Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

HC Groningen voor de jeugd, yeahhhh!!!

Featured Replies

Vanavond was ik met mijn jongste zoon in HC Groningen. In de rokersruimte, waar wij multiroulette speelden, had ik erg veel last van de muziek. Dat 't hard stond was niet zo erg, maar de sóórt muziek.......zenuwlijers kabaal. Nou ben ik heel wat gewend, Metallica is mijn favoriete band, maar dit was onaangenaam. Na dit gemeld te hebben zou er een ander kanaal opgezocht worden.

Aangezien er na een hele tijd, ondertussen hadden we aan de live tafels gespeeld, niks veranderd was, ging ik informeren. Bij de chef en een medewerker kreeg ik te horen dat ze geluisterd hadden en niet vonden dat er iets aan op te merken was. Het was immers vrijdagavond en die is bedoeld voor de jeugd. Vandaar dat er "dance" muziek geschald werd. Toen ik opmerkte dat de "oudjes" anders het geld kwamen brengen, waren mij al twee ruggen toegekeerd.

In de rokersruimte waren enkele personen van 30 a 40 jaar, voor de rest waren het grijze duiven. "Dance", já hoor.......

Maar goed, het was een "night out" avond, dus speciaal. Er speelde een 2-koppige band, erg goed trouwens, met erg goede nummers. Vlot en van deze tijd. Verder was er niets byzonders, zelfs geen hapjes. Of deze moeten pas na 00.30 uur geserveerd worden.

Ik zal ondertussen wel als een zeurpiet bestempeld worden, al met al heb ik toch al aardig wat kritiek gespuid. 

 

 

Ik snap je volledig. 

Ik had er ook een pesthekel aan als ik in hc lwd aan 't kaarten was en er was een live band. Standaard net te hard. Waardoor je amper kon praten en andere spelers kon horen. 

Nu ben ik niet oud (nog geen 40)maar ook niet super jong meer 😔 maar als ik in een casino kom moet 't background noise zijn en niet meer. 

Ik ben ook enigszins geluidsdoof dus ik hoor niets meer van de mensen om me heen bij teveel lawaai. 

  • Author
1 uur geleden zei LuukFOD:

Ik snap je volledig. 

Ik had er ook een pesthekel aan als ik in hc lwd aan 't kaarten was en er was een live band. Standaard net te hard. Waardoor je amper kon praten en andere spelers kon horen. 

Nu ben ik niet oud (nog geen 40)maar ook niet super jong meer 😔 maar als ik in een casino kom moet 't background noise zijn en niet meer. 

Ik ben ook enigszins geluidsdoof dus ik hoor niets meer van de mensen om me heen bij teveel lawaai. 

Toevallig was het dit keer een leuk en goed klinkend duo met leuke nummers, zoals "This girl" ( Kungs vs Cookin'on 3 burners) en "Happy" (Pharrell Williams) etc. Maar mij ging het om de rokersruimte, ko-le-re muziek die naast het lawaai van de gokkasten byzonder opdringend was. Ik had oordopjes ingedaan, maar dan kan je niet communiceren met anderen, ook zo raar.

Tja, het maakt nogal wat uit of je in het HC voor de fun bent of voor de keiharde pegels. Grotendeels kom ik er om te gokken, soms gecombineerd voor de gezelligheid, met anderen. Maar goed, toen ik zei dat ik dan voortaan vrijdagavond beter niet meer kon gaan, beaamden die 2 personeelsleden dat. Klanten (oeps) gastenbinding heet dat geloof ik. 😉 

 

 
 

Hangt de spiegel er al in Groningen?

De muziek hier in Portugal in de casino’s vind ik persoonlijk fantastisch, veel jaren’80. Muziek is uiteraard zeer persoonlijk maar wel cruciaal voor een casino in mij ogen.

Ach nog maar eens een gokhalletje in Spanje. Het bier kost 1,50 per halve liter. Het wordt ijskoud geserveerd in een bevroren pul en de bedoeling is dat je binnen blijft in plaats van naar het strand gaat. Wel gokken met zeezicht, dat wel. En pas wegrennen nadat er 65 euromunten kletterend in het bakje zijn gevallen met een hit op 29. (Doe nog maar een keer 29, en jawel hoppaaaa! Handig zo’n knop “repetir apuesta”) En dat met credits van 10 cent per credit.

Helaas alle winst weer verkwanseld aan de live tafel in “ het grote casino” Hoe dat was vertel ik later in een review. Over Gran Casino de Lanzarote valt iets meer te vertellen dan in een snelle post.

En excuses voor het posten in het verkeerde onderwerp. Het had terecht moeten komen in “waar ga jij vanavond gokken” De Spaanse gokhalletjes letten niet zo op de muziek.

552BB8C1-2C6C-4BC5-8806-205B8E11103B.jpeg

Edited by Gokholtante
Foutje, verkeerde topic, sorry

  • Author
1 uur geleden zei TheGreatOne:

Hangt de spiegel er al in Groningen?

De muziek hier in Portugal in de casino’s vind ik persoonlijk fantastisch, veel jaren’80. Muziek is uiteraard zeer persoonlijk maar wel cruciaal voor een casino in mij ogen.

Zelfs een stáspiegel! Wel zo prettig, kan ik eerst m'n haar ordenen voordat ik naar binnen ga, i.p.v. langs allerlei mensen naar het toilet. Jaren 80 muziek is leuk! Hebben ze vaak bij Jack's en Flash, maar daar ga ik vrijwel zelden meer naar toe.

51 minuten geleden zei Gokholtante:

Ach nog maar eens een gokhalletje in Spanje. Het bier kost 1,50 per halve liter. Het wordt ijskoud geserveerd in een bevroren pul en de bedoeling is dat je binnen blijft in plaats van naar het strand gaat. Wel gokken met zeezicht, dat wel. En pas wegrennen nadat er 65 euromunten kletterend in het bakje zijn gevallen met een hit op 29. (Doe nog maar een keer 29, en jawel hoppaaaa! Handig zo’n knop “repetir apuesta”) En dat met credits van 10 cent per credit.

Helaas alle winst weer verkwanseld aan de live tafel in “ het grote casino” Hoe dat was vertel ik later in een review. Over Gran Casino de Lanzarote valt iets meer te vertellen dan in een snelle post.

En excuses voor het posten in het verkeerde onderwerp. Het had terecht moeten komen in “waar ga jij vanavond gokken” De Spaanse gokhalletjes letten niet zo op de muziek.

552BB8C1-2C6C-4BC5-8806-205B8E11103B.jpeg

Je hebt t goed naar je zin @Gokholtante

Maar de vakantiemodus staat duidelijk aan volgens mij, veel hits maar weinig run!

Kom maar door met die review en fijne vakantie nog!

55 minuten geleden zei Gokholtante:

Ach nog maar eens een gokhalletje in Spanje. Het bier kost 1,50 per halve liter. Het wordt ijskoud geserveerd in een bevroren pul en de bedoeling is dat je binnen blijft in plaats van naar het strand gaat. Wel gokken met zeezicht, dat wel. En pas wegrennen nadat er 65 euromunten kletterend in het bakje zijn gevallen met een hit op 29. (Doe nog maar een keer 29, en jawel hoppaaaa! Handig zo’n knop “repetir apuesta”) En dat met credits van 10 cent per credit.

Helaas alle winst weer verkwanseld aan de live tafel in “ het grote casino” Hoe dat was vertel ik later in een review. Over Gran Casino de Lanzarote valt iets meer te vertellen dan in een snelle post.

En excuses voor het posten in het verkeerde onderwerp. Het had terecht moeten komen in “waar ga jij vanavond gokken” De Spaanse gokhalletjes letten niet zo op de muziek.

552BB8C1-2C6C-4BC5-8806-205B8E11103B.jpeg

Jij zou eens naar Malta moeten komen. 4 casino's 24/7 open en sowieso eentje met een uitzicht op zee. Daarnaast ook nog veel culturele dingen en lekker weer. (afhankelijk wanneer je komt) 

Denk dat @TheGreatOne en @JackPotdit zullen beamen. 

Zeker op en top genieten in de casino’s in Malta. Zoveel zelfs dat we begin oktober terug gaan

2 hours ago, K. Ronos said:

 

 

Kom maar door met die review en fijne vakantie nog!

Gaat goed komen! Als ik weer thuis ben spring ik achter de computer. Zonder muziek, maar met plaatjes!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.