Spring naar bijdragen

Tom Sedivy - Radio Contests


Boelie

Aanbevolen berichten

Kent iemand van jullie deze man? Ik heb vroeger ooit eens ergens een docu over hem gezien (was zelf echt 12 ofzo, dus is al mooi lang geleden) maar dit was echt episch...........deze man harkte ieder jaar 50k bij een aan prijzen die men weggaf tijdens radio shows.

In die docu was dan ook steeds te zien dat die lui van de radio schijtziek waren als ze weer hoorden dat Tom aan de lijn hing :)

Hier nog een artikel:

articles.latimes.com/1991-06-09/magazine/tm-754_1_rick-dees

Misschien kan iemand die docu nog terugvinden? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ken het verhaal van Tom niet maar dit is zeker "episch" Ik hoor en lees wel van mensen die met prijsvragen hun geld verdienen. Mijn moeder had ooit zo'n vriendin die de hele dag kaartjes (voor het internet tijdperk) instuurde en puzzels etc. maakte. Vooral met slagzinnen was ze erg goed aangezien ze daar regelmatig grote prijzen mee pakte. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn, sinds 4 maanden dat ik met OneTime bezig ben doe ik ook veel meer aan gratis dingen mee en als je ziet wat ik nu al binnengehaald hebt in deze periode is het toch leuk om daar weer de extra dingen van te doen (op zoek naar die OneTimer :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.