Jump to content

Topmedewerkster HC A'dam West


Solidagio

Recommended Posts

Vandaag voor de 2e keer in HC A'dam West geweest. De medewerkster bij de entree was druk met een jongeman aan 't inwerken. Er vormde zich een kort rijtje en beide hadden rode wangen. Toen kwam ik nog eens met vragen over de Winning Wednesday. De medewerkster wist er niet veel van en gaf mij het gevoel dat ik zeurde. Maar toen! Kwam Seher erbij, nam het over en stelde voor in de computer te kijken om mij uitgebreid en vriendelijk uit te leggen wat het allemaal inhield. Ik voelde me ineens welkom en een echte gast. Later kwam ik haar nog tegen bij de Kassa. Ik vertelde dat ik van 100 euro bijna 500 euro had gemaakt en besloten had om naar huis te gaan. We hielden nog een praatje en ik vroeg haar of ze nog maar net bij het HC werkte. Nee hoor, al 5 jaar. Verbazingwekkend dat iemand na zó'n tijd nog zo vriendelijk, behulpzaam en enthousiast kan zijn. Overigens viel me (weer) op dat het personeel zeer attent en vriendelijk is. Je wordt tussen de bedrijven door begroet met een glimlach, je voelt je echt welkom. Jammer dat het voor mij zo ver weg is, want anders ging ik er veel vaker heen.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

7 uur geleden zei Hotrunner:

Ik vind over het algemeen het personeel van HC altijd zeer netjes en behulpzaam.

Helemaal mee eens. Ze zijn zó attent. Zelfs een dame van de security zorgde voor een drankje aan de bar boven, omdat die (nog) gesloten was. Het personeel kijkt naar de gasten, zonder ze het gevoel te geven dat ze je beloeren. Heel knap!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Hotrunner said:

Ik vind over het algemeen het personeel van HC altijd zeer netjes en behulpzaam.

Helemaal mee eens. Zeker als ik het vergelijk met personeel bij andere bedrijven. Het komt nog regelmatig voor dat ik ergens kom als klant en dan zie dat medewerkers met hun telefoon bezig zijn. Ik denk dat je dat bij Holland Casino echt niet hoeft te flikken. En ik heb nog nooit, echt nog nooit gemerkt dat ik bij Holland Casino afgebekt ben of onvriendelijk behandeld ben. Daarom eet ik er bijvoorbeeld ook graag. Er zijn legio plekken waar het eten beter en veel hipper is, maar waar de hipsters met knotjes uit de bediening niet te pruimen zijn. Dan is het bij mij de kortste weg naar de nooduitgang. En toen mijn man een tijdje gezondheidsproblemen had en gebruikt maakte van een rolstoel buiten de deur, zijn we nog een keer naar Holland Casino Amsterdam west geweest. De lift naar de parkeergarage was stuk en dat was heel lastig. Toen heeft de dienstdoende floormanager van Holland Casino Amsterdam West ons buitenom naar de auto gebracht, via de hellingbaan. Dat had ik ook wel zelf gekund, maar het was gewoon attente service, inclusief het uitzwaaien toen we veilig in de bestelbus zaten.

Edited by Gokholtante (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

47 minuten geleden zei Gokholtante:

Helemaal mee eens. Zeker als ik het vergelijk met personeel bij andere bedrijven. Het komt nog regelmatig voor dat ik ergens kom als klant en dan zie dat medewerkers met hun telefoon bezig zijn. Ik denk dat je dat bij Holland Casino echt niet hoeft te flikken. En ik heb nog nooit, echt nog nooit gemerkt dat ik bij Holland Casino afgebekt ben of onvriendelijk behandeld ben. Daarom eet ik er bijvoorbeeld ook graag. Er zijn legio plekken waar het eten beter en veel hipper is, maar waar de hipsters met knotjes uit de bediening niet te pruimen zijn. Dan is het bij mij de kortste weg naar de nooduitgang. En toen mijn man een tijdje gezondheidsproblemen had en gebruikt maakte van een rolstoel buiten de deur, zijn we nog een keer naar Holland Casino Amsterdam west geweest. De lift naar de parkeergarage was stuk en dat was heel lastig. Toen heeft de dienstdoende floormanager van Holland Casino Amsterdam West ons buitenom naar de auto gebracht, via de hellingbaan. Dat had ik ook wel zelf gekund, maar het was gewoon attente service, inclusief het uitzwaaien toen we veilig in de bestelbus zaten.

Hoe kan het toch dat het in HC A'dam West zo'n sfeer is? Goede leiding? Extra training? Ik vind het begroeten en attent zijn totaal niet "gemaakt" overkomen. Dát vind ik zo knap. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 uur geleden zei Solidagio:

Hoe kan het toch dat het in HC A'dam West zo'n sfeer is? Goede leiding? Extra training? Ik vind het begroeten en attent zijn totaal niet "gemaakt" overkomen. Dát vind ik zo knap. 

De eerste paar keer kreeg ik zelfs bij binnenkomst in de entree gedeelte een hand van een gastheer (ik dacht, die heeft mij herkend) maar niks bleek minder waar. Deed die gewoon bij alle gasten die even zaten te kijken.

Link to comment
Share on other sites

42 minuten geleden zei TheGreatOne:

De eerste paar keer kreeg ik zelfs bij binnenkomst in de entree gedeelte een hand van een gastheer (ik dacht, die heeft mij herkend) maar niks bleek minder waar. Deed die gewoon bij alle gasten die even zaten te kijken.

Dat zie ik ze bij HC Groningen of Leeuwarden niet zo snel doen. Maar daar is de sfeer er ook niet zo naar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Beetje topic bump..

A'dam west is mijn "vaste stek" maar ik heb niet echt positieve ervaringen met het personeel , al is dat wel specifiek voor een paar plekken.

Aan de kassa en tijdens het spelen aan de automaten altijd keurig netjes en zeer attent te woord gestaan en geholpen , zoals je dat ook mag verwachten.

Zeker als een hogere kaarthouder imho.

 

Bij de garderobe en met name aan de bar zijn mijn ervaringen echter stukken minder.

De situatie bij de garderobe is verbeterd maar naar mijn idee kun je daar geen enkel steekje laten vallen en moet je je als casino altijd van je beste kant laten zien.

Al was het maar omdat het nagenoeg altijd het eerste en laatste contactpunt van een casinobezoek is.

Toch tref ik er zo nu en dan toch nog altijd 'wazige' danwel pissige personeelsleden , iets wat naar mijn idee gewoon niet door de beugel kan.

 

De situatie aan de bars in west is echter nog erger.

Vaak lange wachttijden , personeel die met hun mobiel bezig is vol in het zicht van wachtende gasten en ook hier zie ik personeel wat er merkbaar geen plezier in heeft.

De enkele uitzondering is werkelijk een verandeming ; zo nu en dan tref ik nog wel eens een dame die mij hartelijk en met een glimlach van een drankje voorziet.

Zou dat niet de norm moeten zijn ?  De enkele keer dat ik aan de speelautomaat om een drankje vraag gaat het nagenoeg altijd goed , het kan dus wel !

 

Heb mijn ervaringen al op meerdere plekken aangekaart ; met een floormanager , een tweetal mensen van het hoofdkantoor en ook in een enquete die ik in de mail kreeg.

Zeker als HC weer open mag na de covid ellende zal men er keihard voor moeten gaan knokken om weer mensen naar binnen te krijgen , helemaal omdat de smoke&play ruimtes niet meer mogen.

Personeel zou dan juist vooraan moeten staan om de gast een goede ervaring te bezorgen naar mijn mening.

 

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...

Casino Amsterdam West, op een steenworp van de straat waar mijn wieg heeft gestaan. Holland Casino maakte er een prestigeobject van om te zorgen dat de toon wordt gezet, een nieuw elan. De selectie voor de opening was op basis van de hoogste criteria, hoger dan normaal bij weer een 'nieuwe opening'. Verder is er een soort natuurlijke concurrentie intern gegroeid tussen de randstad casino's waar men elkaar de beste spelers probeert af te snoepen op de enig juiste manier, meer constante service en gastvriendelijkheid. 

Het aloude adagium 'If you sell an illusion, let it shine' heeft men uitstekend begrepen, en werd herkend en gewaardeerd door de experts van OneTime! 

AMS sloterdijk.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Niet zo lang na de opening heb ik ook HC West enkele malen bezocht. Als speler ben ik niet zo gauw geïmponeerd door de inrichting en de bling bling. Mijn aandacht gat meer uit naar de tafelspelen en het restaurant. De bekwaamheid  van de nieuwe lichting croupiers was buitengewoon slecht. Een praatje op niveau was niet mogelijk. Toen ik een bug vond bij de Multi roulette werd ik niet echt vriendelijk behandeld. Dit alles heb ik later met een lunch met de manager tafelspelen in en uitermate goed gesprek  recht gebreid. De noodzaak om 24 open te zijn zie ik niet zitten. Voor veel OneTimers is Las Vegas het voorbeeld. LV is echt niet in Nederland te kopiëren.
Na Corona zal het allemaal anders zijn. De herinneringen aan de kelder van het Bouwes hotel zijn mij dierbaar

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Van de week waren we weer in het Holland Casino West (Sloterdijk), en zagen we bij de ingang een prachtige bokaal staan, waarin ze lieten zien waarom ze in 2020 deze mooie titel wonnen van beste casino van Nederland.

 

Op onze avond (samen met mijn vrouw), fantastisch gegeten in het Global Dining restaurant (allemaal taste gerechten genomen). Het valt gewoon op dat ze hier extra aandacht geven aan de gasten. Bijvoorbeeld de medewerkers kijken je aan (en groeten) hun gasten als ze langslopen. Een gastvrouw (of heer) bij de ingang bij het incheck gedeelte.

 

We hebben genoten en ons geld weggebracht, mooie combi zo voor het casino!.

d77c42e9-d89c-494c-9605-1304cb8b6133.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.