Spring naar bijdragen

De beurs van Griekenland gaat weer open op 3 Augustus (PRIJSVRAAG)


Nomore

Aanbevolen berichten

Komende maandag gaat de effectenbeurs van Griekenland weer open na ruim een maand dicht te zijn geweest. Iedereen kan zijn aandeeltjes weer in de verkoop doen, en ik verwacht dat dit ook massaal zal gebeuren. Dit zal verder weinig impact hebben op de rest van de wereldwijde beurzen.

De Athens Stock Index sloot 26 juni op 797.52 punten.

merkaanvragen-Griekenland.jpg

Wie voorspelt wat de Griekse beurs sluit op vrijdag 7 augustus kan een 1/5e staatslot winnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Ik ben ook heel benieuwd wat de Griekse beurs www.helex.gr gaat doen nadat het ruim een maand dicht is geweest. Even afwachten welke bedrijven onderuit gaan en welke juist heel interessant zijn om te kopen. Ik verwacht dat index de eerste paar dagen flink dalen maar hierna weer wat herstellen. Koopjes jagers. Iemand nog tips? Ik verwacht dat de index vrijdag op 699 sluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof daar niet zo in @cashcow. Het zijn toch voornamelijk Griekse bedrijven op die beurs en die zullen enorme last hebben van de depressie in Griekenland. Ook de Griekse banken zijn nagenoeg bankroet, en de equity is volledig wiped out. Dus denk zeker dat er een enorme beweging komt, hoewel al wel veel in de koersen verwerkt zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.