


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
DeValsspeler
Al een aantal maanden speel ik geregeld bij MrGreen, en dan met name om de Leaderboard promoties die ze houden. Vanaf het begin waren ze daar best al wel aan het klungelen met de updates van het leaderboard. Vaak stond er in de promo een link naar het leaderboard die dan niet werkte. Ik heb ze daar verschillende keren op gewezen, maar het is nog steeds zo en we zijn toch al enkele maanden verder. Daarnaast stond er vaak in de promotie dat het leaderboard dagelijks zou worden geupdated, maar dat bleek ook vaak niet het geval.
Uiteindelijk leken de uiteindelijke uitslagen altijd wel te kloppen, tot vorige maand. Ik speelde een Lucky Numbers leaderboard, waarbij je extra punten kreeg als je een straight up bet op die lucky numbers won. In het uiteindelijke leaderboard stond ik veel lager dan ik zou moeten staan. Via mailcontact bleven ze volhouden dat de resultaten klopten. Nu zouden deze resultaten kloppen als het lucky numbers waren die anders waren dan ik mij herinnerde. Dit zouden dan de lucky numbers moeten zijn die ook bij de vorige keer dat deze promotie werd gehouden de lucky numbers waren enkele weken eerder.
Aangezien ik alleen op de lucky numbers speelde die in de promotie waren aangegeven (vier stuks), lijkt het mij heel sterk dat ik de verkeerde numbers zou hebben gespeeld. Volgens hen zouden het drie volledig andere nummers moeten zijn. Er zit nogal een verschil tussen 5,15,25,35 en 11,22,33 niet waar? Gezien hun geklungel lijkt het mij aannemelijker dat zij de verkeerde nummers hebben gebruikt bij het uitrekenen. Helaas had ik geen screenshot gemaakt van de betreffende promotie, dus ik kon niet aantonen dat ik gelijk had. Zij konden echter ook geen screenshot tonen van hoe de promotie was geformuleerd. Hoezo hou je als casino geen administratie bij van de promoties die je houdt? Maar goed, er bestaat dus een kans dat ik de verkeerde nummers heb gespeeld, vandaar dat ik er toen nog niets over heb gepost. Als je het volgende leest, dan wordt het toch aannemelijker dat zij verkeerd zaten bij deze promo.
Vorige week was er een Live Monopoly promotie. Ik speelde op de laatste dag van die promotie en het leaderboard zoals hij toen online staat, is tot op de dag van vandaag niet gewijzigd. Ik ging er dus vanuit dat ze weer traag met updaten waren. Via de mail kreeg ik als antwoord dat ik op 17 april €25 gecrediteerd had gekregen. Dit had betrekking op een totaal andere promotie om maar aan te geven hoe slecht support vragen beantwoord. Dus nu maar in de chat gestapt. Relevante screenshots zijn bijgevoegd, maar het komt er op neer dat ze zeggen dat ik niet opt in had gedaan. Dit keer had ik wel een screenshot gemaakt en daar is duidelijk op te zien dat ik wel opt in was. Vervolgens wordt er gezegd dat ze aan de screenshot niet kunnen zien of ik dat vorige week of nu heb gedaan. Aangezien de promotie al een week afgelopen is, kan dat laatste natuurlijk niet. Als zij al niet de details kunnen zien van promoties die afgelopen zijn, hoe zou ik daar dan nog opt in kunnen doen. Uiteindelijk geen steek verder gekomen, het zou doorgestuurd worden naar het relevante departement.
Dit zorgt ervoor dat ik nog meer van mening ben dat ze ook fout zitten bij de roulette promo. Of ze zijn daar zo onvoorstelbaar incompetent of er zitten daar een paar mensen de boel te fucken. Maar misschien zie ik nog wel opties over het hoofd?
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.