Bon Sjans Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Vanwege Ryanair's 30e verjaardag doen ze maar liefst 1 miljoen stoelen in de verkoop voor €19,85. Nou heb ik nog nooit met Ryanair gevlogen.... maar deze actie is natuurlijk wel ontzettend interessant! Boeken via: http://www.ryanair.com/ Website is op dit moment wel héél erg traag, dat komt natuurlijk omdat iedereen tickets wil boeken :-) Doe je voordeel er mee zou ik zeggen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Vliegen ze naar Vegas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Nope, wel mooie aanbiedingen allemaal zag ik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Ik vlieg regelmatig met Ryanair naar Malaga. Nog nooit problemen gehad en ze vliegen eigenlijk bijna altijd op tijd. Mijn enige advies is dat met Ryanair vliegen voor de gevorderde reiziger is en je dit niet echt moet doen met je gezin. Je kan trouwens ook krasloten kopen in de lucht bij ze ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts