Spring naar bijdragen

Is Stock.com betrouwbaar?


Nomore

Aanbevolen berichten

Zoals in mijn andere topic reeds gemeld is mijn volgende 'slachtoffer' om uit te testen binnen de wereld van binaire opties Stock.com.

Ik ben ook nog een beetje een newbee in deze wereld maar ik leer gelukkig snel, ook al had ik mijn centjes bij Optie24 snel verloren. Maar goed dat was brute pech en de stortingsbonus die ik kreeg gaven me toch voldoende goede kansen om een winstje te maken.

Ik ga me zo inschrijven bij stock.com en kom zo snel mogelijk terug met mijn bevindingen.

ik zal vooral letten op de bonus die je krijgt, of het handig werkt, en uiteraard of stortingen en onttrekking betrouwbaar zijn.

Mochten jullie al ervaring hebben, of naar aanleiding hiervan stock.com ook willen proberen laat ons jullie ervaringen weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb me aangemeld en je gaat hierbij meteen door een goede 'screening' heen waarbij je je gegevens moet ingeven zoals adres, woonplaats en zelfs werkgever. Ik kan me voorstellen dat dit niet altijd even prettig is, dus je kunt hier ook kiezen voor self employed zonder dat dit problemen oplevert.

Je moet daarna ook kopie paspoort en proof of address invoeren waarna je van start kunt. Je krijgt wel meteen de melding dat voordat je kopie paspoort en je proof of address geaccepteerd zijn je maximaal 1000 euro kunt storten. Het goede nieuws is dat ik dat toch nog niet van plan was :).

Eenmaal ingelogd zie je het tradingscherm en het valt meteen op dat hier redelijk veel opties zijn bij Stock in vergelijking met optie24. Je hebt de mogelijkheid tot het kiezen van 'pairs' waarbij je de keuze hebt welke van de 2 waarden het beter doen. denk hierbij aan goud ten opzichte van zilver of de duitse beurs ten opzichte van de engelse beurs. Erg leuk idee.

Meerdere updates volgen en zal ook een uitgebreide review schrijven op de voorpagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben verder aan het knutselen op de website met gemengd resultaat. Heb een 'vallend mes' proberen te vangen toen de beurs naar beneden ging en met 3 minuten opties gehoopt dat deze omhoog zou gaan. Maar dit lukte niet.

Wat opvalt is dat je ook kunt handelen in veel Russische indices en aandelen, waarbij ze mogelijk veel klanten hebben uit dit land. Ook lopen de opties af op vaste tijden, elk uur namelijk op het halve uur. Dus om 12.30 , 13.30, etc.

Mocht je nog korter willen kun je al een gokje wagen vanaf 60 seconden, tot 300 seconden. Hierbij wisselt de uitbetaling tussen 70% en 74% en hierin kun je wel handelen in een trend. Dit is overigens iets wat bij meerdere brokers mogelijk is en niet alleen bij stock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog steeds aan het handelen en krijg sinds vandaag ineens email meldingen als mijn optie is afgelopen. Gelukkig 2 positieve berichten :)

Congratulations! Your investment has been successful!

You have made EUR 17.40 on your previous position using the binarystock™ investment platform.

Please view the following details regarding your previous position:

Type of asset:indices

Asset name:DAX FUTURE

INVESTMENT amount:EUR 10.00

Date of execution of position:07 / 28 / 15

Time of execution of position:09:07

Execution rate:11167.50

Date of expiry of position:07 / 28 / 15

Time of expiry of position:09:12

Expiry rate:11160.50

PAYOUT amount:EUR 17.40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist mijn eerste uitbetaling ingevoerd bij Stock. Mijn bonus kwam hierdoor te vervallen omdat ik nog niet had voldaan aan de benodigde transacties. Men garandeert geen 24 uurs uitbetaling maar ik ben benieuwd hoe lang hier overheen gaat. Uiteraard volgt de afwikkeling van deze uitbetaling ook hier op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.