Spring naar bijdragen

Evolution Mega Ball


luckynr7

Aanbevolen berichten

Hoi, pas Mega Ball ontdekt. Live game van evolution.

Iemand hier dit al gespeeld? Het is eigenlijk bingo. Je koopt een of meerdere kaarten. Vervolgens worden er 20 getallen getrokken waarmee je lijnen moet maken op je kaart of kaarten. Hoe meer lijnen op een kaart hoe meer de kaart betaalt. Als laatste volgt de mega ball. Aan dit laatste nummer hangt een multiplier tussen de 5 en 100x. Als je hiermee een lijn voltooit, wordt de win op deze kaart vermenigvuldigt met de multiplier.

Ik vroeg me af hoeveel kaarten jullie meestal spelen. Je kunt met 1 kaart spelen maar ook met maximaal 200. In de reviews lees ik aan de ene kant dat 1 kaart de hoogste rtp oplevert. In een andere review zeggen ze juist dat het met 200 het beste is.

Zelf heb ik het idee dat de sweetspot rond de 100 kaarten ligt. Met 1 kaart schiet het niet op en met 200 wordt het erg duur. Maar met 100 heb je nog wel veel kans om meerdere kaarten met 2 lijnen te krijgen die vervolgens met dezelfde megaball kunnen hitten. Ik denk ook dat dit spel bedoeld is om met veel kaarten te spelen. Je speelt immers niet om op de lange termijn de 95 rtp terug te krijgen, maar om relatief snel een grotere hit te pakken. Ik heb een aantal spins gespeeld met 100 kaarten van 0,10 euro (oftewel 10 euro per spin totaal) en bij 1 ronde meer dan 50 euro gewonnen.

Graag jullie ideeën hierover :)

bewerkt door luckynr7 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel het regelmatig, lekker voor 0.10€ per kaartje, vaak 20 kaarten of in een wilde bui 50 🙂   De RTP blijft hetzelfde en staat los van hoeveel kaarten je koopt. Je krijgt geen korting als je meer kaarten koopt.

 

Ik zie ook wel filmpjes van youtubers die er vol in gaan (10€ per kaart), mooi om te zien. Ik heb zelf ook paar keer een mooie multiplier gepakt maar dit is ook inherent aan bingo spelen. Vaak niks, of kleine prijsjes en dan, BOEM!  Mooi goedkoop entertainment kan het zijn dat Mega Ball van Evolution Gaming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige tijd geleden dit spel ook in combinatie met een promotie geprobeerd en elke keer 100 kaarten à €0,10 gekocht. Hierbij toch een paar keer een mooie klapper van meer dan €100,- gepakt.

Bijkomend voordeel van dit spel is dat je variantie ook niet wezenlijk veranderd als je 100 kaarten in één spel koopt of 100 spellen speelt met 1 kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...