Spring naar bijdragen

Promotie Today's broker


Maurice

Aanbevolen berichten

Ik kreeg zojuist onderstaand mailtje van Today's Group over een welkomstpromotie bij Today's. Wanneer je aan de voorwaarden voldoet, krijg je €40 welkomsttegoed. Op zich wel leuk als je het toch al van plan was. Ik ben wel van plan om hier gebruik van te maken en volgens mij krijg je dan ook een persoonlijke referralpagina voor deze actie. Ik weet niet of hier naar linken gebruikelijk/toegestaan is, maar kan deze eventueel hier nog posten als ik geregistreerd ben.

125gcjk.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Actievoorwaarden Today’s Member Deal

U moet minimaal 18 jaar oud zijn om deel te nemen

Om nieuwe klanten aan te brengen en in aanmerking te komen voor de beloning, dient u zelf klant te zijn bij Today’s Groep

De beloning voor het aanbrengen van uw nieuwe klant geldt alléén als;

Deze via het Member Get Member programma is aangebracht. De beloning wordt dus helaas niet toegekend als de door u aangebrachte klant op een andere manier klant is geworden

De nieuwe klant heeft voldaan aan de minimale inleg van 4000 euro voor een Brokers rekening en 100.000 euro voor een Vermogensbeheer rekening

Als de nieuwe klant minimaal 4000 euro stort door middel van een portefeuille overboeking zullen de overboekingskosten niet worden vergoed

De beloning wordt gestort op de beleggingsrekening van de nieuwe en bestaande klant

Today’s Groep behoudt zich het recht voor de looptijd en invulling van de actie te wijzigen en de actie stop te zetten. Wijzigingen in de actie worden kenbaar gemaakt op onze website

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Maurice normaal gesproken is het niet toegestaan om privé refer links erin te zetten. Echter de OneTime gedachte gaat natuurlijk uit dat iedereen de beste deals krijgt en dat is voor beide een voordeel. Aangezien we zelf Today groep niet promoten en je een gewaardeerd lid ben mag je het linkje erbij zetten en/of vragen of mensen je andere een privé berichtje sturen via onetime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.