E_Den Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 de eurusd is al een dikke week niet meer verder gedaald. De bodem lijkt voorlopig bereikt. Echter verwacht ik voorlopig niet dat het koningspaar weer richting de 1,40 gaat maar eerder stabiliseert rond de 1,15 - 1,20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Dus long (kopen) raad je ons nu aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Ging de dollar maar weer richting de 1,40. Kan ik goedkoper naar Las Vegas. Ik ben wel benieuwd wat de dollar gaat doen. Ik heb veel fondsen die dollar genoteerd zijn en dan is een sterke dollar meegenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Ik denk dat de pijn er nog niet uit is, ik zie nog wel 0.90 op de borden in mijn glazen bol. Op termijn zal 1.15-1.20 een redelijk prijs zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 1.0822 op dit moment als ik in Vegas zit. Ben benieuwd als ik terug kom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Goldman Sachs geeft aan richting 0.8-0.9, maar goed wanneer hebben die het bij het juiste eind. Denk dat we korte termijn wat herstel van euro kunnen verwachten, maar dat we echt wel onder die pariteit gaan duiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Ik vind dat altijd zo kansloos die estimates van die grootbanken Als "de markt" ook denkt dat 0.8 - 0.9 de juiste prijs is, dan had het er namelijk al gestaan. Kortom: Gelul van een dronken aardbei door Goldman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts