercard..
Anyway, tot gisteren stond het bedrag hetwelke gestolen is, nog in 'pending' ... ondertussen staat het completed en is dus effectief afgeschreven. 
Had hun gisteren nog een mailtje verstuurd, helaas nog geen ractie.

Spijtige van de zaak is dat ik op het internet veel negatieve revieuws lees, en dan voornamelijk over fees , of frauduleuze transacties zoals dit. Volgens een paar gebruikers zou het tot 90dagen kunnen duren vooraleer de zaak rond is, en dan hebben de meeste gewoon nix teruggekregen. Ik vrees ervoor maar laat ons hopen.


 

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei getpaidto:

@dopey, nee dat stond niet geactiveerd, maar ik veronderstel dat dit enkel met betalingen is die via je account zelf gebeuren, en dat dit niet slaat op het gebruik van de Mastercard..
Anyway, tot gisteren stond het bedrag hetwelke gestolen is, nog in 'pending' ... ondertussen staat het completed en is dus effectief afgeschreven. 
Had hun gisteren nog een mailtje verstuurd, helaas nog geen ractie.

Spijtige van de zaak is dat ik op het internet veel negatieve revieuws lees, en dan voornamelijk over fees , of frauduleuze transacties zoals dit. Volgens een paar gebruikers zou het tot 90dagen kunnen duren vooraleer de zaak rond is, en dan hebben de meeste gewoon nix teruggekregen. Ik vrees ervoor maar laat ons hopen.

Dit is een beveiliging dat men geen toegang heeft tot je account. Dus ik zou die sowieso direct gaan gebruiken als ik jou was.

Ik ken ook een paar mensen waarvan ze gehackt zijn zowel neteller als Skrill, allemaal hadden ze geen 2fa.

Van de skrill weet ik dat ie niks terug kreeg, en dat ging om echt veel geld. Van neteller kreeg ie het wel terug en ging om een paar honderd. Neteller duurde bij hem een weekje ofzo.

En wat Skale zegt, bellen met Skrill en hopen dat je het terug krijgt.

bewerkt door Dopey
  • 3 weken later...
Geplaatst (bewerkt)

Ik had ruim 10 maanden geleden een skrill account aangemaakt. 2 weken geleden vroegen ze aan mij of ik me wilde veriferen. Binnen 2 dagen zou ik worden geverifeert mits alles klopt. Ik heb netjes alleasverzonden wat ze aan mij gevraagd hadden. 

Het is nu bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds niets van ze gehoord! Mocht ik weer toegang tot mijn account krijgen, ga ik Skrill gelijk verwijderen. Wat een ellende is het toch. Gewoon weer ouderwets geld direct via mijn bank overschrijven ipv Skrill e.d.

bewerkt door Jack Black
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst

Na verschillende contacten met de helpdesk, zowel telefonisch als per mail , heb ik verschillende documenten moeten versturen (formulier met de bedragen, waar en wanneer ik de kaart heb gebruikt enz..) dat was enkele dagen na het voorval. Op dat moment zelf had ik natuurlijk onmiddelijk heb opgebeld met de vraag de betalingen te blokkeren maar dat kon blijkbaar niet zomaar.

Men vertelde dat het zeker 30 dagen kon duren om dit te onderzoeken en een refund te geven.

Ondertussen zijn we meer dan 2maand verder, heb echter nog niets van heb gehoord. In de laatste mail van 20december vertelde men dat ze me op de hoogte gingen houden , maar spijtig genoeg niets meer gehoord sindsdien.

Begin deze week heb ik zelf om een update gevraagd , maar hierop nog geen antwoord gehad.

Hopelijk hoor ik snel iets hiervan.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.