Maurice Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Ik kreeg zojuist onderstaand mailtje van Today's Group over een welkomstpromotie bij Today's. Wanneer je aan de voorwaarden voldoet, krijg je €40 welkomsttegoed. Op zich wel leuk als je het toch al van plan was. Ik ben wel van plan om hier gebruik van te maken en volgens mij krijg je dan ook een persoonlijke referralpagina voor deze actie. Ik weet niet of hier naar linken gebruikelijk/toegestaan is, maar kan deze eventueel hier nog posten als ik geregistreerd ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted July 14, 2015 Author Report Share Posted July 14, 2015 Actievoorwaarden Today’s Member Deal U moet minimaal 18 jaar oud zijn om deel te nemen Om nieuwe klanten aan te brengen en in aanmerking te komen voor de beloning, dient u zelf klant te zijn bij Today’s Groep De beloning voor het aanbrengen van uw nieuwe klant geldt alléén als; Deze via het Member Get Member programma is aangebracht. De beloning wordt dus helaas niet toegekend als de door u aangebrachte klant op een andere manier klant is geworden De nieuwe klant heeft voldaan aan de minimale inleg van 4000 euro voor een Brokers rekening en 100.000 euro voor een Vermogensbeheer rekening Als de nieuwe klant minimaal 4000 euro stort door middel van een portefeuille overboeking zullen de overboekingskosten niet worden vergoed De beloning wordt gestort op de beleggingsrekening van de nieuwe en bestaande klant Today’s Groep behoudt zich het recht voor de looptijd en invulling van de actie te wijzigen en de actie stop te zetten. Wijzigingen in de actie worden kenbaar gemaakt op onze website Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 14, 2015 Report Share Posted July 14, 2015 @Maurice normaal gesproken is het niet toegestaan om privé refer links erin te zetten. Echter de OneTime gedachte gaat natuurlijk uit dat iedereen de beste deals krijgt en dat is voor beide een voordeel. Aangezien we zelf Today groep niet promoten en je een gewaardeerd lid ben mag je het linkje erbij zetten en/of vragen of mensen je andere een privé berichtje sturen via onetime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted July 14, 2015 Report Share Posted July 14, 2015 Dan rekenen we wel op mooie forumposts van je @maurice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted July 14, 2015 Report Share Posted July 14, 2015 Op het moment is er overigens een actie die tien keer zo goed is bij Lynx. Hier krijg je 500 euro transactie tegoed!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted July 22, 2015 Author Report Share Posted July 22, 2015 Haha ik had het weer even links laten liggen, maar ben het wederom aan het oppakken! Waar zie jij die actie van Lynx dan JackPot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Goede vraag waar ik wou zeggen op de website. Maar denk dat de actie nu is afgelopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Today's Brokers heeft overigens een ZEER twijfelachtige reputatie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Kan je daar iets meer over zeggen? Ik ben ook geen liefhebber van Cees Smit en als ik me herinner waren er gesprekken geweest voor overname van toddy's brokers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Veel gedoe, technisch zeer zwak. De details ken ik verder ook niet heel erg, maar mensen die het zouden kunnen/moeten weten zijn zonder uitzondering negatief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted August 4, 2015 Author Report Share Posted August 4, 2015 Mmmh ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul meer welke broker ik dan wel moet kiezen. Juist op advies van een OneTimer dacht ik dat Today's een solid keus was. Dan toch voor Alex, Binck of DeGiro gaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Ik zou zelf dan eerder voor Alex of Binck gaan als je wat voor langere termijn gaat. Als je wilt gaan daghandelen en veel opties dan zou ik kiezen voor een partij als Lynx of Interactive Brokers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Eensch! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts