Jump to content

Geen verbinding met LeoVegas roulette


Recommended Posts

3 uur geleden zei LuukFOD:

 Cookies en cache al verwijdert? Dit is een oplossing voor vele issues.

Ik heb in t verleden vaak klanten gehad die wel internet hadden maar de verbinding niet goed was.

Had te maken met de ping van t internet.  Dus dan kan Leo er ook niets aan doen.

 

Het werkt nu wel weer, valt me wel op dat ik niet meer "Netent" zie verschijnen als het spel zich ontvouwt. Ik ga i.i.g. mijn cookies verwijderen, wat cache verwijderen inhoudt weet ik niet, maar kom ik wel uit. 😉 Thanks!

Link to comment
Share on other sites

"We wachten op een antwoord van uw bank. Het geld zal binnenkort op uw account staan". Deze melding al bijna 2 uren na overmaken. Ben 5e in de wachtrij voor hulp. Best wel vermoeiend online gokken.  Iemand bekend met dit verschijnsel?

Dus als ik het goed begrijp heb je ouderwets geld overgemaakt? Ik gebruik altijd iDEAL, Trustly of creditkaart. Niet bekend met overmaken, waarvan ik overigens weet dat het tot 24 uur kan duren. Dat wil je niet, want je wilt direct aan de slag lijkt mij.
Link to comment
Share on other sites

10 minuten geleden zei TheGallant:


Dus als ik het goed begrijp heb je ouderwets geld overgemaakt? Ik gebruik altijd iDEAL, Trustly of creditkaart. Niet bekend met overmaken, waarvan ik overigens weet dat het tot 24 uur kan duren. Dat wil je niet, want je wilt direct aan de slag lijkt mij.

Nee, gewoon via IDEAL, ging tot nu toe gewoon goed. Maar ik zo nu zelf de opdracht zelf gecancelled hebben. Niet dus.....

Link to comment
Share on other sites

10 minuten geleden zei TheGallant:


Als ik Trustly gebruik met mijn Rabobank account, moet ik een handeling extra doen tov iDEAL. De eerste keer dacht ik al iets overgemaakt te hebben, maar moest ik nog een keer een code invullen. Weet niet hoe dit voor ING werkt..

Heb al een paar keer eerder gestort, ging altijd goed, binnen een paar seconden. Ik kreeg nu bericht dat ik mijn account moest verifiëren en bewijs moest meesturen. Heb ik gedaan, is bevestigd per email. Ze gaan eraan werken en ik krijg tzt antwoord.

Link to comment
Share on other sites

@Solidagio , dame , ik wou alleen maar zeggen ( als dat mag ) , dat een maat van me had soortgelijke probleem . 
H probleem ligt niet aan jou kant maar het casino ( trans - serve van het casino ) . wat hij had gedaan was een screenshot van transactie ( die kan je via internet bankieren maken ) gestuurd ( per mail ) , en vervolgens een paar dagen gewacht tot het opgelost was .  
ik hoop dat het goed komt . 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

14 minuten geleden zei Pat:

@Solidagio , dame , ik wou alleen maar zeggen ( als dat mag ) , dat een maat van me had soortgelijke probleem . 
H probleem ligt niet aan jou kant maar het casino ( trans - serve van het casino ) . wat hij had gedaan was een screenshot van transactie ( die kan je via internet bankieren maken ) gestuurd ( per mail ) , en vervolgens een paar dagen gewacht tot het opgelost was .  
ik hoop dat het goed komt . 

Ik heb een screenshot meegestuurd met "Verify account", per mail vernomen dat ze er mee aan de gang gaan, komt goed.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.