Spring naar bijdragen

Roulette vraag voor de wiskundigen onder ons


greenqueen

Aanbevolen berichten

Deze inzet pas ik ook veel toe op de multi roulette. De kunst  of strategie is  wanneer speel je dit. Het is een onderdeel van het dobbelstenenspel. Bij een misser  verlies je 5 chips of 5 credits.. Om deze terug te winnen moet je je inzet 5 maal groter maken.  je moet dus 15 credits op Manque en 10 credits op het dozijn zetten. Bij een hit krijg je dus  30 credits maar je hebt er ook 30 ingezet. Met deze methode speel je alleen maar quitte. Zonder een goede strategie kun je niet winnen. Door de drie credits op Manque te zetten is het huis voordeel wel kleiner dan 2,7%.

kijk ook eens naar mijn videos.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLmaICiSg2EPiNQtk6-GdM_3lMzOm1XMZN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1e keer 5 (3-2) euro inleggen
2e keer 30 (18-12) euro?
3e keer 150 (90-60) euro
4e keer 1000 (600-400)

Zo iets? Ik ben erg slecht in hoofdrekenen, maar als je hiermee een 3e of 4e keer wint is als je verliest dan terug verdient + winst? En welke formule heeft nog meer stapjes? Zou graag een formule van 10 stapjes zien waar bij je misschien bij ieder stapje iets meer kan winnen omdat je ook meer geld inzet, (bij stap 7 duizenden euros inzetten om 1 euro te winnen is misschien te gek) Dit hele plan is gek dat snap ik ook nog wel, maar ik wil het toch graag weten hoe het zit met die formule..

bewerkt door greenqueen (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verhogen van de inzet na verlies wordt negatieve progressie genoemd. Als er een formule bestaat die altijd 1 fiche winst zou geven , heb je de Holy Grail van de roulette gevonden. Heden ten dage zijn er ontelbare roulette spelers die hier naar op zoek zijn. De martingale  methode is als enige,  die winst garandeert. Alleen strategieën geven kans op winst. Het SSB systeem is een combinatie van een systeem , een strategie en een inzet schema. Bij HC kun je  10 maal verdubbelen. Er bestaat nog steeds geen betere methode. Hoe je SSB moet spelen , kun je bekijken op de video.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei dobbelsteen:

Het verhogen van de inzet na verlies wordt negatieve progressie genoemd. Als er een formule bestaat die altijd 1 fiche winst zou geven , heb je de Holy Grail van de roulette gevonden. Heden ten dage zijn er ontelbare roulette spelers die hier naar op zoek zijn. De martingale  methode is als enige,  die winst garandeert. Alleen strategieën geven kans op winst. Het SSB systeem is een combinatie van een systeem , een strategie en een inzet schema. Bij HC kun je  10 maal verdubbelen. Er bestaat nog steeds geen betere methode. Hoe je SSB moet spelen , kun je bekijken op de video.

Zou je een link kunnen sturen van het specifieke filmpje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...