Nomore Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Warren Buffet heeft afgelopen periode voor een bedrag van $2,8 miljard geschonken aan een vijftal goede doelen die gelieerd zijn aan de Bill & Melinda Gates Foundation. Hij is niet de enige die hier aan schenkt, maar vele miljardairs volgen het voorbeeld van de familie Gates die hun fortuin vergaarden door de oprichting van Microsoft. Warren Buffet daarentegen heeft zijn geld verdiend met beleggen en zijn beleggingsfonds Berkshire Hathaway is mateloos populair in Amerika vanwege de uitstekende resultaten die hij heeft behaald. Ze zouden bijna Griekenland van de ondergang kunnen helpen, maar of dat als een goed doel wordt beschouwd betwijfel ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Ik las vorige week ook al zo'n artikel over zo'n prins uit S-Arabië die ook heel zijn vermogen doneerde. Kunnen we wel gaan zeuren dat ze toch zo weer vermogen hebben opgebouwd, maar ik vind het wel netjes. Ik meld mezelf ook graag aan als Goed Doel;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted July 7, 2015 Author Report Share Posted July 7, 2015 Het merendeel van de groot vermogende families zorgt ook zeker goed voor de maatschappij door middel van dergelijke schenkingen. Ik betwijfel overigens wel of de Griekse miljardairs dit ook doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts