Jump to content

Slechte ervaringen bij MrGreen


Recommended Posts

Al een aantal maanden speel ik geregeld bij MrGreen, en dan met name om de Leaderboard promoties die ze houden. Vanaf het begin waren ze daar best al wel aan het klungelen met de updates van het leaderboard. Vaak stond er in de promo een link naar het leaderboard die dan niet werkte. Ik heb ze daar verschillende keren op gewezen, maar het is nog steeds zo en we zijn toch al enkele maanden verder. Daarnaast stond er vaak in de promotie dat het leaderboard dagelijks zou worden geupdated, maar dat bleek ook vaak niet het geval.

Uiteindelijk leken de uiteindelijke uitslagen altijd wel te kloppen, tot vorige maand. Ik speelde een Lucky Numbers leaderboard, waarbij je extra punten kreeg als je een straight up bet op die lucky numbers won. In het uiteindelijke leaderboard stond ik veel lager dan ik zou moeten staan. Via mailcontact bleven ze volhouden dat de resultaten klopten. Nu zouden deze resultaten kloppen als het lucky numbers waren die anders waren dan ik mij herinnerde. Dit zouden dan de lucky numbers moeten zijn die ook bij de vorige keer dat deze promotie werd gehouden de lucky numbers waren enkele weken eerder.

Aangezien ik alleen op de lucky numbers speelde die in de promotie waren aangegeven (vier stuks), lijkt het mij heel sterk dat ik de verkeerde numbers zou hebben gespeeld. Volgens hen zouden het drie volledig andere nummers moeten zijn. Er zit nogal een verschil tussen 5,15,25,35 en 11,22,33 niet waar? Gezien hun geklungel lijkt het mij aannemelijker dat zij de verkeerde nummers hebben gebruikt bij het uitrekenen. Helaas had ik geen screenshot gemaakt van de betreffende promotie, dus ik kon niet aantonen dat ik gelijk had. Zij konden echter ook geen screenshot tonen van hoe de promotie was geformuleerd. Hoezo hou je als casino geen administratie bij van de promoties die je houdt? Maar goed, er bestaat dus een kans dat ik de verkeerde nummers heb gespeeld, vandaar dat ik er toen nog niets over heb gepost. Als je het volgende leest, dan wordt het toch aannemelijker dat zij verkeerd zaten bij deze promo.

Vorige week was er een Live Monopoly promotie. Ik speelde op de laatste dag van die promotie en het leaderboard zoals hij toen online staat, is tot op de dag van vandaag niet gewijzigd. Ik ging er dus vanuit dat ze weer traag met updaten waren. Via de mail kreeg ik als antwoord dat ik op 17 april €25 gecrediteerd had gekregen. Dit had betrekking op een totaal andere promotie om maar aan te geven hoe slecht support vragen beantwoord. Dus nu maar in de chat gestapt. Relevante screenshots zijn bijgevoegd, maar het komt er op neer dat ze zeggen dat ik niet opt in had gedaan. Dit keer had ik wel een screenshot gemaakt en daar is duidelijk op te zien dat ik wel opt in was. Vervolgens wordt er gezegd dat ze aan de screenshot niet kunnen zien of ik dat vorige week of nu heb gedaan. Aangezien de promotie al een week afgelopen is, kan dat laatste natuurlijk niet. Als zij al niet de details kunnen zien van promoties die afgelopen zijn, hoe zou ik daar dan nog opt in kunnen doen. Uiteindelijk geen steek verder gekomen, het zou doorgestuurd worden naar het relevante departement.

Dit zorgt ervoor dat ik nog meer van mening ben dat ze ook fout zitten bij de roulette promo. Of ze zijn daar zo onvoorstelbaar incompetent of er zitten daar een paar mensen de boel te fucken. Maar misschien zie ik nog wel opties over het hoofd?

 

chat2.jpg.ff33a3aa23102b82423f24b25351db76.jpgchat3.jpg.44c391b72370959fb89892d2ae25c3f8.jpgchat1.jpg.42afb4b5aabf9c496536e8652fcc6a3f.jpg

 

monopoly.thumb.jpg.f6deebfe173778c926f827dfb4c56a4b.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Als het goed is, is het nu weer doorgezet naar het 'relevant department', maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in. Ook al een bericht gestuurd naar de MGA, maar blijkbaar de klacht niet goed verwoord, want daar kreeg ik een standaard antwoord over RTP. Toen ik daar weer op antwoordde kreeg ik een automatische mail terug dat die mailbox ging stoppen, dus een beetje onduidelijk waar je klachten bij hun kwijt kunt.

Link to comment
Share on other sites

34 minuten geleden zei DeValsspeler:

Als het goed is, is het nu weer doorgezet naar het 'relevant department', maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in. Ook al een bericht gestuurd naar de MGA, maar blijkbaar de klacht niet goed verwoord, want daar kreeg ik een standaard antwoord over RTP. Toen ik daar weer op antwoordde kreeg ik een automatische mail terug dat die mailbox ging stoppen, dus een beetje onduidelijk waar je klachten bij hun kwijt kunt.

Met deze klacht kun je weinig. Je hebt geen bewijzen, wordt een he said she said verhaal. 

Had je overigens enige kans op winst in deze leader boards? Over 't algemeen worden ze gewonnen door de highrollers. Tenzij er een ander soort leader board is dan die ik ken. 

Link to comment
Share on other sites

Klopt, met de eerste klacht kan ik weinig. Maar het blijft een vreemd verhaal dat ze niet in staat zijn om te laten zien hij zij de promotie hebben neergezet. In het tweede geval wordt gezegd dat ik geen opt in had gedaan terwijl ik een screenshot kan laten zien waarop duidelijk is dat dat wel het geval is. Ook daar hebben ze dus op zijn best hun administratie niet op orde.

Deze leaderboards waren niet zo zeer gericht op high roller, met volume maken kon er een prima resultaat behaald worden. Niet voor niks dat ik ze ondanks hun geklungel nog steeds speelde, het leverde echt wel wat op. Dit laatste leaderboard zou ik ook gewoon moeten hebben gewonnen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daarnaast heb ik bij de roulette promo verschillende reacties van ze dat de uitslag klopt. Maar tegelijkertijd zeggen ze dat omdat de promotie is afgelopen ze niet terug kunnen zien hoe die geformuleerd was. Maar als ze zelf niet kunnen terugzien hoe de promotie geformuleerd was, hoe hebben ze dan kunnen controleren dat zij de uitslag goed hebben berekend?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 uur geleden zei wouter5:

Ja, never trust een online casino. Hoe groot of bekend ze ook mogen zijn. Het boeit ze uiteindelijk niet veel als het er op aan komt. Echte klantenbinding kennen ze niet in deze branche.
It's all about the money.

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Afgelopen maanden ook zeer goede ervaringen met verschillende online casino's gehad. Eigenlijk lijkt alleen MrGreen op dit gebied de plank volledig mis te slaan.

Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei LuukFOD:

Bull shit!!

Ik denk dat casino's in de regel wel betrouwbaar zijn (al twijfel ik persoonlijk wel eens bij de eerlijkheid van de live roulette 😉 ). Ze hebben baat bij een goede reputatie en het behouden van hun vergunning. Aan de andere kant als ergens veel geld in omgaat ligt fraude wel op de loer. Of het nou gaat om een grote naam of niet. Denk maar aan onze Rabobank met de libor-fraude en de fraude bij pokerstars  en absolute poker (piramide spel). 

Ik ben het wel met wouter5 eens dat het uiteindelijk alleen om geld draait. Het zijn tenslotte commerciële bedrijven en geen liefdadigheidsinstellingen.

Deze klacht over mr green klinkt meer als een rommelige administratie of een systeem dat niet helemaal goed werkt. 

Link to comment
Share on other sites

7 minuten geleden zei Charles:

Ik denk dat casino's in de regel wel betrouwbaar zijn (al twijfel ik persoonlijk wel eens bij de eerlijkheid van de live roulette 😉 ). Ze hebben baat bij een goede reputatie en het behouden van hun vergunning. Aan de andere kant als ergens veel geld in omgaat ligt fraude wel op de loer. Of het nou gaat om een grote naam of niet. Denk maar aan onze Rabobank met de libor-fraude en de fraude bij pokerstars  en absolute poker (piramide spel). 

Ik ben het wel met wouter5 eens dat het uiteindelijk alleen om geld draait. Het zijn tenslotte commerciële bedrijven en geen liefdadigheidsinstellingen.

Deze klacht over mr green klinkt meer als een rommelige administratie of een systeem dat niet helemaal goed werkt. 

Het live roulette heeft niets met het casino te maken, dit wordt geregel door Evolution of een andere live casino aanbieder. 
Natuurlijk kan er binnen de gelederen van een casino altijd een fraudeur lopen net zoals bijvoorbeeld de Rabobank. 

Uiteraard heeft een casino als doelstelling geld verdienen dat wil elk bedrijf maar dit betekent niet dat ze niets om klanten geven. Veel casinos houden klanten graag tevreden. Tevreden klanten = meer geld.

 

Dit Groene meneer verhaal is inderdaad slordig en zeker verdient het geen schoonheidsprijs. Dat is echter heel wat anders dan zeggen dat alle casinos oplichters zijn.

 

Eigenlijk zijn we het wel eens Charles 😉

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 26-4-2020 om 12:30 zei DeValsspeler:

Klopt, met de eerste klacht kan ik weinig. Maar het blijft een vreemd verhaal dat ze niet in staat zijn om te laten zien hij zij de promotie hebben neergezet. In het tweede geval wordt gezegd dat ik geen opt in had gedaan terwijl ik een screenshot kan laten zien waarop duidelijk is dat dat wel het geval is. Ook daar hebben ze dus op zijn best hun administratie niet op orde.

Exact dezelfde promotie loopt nu weer en ik kan nu zien waar het (waarschijnlijk) fout is gegaan. Op de pagina van de promotie staan bepaalde lucky nummers in dikke letters aangekondigd, maar een stukje lager in de terms and conditions staan andere lucky nummers. Super slecht natuurlijk dat dit gebeurt, en dit zal ongetwijfeld ook het geval zijn geweest in de promotie waar ik aan mee deed. Ik heb ze dus nogmaals vriendelijk verzocht om het te onderzoeken.

 

Lucky Numbers main.jpg

Lucky Numbers terms.jpg

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.