Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hey iedereen, 

Ik heb een account aangemaakt op unibet en wat op gespeeld , alles goed en wel .heb een bedrag gewonnen van 2800 euro . Na het opnemen hebben ze een verificatie gevraagd wat ik geen probleem vind.

ik kreeg een mail binnen dat ik van 6 stortingen een bewijs moest doorsturen , dit vind ik allemaal geen probleem en heb het netjes opgestuurd , ook foto van mijn bankkaart , identiteitskaart .

na het opsturen contact opgenomen en hebben ze besloten voor mij telefonisch op te bellen wat ook geen probleem is natuurlijk.

gisteren telefoontje gekregen op alles correct geantwoord , vandaag livechat gestart en gevraagd hoelang ik moet wachten voor mijn uitbetaling , sturen ze dat ze voor een 2de keer een telefonische verificatie willen aangaan.

 

ik snap dit niet , heb alles mooi geverifieerd en ook alles correct geantwoord op de telefonische verificatie en willen ze mij nog eens bellen binnenkort ?

ik wacht al bijna 20 dagen op mijn opname . Ik snap niet waarom dit zolang kan duren ....

natuurlijk is bellen en verifieren allemaal geen probleem maar het is niet tof als je zolang moet wachten voor een uitbetaling.

Ook ik vond ook dat ze zeer onvriendelijk waren op de chat. Ik vroeg waarom dit process zo lang kan duren , antwoord erop was omdat ze er niets aan kunnen doen , als u geen verdere vragen heeft , een fijne dag gewenst en toen sloot ze de livechat. Wat ik absoluut onrespectvol vind naar een klant toe .

iemand een idee waarom ik zoveel stappen moet ondernemen ? Heb alles correct gedaan.

 

 

 

dankuwel alvast

bewerkt door Criske

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
3 minuten geleden zei rhellevo:

Geduld, komt allemaal goed, en in de toekomst heb je geen problemen meer.

Ja zal raar zijn als dit verkeerd afloopt aangezien alles van documenten en etc kloppen.

vind het aleen raar waarom ze nog eens voor de 2de keer moeten bellen , dan begin ik natuurlijk zelf te twijfelen.

’ we bellen voor je account ‘ , ik zal niet weten wat ze nog kunnen vragen , heb ze 15 mins aan de lijn gehad 😅

Geplaatst

Welkom op Onetime @Criske

Helder verhaal, ze zullen iets gevonden hebben waarvan ze hun twijfels hebben, dit kan zijn je leeftijd of dat je van meerdere rekening gestort hebt of iets in het verleden. Ze doen dit niet om je te pesten (maar snap dat het zo voelt, helemaal hoe ze je in de chat behandelen). Ik herken het ook bij andere online casino's. Unibet mag officieel ook helemaal niet hun online gokwaar aanbieden aan Nederlanders op dit moment en zullen net zoals de rest moeten wachten op een online kansspel vergunning die ze waarschijnlijk eind 2021 gaan krijgen.

 

Ondertussen is het business as usual.

 

Gewoon het 2e gesprek accepteren, ik weet dat ze soms bellen (een keer) om wat vragen te beantwoorden maar vooral of jij wel degene bent die je zegt te zijn en de eigenaar is van het online Unibet account en niet bijvoorbeeld van je broertje (of iemand anders).

 

Uiteindelijk gaat het goed komen, als jij niet vals  gespeeld hebt ga je gewoon die 2800€ krijgen, daar zorgen we wel voor.

 

@LuukFODWil jij hier nog wat over kwijt met jou ervaringen?

Geplaatst
Op 31-10-2019 om 14:19 zei TheGreatOne:

Welkom op Onetime @Criske

Helder verhaal, ze zullen iets gevonden hebben waarvan ze hun twijfels hebben, dit kan zijn je leeftijd of dat je van meerdere rekening gestort hebt of iets in het verleden. Ze doen dit niet om je te pesten (maar snap dat het zo voelt, helemaal hoe ze je in de chat behandelen). Ik herken het ook bij andere online casino's. Unibet mag officieel ook helemaal niet hun online gokwaar aanbieden aan Nederlanders op dit moment en zullen net zoals de rest moeten wachten op een online kansspel vergunning die ze waarschijnlijk eind 2021 gaan krijgen.

 

Ondertussen is het business as usual.

 

Gewoon het 2e gesprek accepteren, ik weet dat ze soms bellen (een keer) om wat vragen te beantwoorden maar vooral of jij wel degene bent die je zegt te zijn en de eigenaar is van het online Unibet account en niet bijvoorbeeld van je broertje (of iemand anders).

 

Uiteindelijk gaat het goed komen, als jij niet vals  gespeeld hebt ga je gewoon die 2800€ krijgen, daar zorgen we wel voor.

 

@LuukFODWil jij hier nog wat over kwijt met jou ervaringen?

Dankuwel alvast voor uw reactie . Ik snap wel dat ze dit moeten verifieeren natuurlijk , begon aleen wat twijfels te krijgen , hoop dat alles goed komt ! 

Geplaatst
28 minuten geleden zei LuukFOD:

Bellen doen ze als ze het vermoeden hebben dat iemand anders speelt op het account. Dus iemand die niet de account houder is. 

persoonlijke bankafschriften, bewijs van woonst, id , bankkaart en een telefonisch gesprek waarvan op alles deftig geantwoord is , van stortingen tot wat ik op unibet speel.
ik weet niet hoe ik nog meer kan bewijzen tegenover unibet 😅
 

Geplaatst
Op 2-11-2019 om 13:20 zei TheGreatOne:

Hoi @Criske heb je een update voor ons en is het 2e telefoon gesprek al geweest?

 

Zou je mij een plezier willen doen en even een review willen achter laten in onze online database voor Unibet 

Hi !

heb nog niets gehoord van unibet , ze hadden gezegd dat ze me ‘hopelijk’ deze week gingen opbellen. Als het zover is dan geef ik zeker een update .

Geplaatst

Hey iedereen,

aangezien ik dit echt in orde wou krijgen , heb ik toch nog eens een mailtje gestuurd . 
heb 1 uur later direkt een mailtje binnengekregen.
schijnt nu dat er intern een klein foutje is gebeurd waarvan het eerste telefonisch gesprek niet geupload is geweest maar wel opgeslagen aangezien er personeel op vakantie was.

ze gaan het telefonisch gesprek ZSM verwerken en gingen mij op de hoogte houden.

Vond het al raar dat ze voor de 2de keer gingen bellen 😅

  • 5 maanden later...
Geplaatst
16 uur geleden zei Joachim:

@Criske, weet dat dit al een poos geleden is voor jou maar weet je nog wat ze je allemaal vroegen aan de telefoon? Ik heb namelijk hetzelfde voor.

Met vriendelijke groet,
Joachim 

Waarom wil je weten wat ze vragen? Als je niks fout hebt gedaan kun je toch eerlijk de vragen beantwoorden.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.