Spring naar bijdragen

€ 250 Challenge


Dopey

Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort een weekendje weg naar Barcelona en kan wel wat extra cash gebruiken. Ik wil dat proberen te halen door middel van een kleine € 250,00 challenge op sportbetting.

Hoe ga ik dat proberen te realiseren?

Ik begin met een €15,00 inzet en ga op zoek naar een gezamenlijke odds van circa 1,50, dat betekenis dus dat ik dit 5x kan proberen uit te voeren mocht ik alles fout hebben. Bij elke goede uitkomst zet ik de volledige winst weer op dezelfde manier in tot max 3 rondes. Na een foute of 3 gewonnen rondes achter elkaar start ik dus weer een nieuwe ronde, en zo hoop ik met 5 gewonnen rondes mijn doel van €250,00 te halen.

Goed geluk!

Startroll €75,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie sportsbetting challenge. Ben benieuwd of het je gaat lukken. het betreffen allemaal bets volgens het live betting systeem denk ik? De 2e keer zet je dus 22 euro in tegen quote van 1.5 = 33 euro die je dan weer inzet en dan heb je circa 50 euro. Je moet dus wel alles goed hebben om tot de 250 euro te komen.

Succes!

Ik heb nu inderdaad gekozen voor wat live tennis bets, voordeel hiervan is dat je eerst de wedstrijd al een beetje kunt bekijken hoe de wedstrijd verloop is. Is de favoriet bv in vorm en daarop kunt inspelen. Daarbij heb ik ook bij enkele het voordeel gepakt om de odds te kiezen waarbij de speler al in het voordeel was, bv eerste set al gewonnen.

Om uiteindelijk op die €250 te komen moet ik er inderdaad 7 pogingen goed hebben. Maar goed, ik heb geen haast, bewust er geen datum aan geprikt. Het moet ook vooral leuk blijven om te betten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie challenge die ik uiteraard ga volgen om te leren en het entertainment gevoel. Zal super zijn als je dadelijk in Barcelona zit op een terrasje betaald door je eigen kennis :-)

Waar gaat je focus op liggen m.b.t. de bets (in welke sporten)?

Dat zou inderdaad super zijn, maar zover zijn we nog niet. Voor vandaag was het het in ieder geval geslaagd met beide pogingen. Morgen dus ronde 2 proberen.

Mijn voorkeuren ligt vooral in voetbal en tennis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Startroll €75,00

Poging 1: €22,05

Ronde 2:

Tsongo vs Muller, match Tsongo 1,42

Seppi vs Klein match Seppi 1,10

odds 1,56

stake 22,05

Pot winnnings 34,44

Poging 1: €22,29

Ronde 2:

Kicker vs Duck Hee Lee, match Duck Hee Lee 1,32

Bellucci vs Nadal, match Nadal 1,07

Ymer vs Karlovic match Karlovic 1,15

odds 1,62

stake 22,29

Pot winnnings 36,20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij unibet kun je alles over de stream kijken

succes

Mooi om dit allemaal te volgen zeg! Zijn er ook live beelden via de broker of is dat alleen met wedden op paarden?

Wat Geldwolf zegt, op Unibet is veel via stream te volgen. Voordeel bij Betfair is dan weer dat je tijdens de wedstrijden altijd de mogelijkheid hebt om uit te cashen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, 1 ronde goed en eentje fout. Wat speelde Errani dramatisch zeg.

Tussenstand:

Startroll €75,00

Poging 1: + €38,21

Poging 2: - €15,00

Poging 3: - €15,00

Poging 4: ronde 2: €21,53

Nadal set handicap -1,5

Tsongo set handicap -1,5

Murray set handicap -1,5

Federer set handicap -1,5

Ik verwacht van de favoriete eigenlijk een 3-0 win in set, maar zet een verzekering in van 1 set verlies erbij, vandaar de -1,5

1,62

stake 21,53

Winning 34,81

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karlovic win, morgen ronde 2 met 26,70

Ik ben even het overzicht kwijt @Dopey, hoeveel sta je in de plus?

Zie overzicht in de post boven.

Tussenstand:

Startroll €75,00

Poging 1: + €38,21

Poging 2: - €15,00

Poging 3: - €15,00

Poging 4: - €15,00

Poging 5: Ronde 2: 26,70

Op dit moment een kleine + als ik nu zou stoppen. Morgen weer een inzet van 26,70 ronde 2 van poging 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.