Spring naar bijdragen

Matchfixing bij tennistoernooi in Scheveningen


Nomore

Aanbevolen berichten

Mogelijk is er de afgelopen dagen geweest van matchfixing in een wedstrijd tussen twee spelers uit Kazachstan die speelde in het toernooi in Scheveningen. Nedovjesov en zijn tegenstander Goboelev speelde tegen elkaar en Goboelev stond ver voor toen er op Unibet vele weddenschappen werden geplaatst op zijn tegenstander Nedovjesov die uiteindelijk de wedstrijd nog won.

Dit doet alle alarmbellen rinkelen, maar bewijs is er nog niet.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Echt.... hoe stom kan je zijn. Je verkloot voor de rest van je leven je hele reputatie. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt met het geld dat mensen hebben ingezet op deze wedstrijd bij de verschillende bookmakers. Ik neem aan dat het 'tempory on hold' staat en dat ze niet gaan uitbetalen totdat er onderzoek naar is gedaan?

EDIT: Ik lees net in het artikel van @JackPot :

Omdat de weddenschap dermate verdacht was, en de inzetten dermate hoog waren, hebben de meeste bookmakers besloten om alle weddenschappen ongeldig te verklaren en de inzetten terug te geven aan de inzettende spelers.

Vooralsnog is er ook nog geen veroordeling geweest en de kans is groot dat dit ook niet gaat gebeuren omdat het moeilijk blijft om een dergelijke matchfixing te bewijzen.

Dat is natuurlijk ook een optie en misschien wel het beste, geld uitkeren bij een corrupte wedstrijd kan ook eigenlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.