Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

 Cookies en cache al verwijdert? Dit is een oplossing voor vele issues.

Ik heb in t verleden vaak klanten gehad die wel internet hadden maar de verbinding niet goed was.

Had te maken met de ping van t internet.  Dus dan kan Leo er ook niets aan doen.

 

  • Thanks 1
Posted
3 uur geleden zei LuukFOD:

 Cookies en cache al verwijdert? Dit is een oplossing voor vele issues.

Ik heb in t verleden vaak klanten gehad die wel internet hadden maar de verbinding niet goed was.

Had te maken met de ping van t internet.  Dus dan kan Leo er ook niets aan doen.

 

Het werkt nu wel weer, valt me wel op dat ik niet meer "Netent" zie verschijnen als het spel zich ontvouwt. Ik ga i.i.g. mijn cookies verwijderen, wat cache verwijderen inhoudt weet ik niet, maar kom ik wel uit. 😉 Thanks!

Posted

"We wachten op een antwoord van uw bank. Het geld zal binnenkort op uw account staan". Deze melding al bijna 2 uren na overmaken. Ben 5e in de wachtrij voor hulp. Best wel vermoeiend online gokken. 😉 Iemand bekend met dit verschijnsel?

Posted
"We wachten op een antwoord van uw bank. Het geld zal binnenkort op uw account staan". Deze melding al bijna 2 uren na overmaken. Ben 5e in de wachtrij voor hulp. Best wel vermoeiend online gokken.  Iemand bekend met dit verschijnsel?

Dus als ik het goed begrijp heb je ouderwets geld overgemaakt? Ik gebruik altijd iDEAL, Trustly of creditkaart. Niet bekend met overmaken, waarvan ik overigens weet dat het tot 24 uur kan duren. Dat wil je niet, want je wilt direct aan de slag lijkt mij.
Posted
10 minuten geleden zei TheGallant:


Dus als ik het goed begrijp heb je ouderwets geld overgemaakt? Ik gebruik altijd iDEAL, Trustly of creditkaart. Niet bekend met overmaken, waarvan ik overigens weet dat het tot 24 uur kan duren. Dat wil je niet, want je wilt direct aan de slag lijkt mij.

Nee, gewoon via IDEAL, ging tot nu toe gewoon goed. Maar ik zo nu zelf de opdracht zelf gecancelled hebben. Niet dus.....

Posted
Trustly Group AB staat erbij. 't Gaat maar om 100 euro, zal wel goed komen, ga ik vanuit.

Als ik Trustly gebruik met mijn Rabobank account, moet ik een handeling extra doen tov iDEAL. De eerste keer dacht ik al iets overgemaakt te hebben, maar moest ik nog een keer een code invullen. Weet niet hoe dit voor ING werkt..
  • Like 1
Posted
10 minuten geleden zei TheGallant:


Als ik Trustly gebruik met mijn Rabobank account, moet ik een handeling extra doen tov iDEAL. De eerste keer dacht ik al iets overgemaakt te hebben, maar moest ik nog een keer een code invullen. Weet niet hoe dit voor ING werkt..

Heb al een paar keer eerder gestort, ging altijd goed, binnen een paar seconden. Ik kreeg nu bericht dat ik mijn account moest verifiëren en bewijs moest meesturen. Heb ik gedaan, is bevestigd per email. Ze gaan eraan werken en ik krijg tzt antwoord.

Posted
8 minuten geleden zei DeValsspeler:

Is bij ABN net zo. Ik moet eerst de handeling doen die ik bij ABN zelf voor inloggen moet doen en daarna de handeling voor overmaken.

Maar het is wel afgeschreven van mijn ING rekening, en er staat precies 't zelfde bij als die andere keren.

Posted
Heb al een paar keer eerder gestort, ging altijd goed, binnen een paar seconden. Ik kreeg nu bericht dat ik mijn account moest verifiëren en bewijs moest meesturen. Heb ik gedaan, is bevestigd per email. Ze gaan eraan werken en ik krijg tzt antwoord.

Nooit eerder gehad. Even afwachten dan maar..
Posted

@Solidagio , dame , ik wou alleen maar zeggen ( als dat mag ) , dat een maat van me had soortgelijke probleem . 
H probleem ligt niet aan jou kant maar het casino ( trans - serve van het casino ) . wat hij had gedaan was een screenshot van transactie ( die kan je via internet bankieren maken ) gestuurd ( per mail ) , en vervolgens een paar dagen gewacht tot het opgelost was .  
ik hoop dat het goed komt . 

  • Thanks 1
Posted
14 minuten geleden zei Pat:

@Solidagio , dame , ik wou alleen maar zeggen ( als dat mag ) , dat een maat van me had soortgelijke probleem . 
H probleem ligt niet aan jou kant maar het casino ( trans - serve van het casino ) . wat hij had gedaan was een screenshot van transactie ( die kan je via internet bankieren maken ) gestuurd ( per mail ) , en vervolgens een paar dagen gewacht tot het opgelost was .  
ik hoop dat het goed komt . 

Ik heb een screenshot meegestuurd met "Verify account", per mail vernomen dat ze er mee aan de gang gaan, komt goed.

  • Thanks 1
Posted

Als er een betaling niet goed doorkomt duurt het vaak binnen 24 uur dat het er is. Zo niet dan is het raadzaam een printscreen van de storting te sturen. 

 

Komt altijd wel goed maar tis vervelend dat je niet direct door kunt

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.