Spring naar bijdragen

Oplichters tijdens de vakantie


Nomore

Aanbevolen berichten

Voor een ieder staat op dit moment de vakantie weer voor de deur. Verre reizen, een vakantie dichtbij, waar dan ook zijn er vaak oplichters actief. Ik vind de reportages van Kees van der Spek op SBS6 met Oplichters in het Buitenland vaak ook fascinerend om te zien. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik ergens in zou trappen maar blijkbaar zijn er toch nog voldoende vakantiegangers de pineut.

Iemand ooit opgelicht tijdens de vakantie? Of meegedaan met balletje balletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben echt verslaafd aan die serie Oplichters in het Buitenland. Vrij simpel opgezet, maar wat zijn die verborgen camerabeelden altijd toch weer spannend. Ik vond Scam City ook altijd leuk om naar te kijken op de televisie, maar dat leuke verging toen ik hoorde dat er verschillende dingen in scene waren gezet. Dat lijkt met Oplichters in het Buitenland met Kees niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn broer heeft een keer een vechtpartij gehad op de Ramblas, één of andere idioot zat aan zijn horloge om hem te "bewonderen" terwijl zijn vriend zijn portemonnee probeert te rollen. Toen mijn broer er een op zijn bakkes sloeg kwamen er nog een man of 5 op zijn nek springen Jammer voor hen. Mijn broer geeft vechtsporttraining aan speciale bijstandseenheden vd politie. Ik denk dat ze inmiddels weer vaste voeding kunnen eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.