Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

@Reno --> Nee hoor. Ik heb nu een bet geplaatst op de bet dat Trump door de Republikeinen naar voren wordt geschoven. Dat is wat anders dan de bet van @20 dat hij de presidentsverkiezingen uiteindelijk gaat winnen.

De winnaar van de Republikeinen gaat namelijk ook nog de strijd aan met de winnaar van de Democraten (Clinton wsl.). Die strijd gaan de Democraten mijns inziens wel winnen.

Geplaatst
@Reno --> Nee hoor. Ik heb nu een bet geplaatst op de bet dat Trump door de Republikeinen naar voren wordt geschoven. Dat is wat anders dan de bet van @20 dat hij de presidentsverkiezingen uiteindelijk gaat winnen.

De winnaar van de Republikeinen gaat namelijk ook nog de strijd aan met de winnaar van de Democraten (Clinton wsl.). Die strijd gaan de Democraten mijns inziens wel winnen.

Dank :), wel een leuke bet! Geen idee of de odss dan goed zijn.

Geplaatst
Ja vanwege de groei van latino's voornamelijk. In Florida, een van de belangrijkste swing states , is dit het duidelijkste zichtbaar.

Ik was afgelopen zomer hier en op veel plekken (ook in winkels/hotels) spraken de medewerkers alleen maar Spaans en geen tot heel slecht Engels. Dat verbaasde mij toch wel.

Geplaatst
Ja vanwege de groei van latino's voornamelijk. In Florida, een van de belangrijkste swing states , is dit het duidelijkste zichtbaar.

Ik was afgelopen zomer hier en op veel plekken (ook in winkels/hotels) spraken de medewerkers alleen maar Spaans en geen tot heel slecht Engels. Dat verbaasde mij toch wel.

Hebben ze daar geen inburgeringscursus? Geluk habla ik un poco Espanol. Dos cervezas por favor.

Geplaatst
Wat een gek is dat, die Trump.... Mag echt hopen dat hij geen president wordt, want dan is niet alleen de VS doomed, maar wij ook.

Als hij president wordt dan gaan hij en zijn zonen niet alleen meer op Leeuwen schieten, maar dan krijgen we binnen 2 jaar de 3e wereld oorlog.

Dus zover zullen ze het (hem) niet laten komen.

Geplaatst

Wat een geweldig mooi stuk lees ik net over de beleggingsportefeuilles van de twee kandidaten Hilary Clinton en Donald Trump.

Trump bezit voor meer dan 10 miljard dollar aan aandelen, verspreid over 326 bedrijven en Hilary Clinton heeft haar 25 miljoen dollar belegd in 1 beleggingsfonds Vanguard US 500 Index.

Geplaatst

Hij is extreem confronterend naar verschillende bevolkingsgroepen, maar dat is Wilders in Nederland ook. Ook daar zie je dat dat toch heel veel mensen aantrekt en ik denk in Amerika nog wel meer dan in Nederland. Het grote voordeel van Trump is dat hij met geld dingen naar zijn hand kan zetten, zie zoals vriend Blatter dat ook heeft gedaan op het Fifa podium.

• 6 maanden later...
Geplaatst

l

al geven ze 1000 tegen 1

de uitspraken die hij heeft gedaan afgelopen maanden over mexicanen en buitenland beleid zorgen ervoor dat hij nooit president kan worden.

kansloos

http://www.metronieuws.nl/buitenland/2015/06/zender-schrapt-miss-usa-na-uitspraken-donald-trump

dit is een voorbeeld

Kan ik nog inzetten @geldwolf 🙂

Geplaatst

Ik had al een bet via William Hill eropstaan. 11.11 pond tegen een quote van 9.10 :) Is waarschijnlijk toch wel een goeie bet. Ik denk dat hij het wel haalt binnen de republikeinen, maar het keihard aflegt tegen Hilary Clinton. Op Unibet staat hij nu op een quote van 1.25... (Op WH nog niet gekeken..) 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.