Spring naar bijdragen

Kijk tip: Britain at the Bookies - 3 augustus 22:00 uur BBC One


HansytheKing

Aanbevolen berichten

Ik kwam gisteren via Twitter een tip tegen over een driedelige BBC documentaire Britain at the Bookies.

Voor het eerst in de geschiedenis krijgt een documentairemaker toegang tot het reilen en zeilen achter de schermen bij een van de 4 grote bookmakers in Engeland, Coral.

De hele documentaire bestaat uit drie delen.

In het eerste deel wordt een eigenaar van een fysiek bookmakers kantoortje in Huddersfield gevolgd, waar hij een van de 11 wedkantoortjes heeft binnen een zeer kleine straal. Big business en mooi om te zien hoe dit achter de schermen allemaal in z'n werk gaat.

Preview:

In de tweede aflevering is er meer aandacht voor de betters zelf. Paardenraces, hondenraces, "professionele tippers" in Golf toernooien. Daarnaast is te zien dat de betting gekkigheid helemaal compleet is in Engeland en waar men zoal allemaal op kan betten. Ook is er te zien wat de gokzuilen in de betkantoortjes zelf voor een invloed hebben op de business.

De derde aflevering is nog niet uit. Deze wordt vanavond op BBC uitgezonden en heet Going to the Dogs.

Je schijnt in Nederland ook BBC One te kunnen ontvangen volgens TVgids.nl

De afleveringen zijn ook via iets minder legale wegen te kijken / downloaden, maar dat zocht ik voor een vriend uit natuurlijk ;)

Voor liefhebbers van sportsbetting en paardenraces etc een absolute must see.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Wow... bedankt voor de tip @HansyTheKing, ik ga dit zeker kijken en laat me verrassen!

Je hoeft niet eens te wachten tot vanavond denk ik, dit kwam ik net op YouTube tegen:

https://www.youtube.com/watch?v=U4T7Bfu5z3o

https://www.youtube.com/watch?v=c7Ra04io5yA

Snel kijken want ze zullen waarschijnlijk niet voor altijd online staam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.