Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Toegangsverbod, maar niet verslaafd..


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Eergisteren, vrijdag 15 november was het zover. Ik heb me uit laten schrijven bij Holland Casino Groningen. Ik heb dus een officieel toegangsverbod voor mezelf geregeld. Twee redenen lagen daaraan ten grondslag. De eerste was dat het gokken en de cijfertjes een te grote rol in mijn leven gingen spelen. De getallen vertegenwoordigden niet meer écht geld voor me.  De tweede reden was de anti-climax bij de bar. Nergens tref je een horéca gedeelte aan waar het zó rampzalig is als bij het Holland Casino te Groningen. Op een paar uitzonderingen na werkt daar personeel die niet in de horeca zouden moeten werken. Ik heb al diverse klachten geuit, ook via het contactformulier van HC zelf. Helaas klagen de meeste mensen achter de rug, veel verhalen zijn mij ter ore gekomen, helaas hebben die geen effect.

Deze week kreeg ik middels de daghap een flauwe, slappe, smakeloze schnitzel. Daarover heen was een onsmakelijke saus gegooid, overigens zonder overleg, zonder dat ik daarom gevraagd had. Daarbij een bekertje friet en een glaasje met komkommer, zwemmend in een vet sausje. Brrrrrrrr. Kost tóch 12,50. Het grootste gedeelte van het eten heb ik af laten voeren. 

Afgelopen vrijdag stonden er twee nieuwe krachten. Via Adecco begreep ik naderhand. De jongedame had in haar ene hand een limoen, met de andere hand reinigde zij zonder blikken of blozen haar vochtige neus. Ik vroeg haar haar handen te wassen, en legde uit waarom. Gelukkig deed zij dat. De jongeman bezorgde mij een Irish Coffee, waarbij hij geen idee had hoe dat hoorde. Het blijkt dat deze twee jongelui twee dagen mee hebben gelopen en vervolgens met z'n 2-en de totale bar (tijdelijk) bezetten.

Dergelijke negatieve ervaringen heb ik nog nooit in andere HC's gehad, heb ze nu allemaal bezocht. Ik zie elders geen personeel met elkaar kletsen terwijl er gasten wachten. Nooit zie ik het personeel met de rug naar de gasten waarbij ze (zogenaamd) niet door hebben dat er gasten waren.

Maar goed, ik ben er klaar mee. Meer tijd voor mijn andere hobby's en interesses en het belangrijkst, geen ergernis meer. Jammer dat het toegangsverbod landelijk is.

 

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
38 minuten geleden zei TheGallant:

Hoe zou je jezelf als speler definiëren? Als een probleemspeler?

Het is niet zwart-wit, de laatste tijd zou ik mezelf als een "probleemspeelster" durven te betitelen, omdat ik de cijfers niet meer als echt geld zag. Maar ik ken mezelf, na een tijdje minder met cijfers omgaan, trekt dat weer bij. Een toegangsverbod voor een maand kan niet, maar ook al zou dat wel kunnen, wil ik dat niet eens. Althans voor de vestiging Groningen niet. Vanuit een situatie van ergernis spelen, werkt gewoon niet goed.

bewerkt door Solidagio
Geplaatst
8 minuten geleden zei TheGallant:

Goed dat je het met ons deelt. Overweeg je nog speelhallen te gaan bezoeken?

Ik denk dat ik in de toekomst bést wel eens weer een speelhal zal gaan bezoeken. Laatst toevallig nog in de Flash Hoogezand geweest, beviel goed. Goed en gastvrij personeel en gratis verwennerij. Maar ik ga liever naar een Holland Casino, is ruimer opgezet en meer mogelijkheden. Maar als je er wat meer uren doorbrengt, verlang je kwaliteit van de horéca, i.p.v. ergernis. Kan er zowat een boek over schrijven.

Geplaatst

Ik vind over het algemeen het personeel bij HC erg gastvrij. Tuurlijk zie ik ook wel eens wat gebeuren. Blijven natuurlijk allemaal mensen. Neemt niet weg dat het iedere dag gewoon top moet zijn.

Overigens ga ik in de toekomst cursussen hospitality geven aan casinomedewerkers

Geplaatst
6 minuten geleden zei TheGallant:

Ik vind over het algemeen het personeel bij HC erg gastvrij. Tuurlijk zie ik ook wel eens wat gebeuren. Blijven natuurlijk allemaal mensen. Neemt niet weg dat het iedere dag gewoon top moet zijn.

Overigens ga ik in de toekomst cursussen hospitality geven aan casinomedewerkers emoji869.png

Je zal mij over andere vestigingen ook niet horen klagen, vrijwel overal top. Bij HC Groningen zijn het geen incidenten, bijna structureel. De laatste keer liep een man, die naast mij stond te wachten, kwaad weg. Misschien is de vorm van de bar ook een oorzaak dat je vaak tegen de ruggen aankijkt en ze je niet zien. Veel succes met de cursussen!

Geplaatst
2 uur geleden zei Solidagio:

Eergisteren, vrijdag 15 november was het zover. Ik heb me uit laten schrijven bij Holland Casino Groningen. Ik heb dus een officieel toegangsverbod voor mezelf geregeld. Twee redenen lagen daaraan ten grondslag. De eerste was dat het gokken en de cijfertjes een te grote rol in mijn leven gingen spelen. De getallen vertegenwoordigden niet meer écht geld voor me.  De tweede reden was de anti-climax bij de bar. Nergens tref je een horéca gedeelte aan waar het zó rampzalig is als bij het Holland Casino te Groningen. Op een paar uitzonderingen na werkt daar personeel die niet in de horeca zouden moeten werken. Ik heb al diverse klachten geuit, ook via het contactformulier van HC zelf. Helaas klagen de meeste mensen achter de rug, veel verhalen zijn mij ter ore gekomen, helaas hebben die geen effect.

Deze week kreeg ik middels de daghap een flauwe, slappe, smakeloze schnitzel. Daarover heen was een onsmakelijke saus gegooid, overigens zonder overleg, zonder dat ik daarom gevraagd had. Daarbij een bekertje friet en een glaasje met komkommer, zwemmend in een vet sausje. Brrrrrrrr. Kost tóch 12,50. Het grootste gedeelte van het eten heb ik af laten voeren. 

Afgelopen vrijdag stonden er twee nieuwe krachten. Via Adecco begreep ik naderhand. De jongedame had in haar ene hand een limoen, met de andere hand reinigde zij zonder blikken of blozen haar vochtige neus. Ik vroeg haar haar handen te wassen, en legde uit waarom. Gelukkig deed zij dat. De jongeman bezorgde mij een Irish Coffee, waarbij hij geen idee had hoe dat hoorde. Het blijkt dat deze twee jongelui twee dagen mee hebben gelopen en vervolgens met z'n 2-en de totale bar (tijdelijk) bezetten.

Dergelijke negatieve ervaringen heb ik nog nooit in andere HC's gehad, heb ze nu allemaal bezocht. Ik zie elders geen personeel met elkaar kletsen terwijl er gasten wachten. Nooit zie ik het personeel met de rug naar de gasten waarbij ze (zogenaamd) niet door hebben dat er gasten waren.

Maar goed, ik ben er klaar mee. Meer tijd voor mijn andere hobby's en interesses en het belangrijkst, geen ergernis meer. Jammer dat het toegangsverbod landelijk is.

 

 

Vervelend om te horen dat het daar niet lekker loopt. Er zijn veel mensen die inderdaad dezelfde gevoelens zullen delen maar dit niet kenbaar maken daar chapeau dat je de melding hebt doorgezet. Ben zelf nog nooit in het nieuwe gebouw geweest maar ga er binnenkort maar eens even een kijkje nemen. Goed dat je het deelt zeg.

Geplaatst

@MegaStarG3, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het binnenkort beter gaat verlopen, mede omdat ik ook een copy van dit bericht naar Holland Casino klantenservice heb gestuurd. Eigenlijk wel komisch, heb ik ervoor gezorgd dat er éindelijk ook hapjes in de rokersruimte verzorgd werden, die werd altijd overgeslagen namelijk, ga ik er geen gebruik meer van maken. Waarom mensen zo angstig zijn om hun klachten niet te uiten, is mij een raadsel. Ik doe dat altijd wel. Maar ook als het wél goed is. Ik heb laatst een compliment gestuurd via het contactformulier over medewerker Jeroen, die is tóp!

Geplaatst
46 minuten geleden zei Solidagio:

@MegaStarG3, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het binnenkort beter gaat verlopen, mede omdat ik ook een copy van dit bericht naar Holland Casino klantenservice heb gestuurd. Eigenlijk wel komisch, heb ik ervoor gezorgd dat er éindelijk ook hapjes in de rokersruimte verzorgd werden, die werd altijd overgeslagen namelijk, ga ik er geen gebruik meer van maken. Waarom mensen zo angstig zijn om hun klachten niet te uiten, is mij een raadsel. Ik doe dat altijd wel. Maar ook als het wél goed is. Ik heb laatst een compliment gestuurd via het contactformulier over medewerker Jeroen, die is tóp!

Een klacht indienen is vaak voor een bedrijf alleen maar goed als niemand iets zegt dat gebeurt er ook niks en blijft de kwaliteit gelijk. Als je je bedrijf wilt blijven verbeteren als de punten ook benoemd worden en de ervaringen worden gedeeld. Onetime is daar een goed voorbeeld van is mijn persoonlijke mening, de reviews worden gelezen en veelal zie je dat er ook daadwerkelijk iets aan gedaan kan worden. Als ik een casino bezoek met name in het zuiden en midden Nederland kennen ze Onetime allemaal.

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
16 minuten geleden zei LasVegasNic:

@Solidagio, geen verkeerde keuze lijkt me. Ben benieuwd naar welke hobby's je tijd gaat. Vroeger ging ik geregeld naar HC maar de laatste tijd ga ik veel minder. Ik ga liever een extra keer naar Vegas. Kan daar dan ook meer spenderen 🙂

 

@LasVegasNic, ik zou ook dolgraag naar Las Vegas willen, maar ben geen groepsmens. Kreeg mijn oudste zoon een paar jaar geleden bíjna mee. Maar toen ik meldde persé ook naar de casino's te willen gaan, naast een concert van Metallica, mijn favoriete band, haakte hij af.  Zelfs het feit dat ik alles betaalde kon hem niet over de streep trekken, zó'n hekel heeft ie aan gokken en casino's. Ik heb hem en zijn vriendin een keer meegenomen naar A'dam west, heerlijk gegeten. Uitstekend personeel, zéér gastvrij en professioneel. Dat viel ze reuze mee. 😉

Verder zijn mijn andere hobby's niet zo interessant voor dit forum, heeft veel meer met buiten en de natuur te maken. Maar bedankt voor je interesse.

Geplaatst
2 uur geleden zei MegaStarG3:

Een klacht indienen is vaak voor een bedrijf alleen maar goed als niemand iets zegt dat gebeurt er ook niks en blijft de kwaliteit gelijk. Als je je bedrijf wilt blijven verbeteren als de punten ook benoemd worden en de ervaringen worden gedeeld. Onetime is daar een goed voorbeeld van is mijn persoonlijke mening, de reviews worden gelezen en veelal zie je dat er ook daadwerkelijk iets aan gedaan kan worden. Als ik een casino bezoek met name in het zuiden en midden Nederland kennen ze Onetime allemaal.

Ik heb bij een eerdere klacht over de bar wel eens doorgegeven via het contactformulier dat dat wachten ook omzet scheelt. Al die tijd dat de gasten op hun drinken wachten, spenderen ze niks. Het zou toch uit te rekenen moeten zijn hoeveel men gemiddeld per minuut spendeert. Dus hoeveel dat wachten bij de bar aan omzet scheelt. Maar misschien hebben ze mijn advies ter harte genomen en zetten ze er daardoor uitzendburo mensen neer. 😉

Geplaatst
1 uur geleden zei Solidagio:

@LasVegasNic, ik zou ook dolgraag naar Las Vegas willen, maar ben geen groepsmens. Kreeg mijn oudste zoon een paar jaar geleden bíjna mee. Maar toen ik meldde persé ook naar de casino's te willen gaan, naast een concert van Metallica, mijn favoriete band, haakte hij af.  Zelfs het feit dat ik alles betaalde kon hem niet over de streep trekken, zó'n hekel heeft ie aan gokken en casino's. Ik heb hem en zijn vriendin een keer meegenomen naar A'dam west, heerlijk gegeten. Uitstekend personeel, zéér gastvrij en professioneel. Dat viel ze reuze mee. 😉

Verder zijn mijn andere hobby's niet zo interessant voor dit forum, heeft veel meer met buiten en de natuur te maken. Maar bedankt voor je interesse.

In 2015 ook besloten om voor het eerst alleen naar Vegas te gaan. Las Vegas alleen is goed te doen. Zeker als je van concerten, casino's houdt. Gewoon doen en als je meer info nodig hebt dan pm me maar. Komend jaar ga ik met mijn vrouw en dochter. Vegas en een aantal natuurparken in de omgeving.

Geplaatst

Je eerste 2 zinnen over de getalletjes laten het lijken alsof je wel verslaafd bent, geld niet meer als geld zien is in ieder geval wel een van de tekenen. Een toegangsverbod aanvragen omdat je teleurgesteld bent in de bar/horeca...

Geplaatst
30 minuten geleden zei Skale:

Je eerste 2 zinnen over de getalletjes laten het lijken alsof je wel verslaafd bent, geld niet meer als geld zien is in ieder geval wel een van de tekenen. Een toegangsverbod aanvragen omdat je teleurgesteld bent in de bar/horeca...

@Skale, Ik ben verslaafd aan roken, ik wéét dus wat een verslaving is. Ik ben níet verslaafd aan gokken. Ik heb verscheidene malen zo'n test gedaan, hooguit minderen kwam daaruit. Nou ben ik geen type voor minderen dus de hele boel opzeggen was meer voor mij weggelegd. De druppel die de emmer deed overlopen was de horeca, als die naar mijn tevredenheid was geweest, had ik wss. niet opgezegd. Enfin, wie er van wil maken dat ik verslaafd zou zijn, doet z'n best maar. Ik weet wel beter. Twijfelen aan iemands oprechte verhaal werkt overigens wel remmend op een forum. 

Geplaatst (bewerkt)

@Solidagio respect dat je je verhaal deelt. Blijf vooral posten, ik lees jouw berichten graag. Ook ik ben gevoelig voor de horeca beleving in HC en maak er ook ups en downs mee zoals laatst 10 minuten bij het restaurant gewacht om mijn reservering af te zeggen, de bediening liet me gewoon 10 minuten staan. Maar ook hele goede barmensen die echt weten wat hospitality is. Zeker als je er vaak komt snap ik dat het een dealbreaker kan zijn als je daar gevoelig voor bent. 

Voor hoelang is het toegangsverbod geldig? Wellicht kom je tot andere inzichten als dit dossier een tijdje rust. Bijvoorbeeld in januari, nieuw jaar nieuwe inzichten. Ofzo.

Groet @K. Ronos

bewerkt door K. Ronos
  • Like 2
  • Thanks 1
Geplaatst
6 minuten geleden zei Solidagio:

@Skale, Ik ben verslaafd aan roken, ik wéét dus wat een verslaving is. Ik ben níet verslaafd aan gokken. Ik heb verscheidene malen zo'n test gedaan, hooguit minderen kwam daaruit. Nou ben ik geen type voor minderen dus de hele boel opzeggen was meer voor mij weggelegd. De druppel die de emmer deed overlopen was de horeca, als die naar mijn tevredenheid was geweest, had ik wss. niet opgezegd. Enfin, wie er van wil maken dat ik verslaafd zou zijn, doet z'n best maar. Ik weet wel beter. Twijfelen aan iemands oprechte verhaal werkt overigens wel remmend op een forum. 

Ik twijfel niet aan je verhaal, ik geef alleen aan hoe het op mij over komt. Verder ook geen kritiek op de persoon maar puur wat ik uit je oprechte verhaal filter. Ik vind het wel opmerkelijk dat je een toegangsverbod aanvraagt als je geen probleem met gokken hebt, waarom ga je gewoon niet?

Geplaatst
13 minuten geleden zei Skale:

Ik twijfel niet aan je verhaal, ik geef alleen aan hoe het op mij over komt. Verder ook geen kritiek op de persoon maar puur wat ik uit je oprechte verhaal filter. Ik vind het wel opmerkelijk dat je een toegangsverbod aanvraagt als je geen probleem met gokken hebt, waarom ga je gewoon niet?

Hier heb je zeker een punt imo. Dat is ook het eerste wat ik dacht. Verder no offence @Solidagio, blijf dit soort informatie vooral delen...

Geplaatst
15 minuten geleden zei K. Ronos:

@Solidagio respect dat je je verhaal deelt. Blijf vooral posten, ik lees jouw berichten graag. Ook ik ben gevoelig voor de horeca beleving in HC en maak er ook ups en downs mee zoals laatst 10 minuten bij het restaurant gewacht om mijn reservering af te zeggen, de bediening liet me gewoon 10 minuten staan. Maar ook hele goede barmensen die echt weten wat hospitality is. Zeker als je er vaak komt snap ik dat het een dealbreaker kan zijn als je daar gevoelig voor bent. 

Voor hoelang is het toegangsverbod geldig? Wellicht kom je tot andere inzichten als dit dossier een tijdje rust. Bijvoorbeeld in januari, nieuw jaar nieuwe inzichten. Ofzo.

Groet @K. Ronos

Dankjewel @K. Ronos, fijn dat je je herkent in de horeca beleving. Verscheidene mensen klagen in HC Groningen, maar zich uiten doen ze niet. Nu lijkt het net of ik een "zeurpiet" ben, die altijd wat te klagen heeft. Ook in Groningen zijn uitstekende barmensen, veelal toch degenen die er al wat langer werken en de kneepjes van het vak kennen. 

Mijn toegangsverbod is, zoals ik begreep gebruikelijk, voor een half jaar. Ik vind het in zoverre jammer, omdat  ik graag naar andere HC's mag gaan. Volgende week korte vakantie in de Achterhoek, dit keer dus zonder naar HC Enschede te gaan. So be it. Ik vind het wel prima zo, voorlopig geen ergernis meer. 😉

Geplaatst

Lekker in de trein naar Assen na een waanzinnige week Vegas. Zet het echt op je wensenlijst Solidago, maak een mooie planning en alles zal anders zijn daarna :-)

 

Het HC Groningen komen we zelf regelmatig en eten er graag (met de favorites kaart de dag hap) Worden eigenlijk altijd goed behandeld daar. Wat ik wel weet is dat ze overal bij HC een schreeuwend te kort hebben aan personeel en de moeten ze ergens voelen(net zoals jij al aangeeft)

Mijn vergelijking is altijd met halletjes en dan steekt het Hc er in veel gevallen bovenuit echter is de persoonlijke benadering weer een stuk minder in HC.

 

Ben ook blij dat je open bent en het deelt, daar leren wij met ze allen van en geeft een inzicht in de mens en organisaties.

 

 

 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.