Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Hallo Surat,

Ik denk dat je met iets meer informatie moet komen. Heeft het casino een reden gegeven voor het blokkeren van je account? Ben je meerderjarig? Kloppen de toegezonden gegevens met de gegevens die je bij het aanmaken van je account hebt ingevuld? Heb je met je eigen bankrekening gestort? Is er nog een account aangemaakt vanuit hetzelfde huishouden (ip adres)? Niet uitbetalen kan inderdaad te maken hebben met de bonusvoorwaarden maar lijkt mij geen reden voor het blokkeren van je account. 

bewerkt door Charles
Geplaatst

Beste @surat_sansri een warm welkom op Onetime. Ik had je al even kort gesproken via de email en zal even wat vragen stellen om een goed beeld te krijgen wat er gebeurd is zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Gaat meestal goed, maar duurt vaak paar werkdagen:

 

1) Waarom heb je het online casino Betamo gekozen? (hoe ben je hier terecht gekomen)

2) Ben je hier al lang klant?

3) Hoeveel heb je gestort en met welke betaald methode.

4) Heb je een bonus geaccepteerd en zo ja voor hoeveel?

5) Wat heb je gespeeld en wat waren je inzetten (ongeveer)?

6) Hoe lang is het geleden dat je een uitbetaling gedaan hebt en hoeveel was dit?

7) Heb je al contact met hun gehad via mail of chat hierover?

8. Staat het online casino op jou naam en ook met jou bankgegevens gestort?

 

BETAMO is een online casino gevestigd op Malta en dat biedt veel perspectief dat je het geld gaat terug krijgen.

 

Als je deze vragen kan en wil beantwoorden kunnen we goed advies gegeven wat de volgende stappen voor je zijn.

 

Succes en no worries.

 

 

Geplaatst
21 uur geleden zei Cazimir:

Welkom bij onetime surat.

Heb ik alles ingevuld en geen bonus speeld

Heb je alle gegevens correct ingevuld bij het aanmelden?

Heb je iets met een bonus gespeeld?

Dit kunnen namelijk oorzaken zijn waarom ze jou niet willen uitbetalen

 

Geplaatst
21 uur geleden zei Charles:

Hallo Surat,

Ik denk dat je met iets meer informatie moet komen. Heeft het casino een reden gegeven voor het blokkeren van je account? Ben je meerderjarig? Kloppen de toegezonden gegevens met de gegevens die je bij het aanmaken van je account hebt ingevuld? Heb je met je eigen bankrekening gestort? Is er nog een account aangemaakt vanuit hetzelfde huishouden (ip adres)? Niet uitbetalen kan inderdaad te maken hebben met de bonusvoorwaarden maar lijkt mij geen reden voor het blokkeren van je account. 

Ik heb alles documenten naar ze verzenden via telefoon maar ik heb een keer met mijn bankpas gestort en twee keer met bankpas van mijn vrouw 

Geplaatst
21 uur geleden zei TheGreatOne:

Beste @surat_sansri een warm welkom op Onetime. Ik had je al even kort gesproken via de email en zal even wat vragen stellen om een goed beeld te krijgen wat er gebeurd is zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Gaat meestal goed, maar duurt vaak paar werkdagen:

 

1) Waarom heb je het online casino Betamo gekozen? (hoe ben je hier terecht gekomen)

2) Ben je hier al lang klant?

3) Hoeveel heb je gestort en met welke betaald methode.

4) Heb je een bonus geaccepteerd en zo ja voor hoeveel?

5) Wat heb je gespeeld en wat waren je inzetten (ongeveer)?

6) Hoe lang is het geleden dat je een uitbetaling gedaan hebt en hoeveel was dit?

7) Heb je al contact met hun gehad via mail of chat hierover?

8. Staat het online casino op jou naam en ook met jou bankgegevens gestort?

 

BETAMO is een online casino gevestigd op Malta en dat biedt veel perspectief dat je het geld gaat terug krijgen.

 

Als je deze vragen kan en wil beantwoorden kunnen we goed advies gegeven wat de volgende stappen voor je zijn.

 

Succes en no worries.

1.ik speel nooit eerste keer en heb ik So maar gekozen 

2.eerste keer 3. Ik heb 3keer gestort 1 met mijn pas 2keer pas van mijn vrouw 4.ik heb geen bonus speelt 5.op verschillende kasten 6.5dagen bedraagt 1403,84  7.ja 4a5 dagenlang 8.ja op mijn naam maar met twee bankpas 

 

Geplaatst
17 minuten geleden zei surat_sansri:

Ik heb alles documenten naar ze verzenden via telefoon maar ik heb een keer met mijn bankpas gestort en twee keer met bankpas van mijn vrouw 

Nou daar heb je de reden dat je niet uitbetaald wordt. Ze zullen waarschijnlijk aanvullende info gaan aanvragen. Het is namelijk niet toegestaan met een ander mans rekening te storten. Er zal eerdaags wel een verzoek komen. En anders kun je de klantenservice vragen wat er gaande is. 

Geplaatst
1 uur geleden zei surat_sansri:

Ik heb alles documenten naar ze verzenden via telefoon maar ik heb een keer met mijn bankpas gestort en twee keer met bankpas van mijn vrouw 

Beste @Surat sansri  Het is inderdaad niet toegestaan om van een andere bankrekening te storten als die niet op jou naam staat. Jij bent eigenaar van het online casino account en dan mag je alleen stortingen doen van bankrekeningen die van jou zijn op of jou naam staan. Een uitzondering is een en/of rekening maar dat moet je ook bewijzen.

Je zegt dus dat je een storting hebt gedaan met je eigen bank, denk via Ideal of ging dit met een bankoverboeking? Daarnaast heb je een 2 x een storing gedaan met je bankpas/rekening van je vrouw naar jou online BETAMO casino rekening. In de voorwaarden van het casino mag dit niet omdat ze natuurlijk niet weten of je vrouw hier toestemming voor gegeven hebt. 

 

Het beste is om even in de chat (support van BETAMO) te vragen wat er aan de hand is en hoe op te lossen. Het kan zijn dat ze dus om meer informatie gaan vragen en dit gebeurd wel vaker dan spelers via een andere bankrekening storten. Ze willen jou ook niet kwijt als klant en zullen er veel aan doen om je te behouden. Ik snap ook echt wel dat je dit niet express gedaan hebt omdat je het gewoon niet wist dat dit niet mag. 

Het kan dus zijn dat je de gegevens van je vrouw moet doorsturen en haar akkoord.  Heb je al een mail van hun ontvangen waarom ze niet uitbetalen? Wachten ze nog op extra informatie vanuit jou kant?

 

Belangrijk is om het geld wat nu op je account staat niet op te spelen! Kan je nog wel gewoon in je account en eventueel spelen, zit geen lock oo?

Geplaatst
2 hours ago, LuukFOD said:

Nou daar heb je de reden dat je niet uitbetaald wordt. Ze zullen waarschijnlijk aanvullende info gaan aanvragen. Het is namelijk niet toegestaan met een ander mans rekening te storten. Er zal eerdaags wel een verzoek komen. En anders kun je de klantenservice vragen wat er gaande is. 

Als het een en/of rekening is moet dat geen probleem zijn, en op hetzelfde adres woonachtig moet het ook wel los gaan lopen als je het netjes uitlegd

Geplaatst
4 uur geleden zei JackPot:

Als het een en/of rekening is moet dat geen probleem zijn, en op hetzelfde adres woonachtig moet het ook wel los gaan lopen als je het netjes uitlegd

Uiteraard is een en/of geen probleem. En hoogstwaarschijnlijk dit ook niet. Maar het zal allemaal uitgezocht moeten worden en loopt derhalve vertraging op!

Geplaatst

Hallo Surat,  heb je inmiddels contact gehad met de support van Betamo? Was het storten vanaf verschillende rekeningen inderdaad de reden voor het blokkeren van je account of was er nog iets anders aan de hand?

Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen? 

Hartelijke groet Charles 

  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik ben al een week bezig om het geld te krijgen wat ik gewonnen heb. Ik heb alle documenten opgestuurd nu willen ze alleen nog mijn paysafe storting zien. Ik heb daar een screenshot van gemaakt. Maar word niet geaccepteerd. Ze willen het bonnetje zien van de aankoop? Die heb ik dus niet meer. Word er wel moedeloos van hoor....

Geplaatst
37 minuten geleden zei Biba:

Ik ben al een week bezig om het geld te krijgen wat ik gewonnen heb. Ik heb alle documenten opgestuurd nu willen ze alleen nog mijn paysafe storting zien. Ik heb daar een screenshot van gemaakt. Maar word niet geaccepteerd. Ze willen het bonnetje zien van de aankoop? Die heb ik dus niet meer. Word er wel moedeloos van hoor....

Over welk online casino gaat dit? In principe zou je screenshot van de betaling voldoende moeten zijn. Waar had je de Paysafecard gekocht? Eerste keer dat je bij dit casino speelt en een uitbetaling doet?

  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst

ik heb dus een soort gelijk probleem ik was mn gegevens van mn eerste account kwiijt, dus had een andere account aangemaakt maar kreeg mijn bonus niet toen vroeg ik aan bekende hoe dat zou kunnen,omdat hij al langer bij betamo speelt die vroeg toen heb je een ander account aangemaakt ik zo ja dus legde me uit dat dat dus niet mocht dus ik heb toen per direct weer laten uitbetalen want had er nog niet mee gespeeld en ik ben ondertussen 1,5-2mnd verder en nog niks terug gestort. ja het  enige wat ik kreeg was een mailtje dat ik mijn bonussen niet meer krijg omdat er twee accounts zijn op mijn naam.maar als ik vraag waarom ze die 20eur nog steeds niet terug hebben gestort krijg ik geen respons, ja de vraag of ik kon aantonen via een kopie van mn bankafschrift hoeveel en wanneer ik opgewaardeerd had.zo gezegd zo gedaan maar tot op heden nog geen cent trg gezien en is toch al twee maanden geleden dat ik er melding van gemaakt heb. maar dat mogen ze wel wat duidelijker mee zijn want er zouden meer familieleden  toevallig ook een account hebben zonder dat jij het weet krijg je dat gezeik. ze moeten naar persoonsgegevens kijken en niet naar een ip adres.want niemand gaat het hele spelregelboek er op na lezen voordat ie gaat spelen. en gebeurd het dan toch dat er op 1ip adres 2accounts geprobeerd te registreren moeten ze aangeven dat er al een account op dat ip bestaat maar niet lekker niks zeggen en lekker je geld laten verspelen en win je toevallig wat al ist maar 100eur probeer ze dan maar eens uit te laten betalen.VEEEEL SUCCES. en als je vraagt hoe de account te verwijderen via de chat zeggen ze neem contact met de klanten service a 70-80cnt per min plus gebruikelijke gesprekskosten. ?????????????????????????????

HELP WAT KAN IK HIER AAN DOEN? De chat schiet je niks mee op want leg jeje  probleem weg in jip en janneke taal en dan krijg je bericht kunt u specifieker zijn waar het over gaat. welke idioot begrijpt de vraag niethoe een account te verwijderen. en/of dat ze kunnen nakijken aan de hand van het gedeelte wat ik moest opsturen van de overboekeing  naar welke rek en hoeveel en wanneer zelfs de tijd er nog bijgezet. En vervolgens hoor je niks meer en er zullen geen twee mensen hetzefde heten, even oud zijn, Zelfde geb datum hebben en zelfde adres...

Geplaatst

Dank voor je bijdrage @patrick1974 eens kijken hoe we dit varkentje kunnen wassen bij BETAMO. Het is wel zo dat dit een illegaal casino is en je hier ook zeker niet mag spelen. €8700,00 boete en kans op een strafblad, https://kansspelautoriteit.nl/aanpak-misstanden/aanpak-illegale-online-gokspelen. Ook is de kans klein dit is niet wat je wil. Als je wilt gokken dan gewoon bij een van de 10 legale aanbieders die er zijn. Weet je in ieder geval dat je beschermd bent en dit soort geneuzel niet voorkomt (en als het wel voorkomt kan je naar de Kansspelautoriteit)

Stuur BETAMO een nette email met het woord official complaint en leg uit wat er gebeurd is en dat ze binnen 72 uur actie moeten ondernemen. Geen reply terug dan naar de officiële instantie op Malta gaan de MGA: https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/. Hier kan je de klacht indienen en dan moeten ze wel reageren.

 

Blijf vriendelijk en leg uit wat er gebeurd is (op volgorde van tijd). 

 

  • 1 jaar later...
Geplaatst

Subject: Onderzoek naar onterechte weigering van uitbetaling

Hallo 

Ik hoop dat deze e-mail u in goede gezondheid bereikt. en ik ben al sinds 2021 een trouwe speler bij betamo.com. Op vrijdag 6-10-2023 heb ik een online betaling gedaan om te spelen, maar tot mijn verbazing kwam ik er pas later achter dat ik per ongeluk de bankrekening van mijn partner had gebruikt voor deze transactie. Desondanks heb ik geld gewonnen nadat ik 200 euro had opgewaardeerd bij Betamo.

Het spijt me te moeten zeggen dat ik in het verleden een soortgelijke fout heb gemaakt door per ongeluk de bankrekening van mijn partner te gebruiken om te spelen. Destijds werden mijn winsten echter zonder problemen uitbetaald. Dit keer heb ik geprobeerd een bedrag van 2300 euro op te nemen, maar Betamo weigert herhaaldelijk mijn geld vrij te geven. Telkens werd ik gevraagd om bankgegevens te verstrekken waarmee ik heb opgewaardeerd om te spelen, en ik heb alle gevraagde bewijzen verstrekt.

Uiteindelijk kreeg ik het bericht dat mijn geld zou worden ingetrokken vanwege de fout in de betaalmethode. Ik ben echter van mening dat ik eerder dezelfde fout heb gemaakt en dat mijn winsten toen wel werden uitbetaald. Betamo heeft alle benodigde informatie en bankafschriften ontvangen als bewijs van mijn goede bedoelingen.

Ik vraag u vriendelijk om deze kwestie te onderzoeken, want ik ben ervan overtuigd dat dit niet de manier is waarop eerlijke klanten behandeld moeten worden. Als bijlagen stuur ik alle bewijzen die ik van Betamo heb ontvangen mee.

Met vriendelijke groet,
 

Geplaatst
52 minuten geleden zei Lionnn:

Subject: Onderzoek naar onterechte weigering van uitbetaling

Hallo 

Ik hoop dat deze e-mail u in goede gezondheid bereikt. en ik ben al sinds 2021 een trouwe speler bij betamo.com. Op vrijdag 6-10-2023 heb ik een online betaling gedaan om te spelen, maar tot mijn verbazing kwam ik er pas later achter dat ik per ongeluk de bankrekening van mijn partner had gebruikt voor deze transactie. Desondanks heb ik geld gewonnen nadat ik 200 euro had opgewaardeerd bij Betamo.

Het spijt me te moeten zeggen dat ik in het verleden een soortgelijke fout heb gemaakt door per ongeluk de bankrekening van mijn partner te gebruiken om te spelen. Destijds werden mijn winsten echter zonder problemen uitbetaald. Dit keer heb ik geprobeerd een bedrag van 2300 euro op te nemen, maar Betamo weigert herhaaldelijk mijn geld vrij te geven. Telkens werd ik gevraagd om bankgegevens te verstrekken waarmee ik heb opgewaardeerd om te spelen, en ik heb alle gevraagde bewijzen verstrekt.

Uiteindelijk kreeg ik het bericht dat mijn geld zou worden ingetrokken vanwege de fout in de betaalmethode. Ik ben echter van mening dat ik eerder dezelfde fout heb gemaakt en dat mijn winsten toen wel werden uitbetaald. Betamo heeft alle benodigde informatie en bankafschriften ontvangen als bewijs van mijn goede bedoelingen.

Ik vraag u vriendelijk om deze kwestie te onderzoeken, want ik ben ervan overtuigd dat dit niet de manier is waarop eerlijke klanten behandeld moeten worden. Als bijlagen stuur ik alle bewijzen die ik van Betamo heb ontvangen mee.

Met vriendelijke groet,
 

Hallo Lionnn,

 

Je speelt bij een casino dat in Nederland niet toegestaan is. Woon je niet in Nederland geen probleem, woon je daar wel zou ik je aanraden een legale aanbieer te kiezen.

Storten met de bankrekening van iemand anders is niet toegestaan. Veel zal afhangen of je partner ook een account heeft of niet. Ik ben bang dat je naar je geld kunt fluiten in dit geval.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.