Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor een ieder staat op dit moment de vakantie weer voor de deur. Verre reizen, een vakantie dichtbij, waar dan ook zijn er vaak oplichters actief. Ik vind de reportages van Kees van der Spek op SBS6 met Oplichters in het Buitenland vaak ook fascinerend om te zien. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik ergens in zou trappen maar blijkbaar zijn er toch nog voldoende vakantiegangers de pineut.

Iemand ooit opgelicht tijdens de vakantie? Of meegedaan met balletje balletje?

• 3 maanden later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Bij mijn schoonouders hebben ze een keer de inhoud van hun portemonnee geplunderd op een Franse parkeerplaats. Wisseltruc en weg waren de euro's. Pas ook op voor mensen die iets vragen en je hierna heel hartelijk bedanken door je te omhelzen. Voordat je het weet mis je wat :D

Geplaatst

Ik ben echt verslaafd aan die serie Oplichters in het Buitenland. Vrij simpel opgezet, maar wat zijn die verborgen camerabeelden altijd toch weer spannend. Ik vond Scam City ook altijd leuk om naar te kijken op de televisie, maar dat leuke verging toen ik hoorde dat er verschillende dingen in scene waren gezet. Dat lijkt met Oplichters in het Buitenland met Kees niet het geval.

Geplaatst

Mijn broer heeft een keer een vechtpartij gehad op de Ramblas, één of andere idioot zat aan zijn horloge om hem te "bewonderen" terwijl zijn vriend zijn portemonnee probeert te rollen. Toen mijn broer er een op zijn bakkes sloeg kwamen er nog een man of 5 op zijn nek springen Jammer voor hen. Mijn broer geeft vechtsporttraining aan speciale bijstandseenheden vd politie. Ik denk dat ze inmiddels weer vaste voeding kunnen eten.

Geplaatst

Ik ben ook fan van Kees. Vooral hoe hij balletje balletje kon winnen en zich liet masseren in Shanghai om daarna op straat zijn geld contant terug te krijgen terwijl van zijn credit card niks was afgeschreven omdat hij snel genoeg blokkeerde.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.